te ketä olette syntyneet 11.4, millaisia olette? Millainen luonne teillä on?
onks ketään syntyny 11.4?
12
3227
Vastaukset
- kis.met
Siis olen syntynyt 11.4.1981.
En pidä itseäni tyypillisenä oinaana, ehkä rauhallisempaan luonteenlaatuuni vaikuttavat kuu rapu ja nouseva skorpioni?- oinas 81
Ei voi olla tosi!!! Mäkin tosiaan olen syntynyt 11.4.1981!!Tiiätkö mihin aikaan olet syntyny?Mä olen 18.48!
- kis.met
oinas 81 kirjoitti:
Ei voi olla tosi!!! Mäkin tosiaan olen syntynyt 11.4.1981!!Tiiätkö mihin aikaan olet syntyny?Mä olen 18.48!
Mä olen syntynyt klo 21.50 itä-suomessa =)
Siis nouseva merkki skorpioni ja kuumerkki rapu. - ei oikukas
kis.met kirjoitti:
Mä olen syntynyt klo 21.50 itä-suomessa =)
Siis nouseva merkki skorpioni ja kuumerkki rapu.minä olen syn 11.4 mutta en tiedä minun nousevaa merkkiä. siitä luonteesta voin sanoa että olen tosi kiltti ja rauhallinen en mikään tyypillinen oinas sitä on moni ihmetellytkin.
- joo
ei oikukas kirjoitti:
minä olen syn 11.4 mutta en tiedä minun nousevaa merkkiä. siitä luonteesta voin sanoa että olen tosi kiltti ja rauhallinen en mikään tyypillinen oinas sitä on moni ihmetellytkin.
oon siis syntyny 11.4.84 ja mä oon kyllä niin oinas kun olla ja voi. oon niin itepäinen et välillä ärsyttää itteenikin kun ei voi koskaan antaa periks (vaik ois jo huomannukki olevansa väärässä =))oon myös aika määräilevä luonne. Nyt kuulostin jo varmaan aika v***upäältä, mut en mä mielestäni oo,... ainakaan kovin paha.
- oinas.n
syntynyt 11.4.oinaan piirteitä lytyy elikkäon itsepäinen ym
- syntynyt
joo....olen tuolloin syntynyt ja todella itsepäinen olen koska en vieläkään ole naimisissa ja edelleen poikamies.... =)
- jousimiestyttö
mun ihastus on syntyny sinä päivänä. Se on sellanen urheilullinen, huomaavainen, kunnianhimoinen, huomaavainen ja suloinen. =)
- oon
Mäkin oon syntynyt 11.4.81 ja oon aika hersyvä, itsepäinen mutta myös kiltti ja periaatteen ihminen. kellonaika osuu kai väliin 11-12 aamulla Pirkanmaalla.
- hihhihhihhih
löysin tän 12 vuotta vanhan keskustelun, mut on pakko sanoo et mäki oon syntyny 11.4. (:
- Anonyymi
Olen syntynyt 11.4 ja olen Oinas
- Anonyymi
onhan tää aika vanha keskustelu, mut oon syntyny 11.4.2011 . oon tälläinen kiltti, vrm fiksu ja jotain tälläst :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944