Älä piittaa hänestä!
29.4.2014 18:330
Älkää piitatko tuosta nimimerkki "alex:ista" ja hänen sekavista kirjoitelmistaan.
Hän on vain tyypillinen narsistinen ihminen ja hän ihailee suunnattomasti kirjoituksiaan ja ajatuksiaan, vieläpä siinä määrin, että samalla kun kirjoittelee tänne harhojaan hyväilee toisella kädellä sepalustaan. Alexin kaltaiselle ihmiselle on turha puhua järkeä tai antaa elämän ohjeita.
Hän edustaa sitä ihmisryhmää, jota voidaan kutsua hillittömäksi ja raa-aksi.
Tunnen hänet henkilönä, valitettavasti!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12212171#comment-67536275-view
---------------------------------------------------------------------------------------
Tuo ylläoleva on tietysti suora tahallinen valhe.. alusta loppuun ..
Onko joku tosiaan näin heikoilla täällä Adventismi palstalla? :=( ihmis parka -
että hänen tarvitsee alkaa valehtelemaan ? Valhe pilaa palstan ilmapiiriä, sitäkö hän haluaa? Onkohan tässä kysymyksessä uskovainen ihminen ??!! joku ihmisparka joka pelkää ikuista piinaansa ja kärsii kun sellainen usko kumotaan tällä palstalla niin perusteellisesti.
No oli kuinka oli niin ehdotan - koska meillä nyt on luotsi - häntä katsomaan kuka tämän on kirjoittanut (IP) ja sammalla kun nyt asia tuli esiin niin kehottaisin ottamaa pois esimerkiksi Timo Flinkkiä parjaavan ketjun kokonaan .. sillä se on niin täynnä asiatonta ja perätöntä tekstiä, että oikein hävettää näiden "uskovaisten" puolesta..
Pearempaa ilmapiiriä kaivataan palstalle ..
************************************************
Jari (luotsi) kirjoitti tällaisen startti - kirjoituksen :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12213609
jarinhotelli29.4.2014 09:060
Hei-
Palstalla tulee vallita leppoisa ja viihtyisä tunnelma-
Solvaava kielenkäyttö poistetaan- ja en siinä luotsina katso henkilöä koskaan.> Minulle nimierkkien takana olevat kirjoittajat foorumilla ovat pelkkää tekstiä aina ollut - ei voi koskaan henkilöä edes ajatella.
Keskustelu saa olla "kiivastakin" mutta solvaava kielenkäyttö joka liittyy palstan kirjoittajiin tai pyhiin asioihin aiheessa poistetaan heti.
Näin on käytäntö aina joka palstalla.
Osallistun keskustelijana -ingen pappina vuodesta 1995 keskusteluun.
Jari Laurila
keskustelija
ingen pappi
lännen hitain sheriffi
******
alex
Valehtelija kirjotti seuraavan !! - MIKSI?
32
137
Vastaukset
- totisinta totta
Tulipahan se todistettua, että "älä piittaa hänestä" oli aivan oikeassa Alexin suhteen.
Kaikki sen voivat nyt todeta. Narsistinen ja omiin harhoihinsa mielistynyt alex oli ihan totisinta totta.
Alexille on siis aivan turha lähteä puhumaan järkeä.- Hyi sinua
Valhetta valhe on vaikka sen pukisit purppuraan - ja vielä väität että tunnet alexin ja käytät muutenkin hävytöntä kieltä. häpeisit ..
Tämä on osoitus palstan alhaisesta tasosta - mistään muusta. Kun te raukat ette osaa keskustella asioista niin täytyy alkaa valehtelemaan ihmisistä .. Timo Flinkistä, Kai A:sta puhumattakaan Jarista jota on palstalla solvattu vaikka kuinka kauan ..
- Tätä mieltä
Moni muukin on kyllästynyt tämän nimimerkki Alex.kasin kirjoitteluun palstalla.
Monellakohan nimimerkillä hän täällä kirjoittelee ja operoi?
Ilmeiseimmin hän on ottanut nimerkit "pyh!" ja "lässyn lässyn" myös itselleen?
Tällaisia Alexin kaltaisia trolleja ei tämä palsta kaipaa lainkaan.
Palstalla voidaan keskustella ja kyseenalaistaa asioita myös, mutta alexin kaltainen moukkamaisuus ei kuulu normaaliin keskusteluun lainkaan.
