Niin, keiden voidaan todistetusti nähdä luovan elämää?
Jotkut väittävät että jumala luo elämää ja uskovat siihen.
Mutta jos ajatellaan asiaa oikein käytännön tasolla?
Eräs mies vastasi tähän viisaasti ovella kun olin kenttätyössä?
Hän totesi että ei minua jumala luonut, vaan synnyin äidistä.
Mitäpä siihen voi enää vastaväitteeksi sanoa?
Naiset siis luovat elämää ihmisten keskuudessa ja naaraat eläinten keskuudessa,
ja näin oli taas kerran viisas maailmallinen minua valistanut,
ja ei auttanut kuin myöntää että näinhän se on.
Olen saanut oppia usein maailmallisilta enemmän kuin mitä itse olen voinut heille opettaa, kiitos teille rakkaat maailmalliset.
kuka on luoja
21
85
Vastaukset
- yks maailmallinen
no tässäpä vastaväitteitä: ob 31:15
Eikö sama, joka äidin kohdussa loi minut, luonut häntäkin, eikö sama meitä äidin sydämen alla valmistanut?
Ps. 139:13
Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
Saarn. 11:5
Niinkuin et tiedä tuulen teitä etkä luitten rakentumista raskaana olevan kohdussa, niin et myöskään tiedä Jumalan tekoja, hänen, joka kaikki tekee.- kukaopettiketä
tarkoitin lähinnä ajattelevana jehovantodistajana sitä, että kenen voidaan todistetusti nähdä luovan elämää,
en halunnut ottaa esille tuota Raamatun ajatusta, jossa Jehova ikäänkuin häärii naisen kohdussa ja kutoo lasta kokoon, koska 9kk on mielestäni aika pitkä aika tapahtua tällainen lapsen kutomisen ihme.
Niinpä tuo Raamatunkohta ei voi olla totta.
Ajatelkaapa, kuinka paljon maailmassa on raskaana olevia naisia tälläkin hetkellä?
Jos Jehova kutoisi lasta kokoon kaikkien raskaana olevien naisten kohdussa, niin sehän tarkoittaisi et Jehovan täytyisi olla niin monessa paikassa yhtä aikaisesti kutomassa.
Joten eihän sellainen voisi olla mahdollista.
Ihmisen järjellä ajattelisin ja rehellisesti asiaa miettineenä olen päätynyt ajatukseen että Jehova ei kudo lasta kokoon äidin kohdussa, vaan kutomisen suorittaa äiti itse, enkö olekin oikeassa kun asiaa ajatellaan todisteiden valossa.
Ja tuosta kutomisesta aiheutuu äidille välillä pahaa oloakin, että pitää oikein oksentaa, vaimoa seuranneena tiedän.
Ja naiselle tuo lapsen kutominen kohdussaan on jopa niin yksinkertaista, ettei hän viitsi siitä edes rehennellä, vaan tekee siinä sivussa myös monenlaisia muita hommia, naiset kykenevät moniajoon. - 1-2=1200
_>...et myöskään tiedä Jumalan tekoja, hänen, joka kaikki tekee.
Kuka niistä tuhansista erilaisista ja millä perusteella? JEESUS ON LUOJA
JOH.1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
KOL.1:15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,- 1+1=121
totuusvoittaaaina kirjoitti:
JEESUS ON LUOJA
JOH.1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
KOL.1:15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,_>JOH.1:1 ...KOL.1:15.
Toi on lähinnä kehäpäättelyä, ei sulla ole mitään muuta? 1+1=121 kirjoitti:
_>JOH.1:1 ...KOL.1:15.
Toi on lähinnä kehäpäättelyä, ei sulla ole mitään muuta?Raamatun totuus ja Raamatun totuus on Jumalan Sana
- 10+8=108
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Raamatun totuus ja Raamatun totuus on Jumalan Sana
Raamatun totuutta ei ole olemassa, se on helppo havaita niistä lukemattomista ainaoista oikeista totuuksista, joita eri tavalla uskovat hokevat.
Jumalastakaan ei ole näyttöä, joten kovin kevyttä on hokemasi sisältö.
- ogoii
Jehovan Todistajain koneisto ensin raiskaa uhrinsa ja ennen poispääsyä pahoinpitelee heidät. Ilmeisesti saatananpalvonnan jokin muoto?
