28.4.2014
Nimimerkin "Power with God" saama sanoma 24.4.2014
Luin Iltalehden ja Iltasanomien uutisia Venäjän sotaharjoituksista
Itä-Ukrainan rajan lähellä. Koin jotenkin hengessäni huolta lukemastani.
Olin jatkamassa Sanan tutkimista ja koin vahvaa ikävää ja aloin
rukoilla.
Rukoilin kielillä ja yhtäkkiä kuin kuiskaten kuulin: "Ukraina pyyhitään
kartalta."
28.4.2014
Nimimerkin "Rukoileva äiti" näky idästä tulevasta uhasta ja sitä pidättelevistä enkeleistä
Näin 26.04.2014 yksin kotona rukouksissa ollessani näyn, jossa oli Suomen kartta. Idästä oli lähestymässä jonkinlainen uhka, painostava aalto. Suomen itärajalla oli säännöllisin välimatkoin valtavan suurikokoisia enkeleitä, jotka puhalsivat pitkiin pasuunoihin. Ne pidättelivät idän uhkaa. Koin, että uskovien esirukoukset olivat se, mikä piti enkeleitä asemissa ja puhaltamassa pasuunoihin.
28.4.2014
Nimimerkin "Rukoileva äiti" uni ennen Krimin kriisin puhkeamista
Vähän ennen Krimin kriisin puhkeamista (uutisissa ei puhuttu vielä mitään Krimin kriisistä) näin unen, jossa oli pöydän reuna. Pöydän reunalle oli kaatunut maitoa, joka levisi pöydän päällä ja valui reunan yli. Samalla kuulin sanat: "Voi ihmisiä molemmin puolin rajaa." Uni oli näin lyhyt. Itse mietin, mitä maito oikein kuvasi, ja ajatuksiini vain laskeutui, että maito on elämänneste.
28.4.2014
Nimimerkin "Rukoileva äiti" profeetallinen kokemus syksyllä 2010 Ukrainassa
Kävimme perheenä Ukrainassa ystäväperheen luona syksyllä 2010. Samalla matkalla kävimme myös Krimillä. Ajellessamme Krimin vuoristoteitä kauniita maisemia ihaillen minut valtasi tunne siitä, että niillä seuduin soditaan tulevaisuudessa. Surin sitä kaikkea kaunista, mikä jää sodan jalkoihin.
Profetioita
5
141
Vastaukset
- ---
Kovin on samaa sanomaa tullut useammalle.
- Odottelemme
Sitä sitten on tulossa.
- ---
Hyvää sanomaa on.
Kun luet edellisen kaltaisia profetioita, miten sinun tulee toimia?
Rukoilla, mutta mitä?
Että Jumala varjelee Ukrainan kansaa ja antaa Ukrainalle rauhan ulkoisesti ja sisäisesti - rukoile palavasti.
Rukoile myös, ettei EU ota sellaisia pakotteita käyttöön, jotka ovat tuhoisia Suomelle.- Comorra
Suomen syntitaakka on jo mennyt liian pitkälle. En enää osaa rukoilla asiasta. Vielä viisivuotta sitten oli sydämelläni. Uskovat ystävät käänsi aina rukoukseni, että anna minulle, minulle, lapsilleni... suomen puolesta eivät jaksaneet rukoilla. Antoivat vallan pahalle. kunhan minulle... nyt saamme satoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924