Palstan hyvä ja asiallinen kirjoittaja AnttiVKantola samoilla linjoilla:
"Tuommoisen kuvan minäkin olen alex kasista saanut, enkä vähiten profiilikuvasta:
https://www.facebook.com/alex.kasi. Tässä lisää:
http://www.suomi24.fi/yhteisö/alex.kasi"Ei se tee mitään jos olet kyllästynyt - eikä sekään että et ole samalla linjalla kuin minä, eikä sekään että pelkäät olematonta ikuista piinaa - kytllä jokainen saa olla erimieltä kaikessa missä haluaa - olenhan minäkin teidän kanssanne erimieltä .. Minä kun en usko että kaikkivaltias Jumala loi elämää ikuisesti kitumaan ja siksi olen varma että mitään ikuista piinaa ei ole olemassakaan.. minä en myöskään pidä sellaista lunastusta täydellisenä jossa Lunastaja ei ota syntisen koko syntivelkaa maksettavaksen.. niinkuin Jumalan Poika Jeesus teki kun kuoli syntisten edestä..
Jokainen saa olla omaa mieltä, mutta jos joku suoraan valehtelee "tuntevansa minut" niin se on valhe - sille se puskajussi ei tunne minua.
Siis hän valehtelee.. (uskovainen?)
Loput ovat vain sellaista huulen heittoa kun ei pysty asiakeskusteluun.
alex
- yhdyn edellisiin
http://www.suomi24.fi/yhteisö/alex.kasi
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja näyttää sen, mikä tämä palstan trolli Alex.kasi on miehiään.- mitä jäbä duunaa?
Hänet on karkoitettu Kreikkaan?
Asuu kohteessa Korfu?
Tämä ainakin selvisi Alexi:sta.
Mitähän jäbä siellä duunaa muutakin kuin esiintyy esim. tämän palstan trollina? mitä jäbä duunaa? kirjoitti:
Hänet on karkoitettu Kreikkaan?
Asuu kohteessa Korfu?
Tämä ainakin selvisi Alexi:sta.
Mitähän jäbä siellä duunaa muutakin kuin esiintyy esim. tämän palstan trollina?haha - kaikkea kans .. keksi jotain parempaa ..
alex
Älkäähän nyt heti alkuunsa noin kirjoitelko, sillä mitä se hyödyttää, kun alex katsoo paremmaksi poistaa aloituksensa. Pitää olla senverran mieto, ettei syynättävänä olevan pinna pala tai moderaattorin avustajan hermot. Eivät he mitään yli-ihmisiä ole.
Kuulepas, "totisinta totta", alexin aloitus on tärkeä ja sinun kommenttisi paljastaa sen tosiseikan tosiaan.
Eihän terveen itsetunnon omaava noin puolustele, vaan antaa lukijain arvioida.
Sitäpaitsi juuri alexilla itsellään on tapana väittää toisen sanoneen, mitä ei ole sanonut ts. hän laittaa sanat suuhun. Itsestäni alex on toistuvasti vuodesta vuoteen todennut, että antti uskoo olevansa kuolematon, vaikka minä itse aina siihen totean, että tiedän eräänä päivänä kuolevani.
Sanon taaskin, että minä olin kuollut, mutta Jeesuken elämä ilmestyi minussa ja virkosin.
Minkä nyt elän, elän Jumalan Pojan uskon kautta, itsessäni olen aivan kuollut, tosin liha luulee jotain olevansa.
Sinun ja minun lisäksi kaikki voivat todeta, ettei alexille tosiaan voi järkeä puhua, sillä hän kuuntelee vain niitä, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä ja muut sitten ovat hänen maalitaulujaan. Näin ei saa olla, vaan asialinjalle palatkaamme.
anttiAnnahan Antti linkki niin katsotaan miten olen vääristellyt muiden sanomisia? kun sellaisia sanot minun tehneeni. Luulis olevan helppo löytää muutama linkki jos se on "minun tapani" - niinkuin sanoit.
Ei se ole kenenkään vääristelyä jos ei hyväksy teidän ikuisen piinan pelkoanne. Sillä minusta te pelkäätte sellaista mikä ei ole totta.. ei ole totta vaikka kuinka sanoisitte että se on totta.
Ei sekään ole vääristelyä että te uskotte olevanne kuolemattomia - sellaisenaan - :) Minä en usko että kukaan meistä on kuolematon erossa Luojastamme ..
Ja eikö olekin niin että juuri nämä teitä kiusaavat - että ette saa vapaasti levittää sitä uskoanne - vaan tulee vastaan sanojia .. mokomatkin ..
Te saatte puhua uskonne puolesta - ja niin saan minäkin - eikö - tämä on keskustelu palsta.
Tuuo joka väitti "tuntevansa minut" ei puhu totta - siis mitä hän puhuu ?