- Pidemmälle mentävä
Hmm.. jos mietitään asiaa pidemmälle, niin eihän nainen elämää luo. Siihen tarvitaan sekä miehen siittiö että naisen munasolu, jotka molemmat ovat jo eläviä soluja. Elämä on siis jo valmiina. Hedelmöittymisessä kahden solun elämä yhdistyy ja sitten jakautuu ja leviää. Elämän alkulähde ei ole mies eikä nainen, vaan joku, joka on ollut paljon ennen heitä.
- Copy Paste
kukaan ihminen
ei osaa luoda elottomasta aineesta elävää organismia.
kloonaaminen ei ole elämän luomista.
se on kopiointia- kukaopettiketä
Mutta onko todella elotonta ainetta olemassa?
Tiedemiehet ovat todistaneet että kaikki aine koostuu energiahiukkasista.
Voidaanko siis minkään aineen ajatella olevan elotonta?
Esim. kivi näyttää elottomalta, mutta se on pohjommiltaan energiasta koostuva möntti.
Näin ollen ihmisen ei tarvitsisi luoda elämää elottomasta aineesta(jollaista ei ole)vaan jo valmiiksi elävästä(eli energiasta). - Höh..
kukaopettiketä kirjoitti:
Mutta onko todella elotonta ainetta olemassa?
Tiedemiehet ovat todistaneet että kaikki aine koostuu energiahiukkasista.
Voidaanko siis minkään aineen ajatella olevan elotonta?
Esim. kivi näyttää elottomalta, mutta se on pohjommiltaan energiasta koostuva möntti.
Näin ollen ihmisen ei tarvitsisi luoda elämää elottomasta aineesta(jollaista ei ole)vaan jo valmiiksi elävästä(eli energiasta).Jaa, mistä lähtien energia on ollut sama asia kuin elämä? Raketissakin on reippaasti energiaa, mutta ei se ole elävä.
- kukaopettiketä
Höh.. kirjoitti:
Jaa, mistä lähtien energia on ollut sama asia kuin elämä? Raketissakin on reippaasti energiaa, mutta ei se ole elävä.
>>Jaa, mistä lähtien energia on ollut sama asia kuin elämä?>>
Kaikki elämä on energiaa.Energia on aina ollut sama asia kuin elämä.
Myös kaikki raketin rakennusmateriaali ja polttoaine koostuu energiasta, energiatonta ainetta ei ole.
Mutta elämä on vielä monimutkaisempaa energiaa kuin jokin materiaali, kuten metalli josta raketti on rakennettu.
Eli elämä on koostunut samoista energiahiukkasista kuin jokin materiaalikin, mutta paljon monimutkaisemmin, esim. ihmisessä on kaikkia niitä samoja aineita kuin maassa, mutta paljon hienostuneempana ja monimutkaisempana.
Elämä koostuu siis monenlaisista aineksista, kun taas jokin materiaali vain yhdestä tai kahdesta aineesta.
Ainostaan avaruuden tyhjiöstä löytyy kohtia joissa ei ole mitään, ei edes energiaa. Maan päällä taas esim ilmaa on joka paikassa, ja ilmakin on energiaa.
Näin ovat maailmalliset minua valistaneet. - E=mc²
kukaopettiketä kirjoitti:
>>Jaa, mistä lähtien energia on ollut sama asia kuin elämä?>>
Kaikki elämä on energiaa.Energia on aina ollut sama asia kuin elämä.
Myös kaikki raketin rakennusmateriaali ja polttoaine koostuu energiasta, energiatonta ainetta ei ole.
Mutta elämä on vielä monimutkaisempaa energiaa kuin jokin materiaali, kuten metalli josta raketti on rakennettu.
Eli elämä on koostunut samoista energiahiukkasista kuin jokin materiaalikin, mutta paljon monimutkaisemmin, esim. ihmisessä on kaikkia niitä samoja aineita kuin maassa, mutta paljon hienostuneempana ja monimutkaisempana.
Elämä koostuu siis monenlaisista aineksista, kun taas jokin materiaali vain yhdestä tai kahdesta aineesta.
Ainostaan avaruuden tyhjiöstä löytyy kohtia joissa ei ole mitään, ei edes energiaa. Maan päällä taas esim ilmaa on joka paikassa, ja ilmakin on energiaa.
