Olen menossa mun ekoihi kisoihin ja ne on jo huomenna !!! Oon 3 pvä yrittäny löytää jo tästä jotai keakustelua...
Mutta kuitenki, mä haluisin tietää että millon yleesä on verkat ja nää??? :0
Esimerkki:
1.Lämmittely (jossa mentäs askellajit läpi)
2. Radan kierto
3. Verkka hypyt
Vai miten??? Ja viel et millo hepat yleesä harjataakisois......
Kiitos, jos viititte vastata :)♥
APUA ESTEKISAT!!!
minä vaa, tietämätön
1
129
Vastaukset
- myöhässä
No yleensä kilpailukutsussa kerrotaan, milloin verkka alkaa. Rataan tutustuminenkinbainakin talleilla jossa mä oon kisannyt, niin kuulutetaan erikseen. Ja siis verkassa ilmoitetaan este, jota saa verryttelyesteenä hypätä. Ennen tätä "hyppyverkkaa" kannattaa kuitenkin kävellä ja vereytellä hevonen muuten, että voit alkaa sitten huoletta hypätä :)
oho
oon vähän myöhässä tän kaa xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293