Pihliksen Nutalla. Mustia hameisiin pukeutuneita ukkoja saapui pilvinpimein hienoilla tila-autoilla pihaan ja jokaisesta autosta tupsahti 5-7 mustaa kakaraa pihalle karjuen jotain älähäsäälämölö juttuja. On se kotutus onnistunut autoista päätellen...
Mamujen kokoontuminen..
11
168
Vastaukset
sepä se..ja sitten itketään, että eivät muka työllisty yms..jos eivät työllisty niin eiköhän sitten hankinnat ole saatu joko suomen tietyiltä tukitahoilta, mistä kuulemma EIVÄT saa yhtään enempää kuin suomalaisetkaan tai sitten ovat aika rahakkaita tullessaan.. mun tietääkseni työttömät ja köyhät ei sellaisia saa ostettua:)
Miklo
Myös ympäri Ruotsia kokoontuu suomalaisia, suomalaiskerhoihin, suomalaistansseihin, kirkkoon...Kaikilla ei ole työpaikkaa, elävät avustuksilla. Myös Ruotsissa mamusuomalaiset ja muut mamut ei saa enempää avustusta kuin ruotsalaiset.
Auton on voinut vaikka voittaa jostain, tai vukrannut auton, tai lainannut auton joltakin. Tai ehkäpä ovat rikkaita mamuja :) Älkää suotta kadehtiko mamuja. Menkää kouluun, hankkikaa itsellenne hyvä ammatti. Vuosien kuluttua sitten teilläkin ehkä on upea auto.- Lehmä mikä lehmä
seijaah kirjoitti:
Miklo
Myös ympäri Ruotsia kokoontuu suomalaisia, suomalaiskerhoihin, suomalaistansseihin, kirkkoon...Kaikilla ei ole työpaikkaa, elävät avustuksilla. Myös Ruotsissa mamusuomalaiset ja muut mamut ei saa enempää avustusta kuin ruotsalaiset.
Auton on voinut vaikka voittaa jostain, tai vukrannut auton, tai lainannut auton joltakin. Tai ehkäpä ovat rikkaita mamuja :) Älkää suotta kadehtiko mamuja. Menkää kouluun, hankkikaa itsellenne hyvä ammatti. Vuosien kuluttua sitten teilläkin ehkä on upea auto.Siis kaikki mamujen kalliit tila-autot on voitettu Kelan mamuarpaisissa hyvää huumoria mikälie seljaahal
- En tiedä mutta
Vieläkö Peltosen Raimo krjoittaa tällä palstalla?
- Raikka Peltsi
Kysy tyhmä Peltosen Raimolta
- 53678
Kirjoittaa toki
- rikolliset loiset
Huume kaupalla,ja muulla rikollisella toiminnalla tienaa kivasti lisäksi nostetaan rahaa sossusta.
- köyhät kyykkyyn
100% kotoutusta.
- Köyhät mamut
köyhät kyykkyyn kirjoitti:
100% kotoutusta.
Taitaa olla nykyisin jokapäiväinen näky.
- Totta puhuen
Köyhät mamut kirjoitti:
Taitaa olla nykyisin jokapäiväinen näky.
köyhä mamu on harvinaisuus anteliaan sossun ansiosta.
- Tilastot ky
Totta puhuen kirjoitti:
köyhä mamu on harvinaisuus anteliaan sossun ansiosta.
Köyhiä mamuja on ainoastaan mensa-meten aivoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683