Tulee muuten komea sijainti.
Ja Suomen parhaat ostajan markkinat kun kilpailu Mäkkärin kanssa alkaa?
Burger King
7
799
Vastaukset
- hampparieat
Onhan siinä vieressä Hesekin ja itse asiassa myös Roadstarin hampurilaisgrilli, eli tarjontaa Hyrylässä tulee olemaan hampurilaisten osalta noin pienellä alueella enemmän kuin missään muualla suomessa.
Niin ja unohdin mainita että siin lähel olevassa HyrylänPizzeriassakin on hampurilaismenu ja nekin on ihan OK hampurilaisia. Eli Tuusula on hampurilaisten mekka. - Nii..
Mutt eipä oo Scanburgeria... - - - ...
MUAAAAHAHAHAHOHOHOHOKRÖHHÖHKRÖÖK.....- jo helpottaa
Eilen käytiin ekaa kertaa syömässä paljon kehutussa King Burgerissa. Hampurilaispihvit haisivat eltaantuneelle ja maistuivatkin omituiselle, pirtelöstä en keksinyt mitä makua oli, mansikkaa piti olla, illalla 5-10 käyntiä vessassa...
- buurgeri
ja yllä olevan kirjoitti kilpailevan hampurilaisketjun dirikka?
- onneksi helpotti
Ja siihen vastasi itse Kingi?
- Pasi K
Kävin tänään Burgerkingissä syömässä lapseni kanssa ja erittäin hyvää oli, myös vatsa toimi normaalisti ruokailun jälkeen, suosittelen burgerkingiä kaikille
- kullervo pelli
Samaa mössöä. Hyvää, mutta epäterveellistä, niissä kaikissa.
Kuulin tänään hyvästä, luotettavasta tietolähteestä, että koskenmäelle avataan Valko-Venäläinen kaalisoppakioski.
Kaikkea kaalista ja piimää päälle Lukashenkon tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03720- 433321
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563037Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342908- 162848
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452700- 442340
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h382232- 422095
- 451879