uskallanko laittaa maahan juuriostamani vatukan alun? mites voiko kasvihuoneeseen laittaa vilä mitään? entäs salaattia muovin alle avomaalle?
karhunvatukka
einiin vihree
3
113
Vastaukset
- missäpäin
No se nyt riippuu ihan missäpäin maata asustat. Pohjoisessa vielä lunta ja keskisessä suomessa paikkapaikoin vielä routaa.
- pottupäää
anteeksi kovin..unohtui mainita ..asun ihan täällä venäjän rajalla..imatralla
- Kanniskellaan eestaa
Jos saat kuopan kaivettua, niin maahan vaan. Siellähän ne on muutkin ja lähtevät kasvuun jahka aika on.
Kasvihuoneessa jos ei ole lämmitintä, niin pakkasöinä siellä paleltuu kasvit ihan niin kuin avomaallakin. Päivät pärjäävät hyvin, kova homma kiikutella yöksi sisälle...
Jotkut salaatit pitää kylvää kylmään maahan, ehkä semmosia vois pistää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343