Näin ovat maailmalliset minua valistaneet.Siellä taitaa nyt olla vähän puurot ja vellit sekaisin. Joten ei siitä sen enempää.
- Trumppappaa
"ollut sama asia kuin elämä?>>"
-Entä millaista elämää vietti lahkon perustaja Rutherford ?
Hänhän kirjoitti kirjan "Miljoonat jotka nyt elävät eivät kuole koskaan"
Hän rakennutti talon nimeltä Beth Sarim Kaliforniaan ja snoi että sinne tulisivat asumaan Israelin muinaiset patriarkat, kunhan nousisivat haudasta v. 1925.
Tuolloin oli USA:n kieltolakiaika ja hän joi Kanadasta salakuljetettua viskiä.
No toisaalta kun Rutherford rakennutti sen talon, niin jälkeenjäänyt vartiotorniseuran johto myi sen, patriarkoille omistetun talon, vaikkakin nyt Rutherford oli asunut siellä kuolemaansa saakka. Eikö vartiotorniseuran johto ajatellut, mitä mieltä ne patriarkat olisivat asuntonsa myymisestä ?- kukaopettiketä
>Hänhän kirjoitti kirjan "Miljoonat jotka nyt elävät eivät kuole koskaan">
Periaatteessa ihminen ei kuole sanan varsinaisessa merkityksessä, hän vain muuttaa muotoaan, muuttuu maaksi eli menee maan energiaksi ja energia taasen ei koskaan häviä vaan pysyy aina muuttaen muotoaan välillä muuksi.
- ihminen.....
Rukoilen, että uskoisitte, että Jumalan Sana on Totuus ja Jumala Ei valehtele.
En kuulu uskontojärjestöön Jehovan todistajat.
Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.
Taivas ja Hel vetti ovat Todellisia Paikkoja, kuten Jumala Sanassaan, Pyhässä Raamatussa, sanoo.
www.divinerevelations.info- jantteri_x
Miksi haluat uskoa Hel vettiin? Mitä ihanaa siinä on?
Ymmärrän että masokistin mielestä ajatus joutumisesta Hel vettiin voisi tuntua kiihottavalta, mutta että ihan tavallinen taviskin sitä ihannoi, miksi? - SM-kicksejä?
jantteri_x kirjoitti:
Miksi haluat uskoa Hel vettiin? Mitä ihanaa siinä on?
Ymmärrän että masokistin mielestä ajatus joutumisesta Hel vettiin voisi tuntua kiihottavalta, mutta että ihan tavallinen taviskin sitä ihannoi, miksi?OOn huomannu et
moni kiihkouskis on ihan 'orkun partaalla'
kun se paisuttelee sitä Helvettiään ja sen kamaluuksia....
- kukaopettiketä
Niin on monia selviä todisteita siitä, että nainen on luoja. Elämä ei siis ole valmiina naisella munasolussa, eikä miehelläkään siittiösolussa.
Vaan nainen kehittää munasolunsa siis itse ja samoin mies siittiösolunsa.Eivät ne ole valmiina siellä.
Miksi voimme olla varmoja, ettei Jumala kudo lasta äitinsä kohdusta?
Voimme olla varmoja siksi, koska syntyy myös valmiiksi sairaita lapsia. Silloinhan Jehova kutoisi kokoon tahallaan sairaan esim vammaisen lapsen.
Tämä on yksi varmimmista todisteista, joka tarkoittaa ettei Jumala hääri siellä äidin kohdussa.
Nainen on siis Luoja, kunnioittakaamme Häntä, sen sijaan että höpisemme Jumalasta. Nainen ansaitsee palvontamme, koska hän on Luoja.
Näin ovat rakkaat maailmalliset minua valistaneet. - kukaopettiketä
Asiaa voisi valaista niinkin, että jos nainen leipoo leipää ja mies heittää siihen ripauksen jauhoja pilke silmäkulmassa, niin eihän se mies sitä leipää leiponut.
Kyllä se nainen oli joka sen varsinaisen työn teki.
Ja se että syntyy joskus vammainen lapsi, niin luoville naisille sattuu joskus jokin virhe, koska lapsen kokoaminen kohdussaan on aika vaikeaa.
Näin ovat rakkaat maailmalliset minua valöistaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as713293Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253013- 512902
- 562708
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582578Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482560On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542339Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692108
- 452092