Olen menossa mun ekoihi kisoihin ja ne on jo huomenna !!! Oon 3 pvä yrittäny löytää jo tästä jotai keakustelua...
Mutta kuitenki, mä haluisin tietää että millon yleesä on verkat ja nää??? :0
Esimerkki:
1.Lämmittely (jossa mentäs askellajit läpi)
2. Radan kierto
3. Verkka hypyt
Vai miten??? Ja viel et millo hepat yleesä harjataakisois......
Kiitos, jos viititte vastata :)♥
APUA ESTEKISAT!!!
minä vaa, tietämätön
1
162
Vastaukset
- myöhässä
No yleensä kilpailukutsussa kerrotaan, milloin verkka alkaa. Rataan tutustuminenkinbainakin talleilla jossa mä oon kisannyt, niin kuulutetaan erikseen. Ja siis verkassa ilmoitetaan este, jota saa verryttelyesteenä hypätä. Ennen tätä "hyppyverkkaa" kannattaa kuitenkin kävellä ja vereytellä hevonen muuten, että voit alkaa sitten huoletta hypätä :)
oho
oon vähän myöhässä tän kaa xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka972596Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi20992- 81953
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe42889Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736