Mieipiteensä ?? hah hah --
alex- Ilm.18:4
alex.kasi kirjoitti:
Annahan Antti linkki niin katsotaan miten olen vääristellyt muiden sanomisia? kun sellaisia sanot minun tehneeni. Luulis olevan helppo löytää muutama linkki jos se on "minun tapani" - niinkuin sanoit.
Ei se ole kenenkään vääristelyä jos ei hyväksy teidän ikuisen piinan pelkoanne. Sillä minusta te pelkäätte sellaista mikä ei ole totta.. ei ole totta vaikka kuinka sanoisitte että se on totta.
Ei sekään ole vääristelyä että te uskotte olevanne kuolemattomia - sellaisenaan - :) Minä en usko että kukaan meistä on kuolematon erossa Luojastamme ..
Ja eikö olekin niin että juuri nämä teitä kiusaavat - että ette saa vapaasti levittää sitä uskoanne - vaan tulee vastaan sanojia .. mokomatkin ..
Te saatte puhua uskonne puolesta - ja niin saan minäkin - eikö - tämä on keskustelu palsta.
Tuuo joka väitti "tuntevansa minut" ei puhu totta - siis mitä hän puhuu ?
Mieipiteensä ?? hah hah --
alex>>>Ei sekään ole vääristelyä että te uskotte olevanne kuolemattomia - sellaisenaan - :) Minä en usko että kukaan meistä on kuolematon erossa Luojastamme ..
Ja eikö olekin niin että juuri nämä teitä kiusaavat - että ette saa vapaasti levittää sitä uskoanne - vaan tulee vastaan sanojia .. alex.kasi kirjoitti:
Annahan Antti linkki niin katsotaan miten olen vääristellyt muiden sanomisia? kun sellaisia sanot minun tehneeni. Luulis olevan helppo löytää muutama linkki jos se on "minun tapani" - niinkuin sanoit.
Ei se ole kenenkään vääristelyä jos ei hyväksy teidän ikuisen piinan pelkoanne. Sillä minusta te pelkäätte sellaista mikä ei ole totta.. ei ole totta vaikka kuinka sanoisitte että se on totta.
Ei sekään ole vääristelyä että te uskotte olevanne kuolemattomia - sellaisenaan - :) Minä en usko että kukaan meistä on kuolematon erossa Luojastamme ..
Ja eikö olekin niin että juuri nämä teitä kiusaavat - että ette saa vapaasti levittää sitä uskoanne - vaan tulee vastaan sanojia .. mokomatkin ..
Te saatte puhua uskonne puolesta - ja niin saan minäkin - eikö - tämä on keskustelu palsta.
Tuuo joka väitti "tuntevansa minut" ei puhu totta - siis mitä hän puhuu ?
Mieipiteensä ?? hah hah --
alexAlex Kasi AVASI AIHEEN : [][] Valehtelija kirjotti seuraavan !! - MIKSI? [][]
Mutta MIKSI alex tuommoisen aiheen valitsi? Muutoinkin valehtelu havaitaan.
"Älä piittaa hänestä!" on aivan oikein todettu, sillä eihän sinun, Alex Kasi, syytöksiä pidä ottaa henkilökohtaisesti raskaasti, sillä ne ovat keinotekoisia.
TÄSSÄKIN KETJUSSA laitat mielipiteitä toisten suuhun, kuten esim. tämä:
"Ja eikö olekin niin että juuri nämä teitä kiusaavat". Muut muka kiusaavatkin, etkä sinä. Vaikka useimmat ovat todenneet, että sinä kiusaat sekavilla jutuillasi.
Keskimmäisessä kappaleessasi tuossa ennen tätä viestiäni sinä, Alex Kasi, kaivat jälleen esiin ikuisen tuomion täytäntöönpanon piinaavan pelkosi JA SYYTÄT MUIDEN SITÄ LIETSOVAN! Mutta et sinä pelostasi sillä pääse, että syytät muita sen esiin tuomisesta. Pelosta pääsee vain tulemalla Jumalan henk.koht. ystäväksi ja sisäistämällä Jeesuksen rauha, hänen joka julisti voittaneensa ja ottaneensa haltuunsa hellvetin avaimet. Tieto luo rauhaa.
Joh. 15:15
En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, minkä olen Isältäni kuullut.
antti
- Iero
totisinta totta". Olet aivan oikeassa, siinä kirjoituksessasi! Olen itse tuon saman havanoinnin tehnyt alexsin kommenteista, etenkin Bushmannille; sillä hänen kommenttinsa tulee, mieheltä, joka hallitsee sanottavansa/asinsa tyylikkäästi, eikä alennu tuollaisiin halpamaisiin ja todella raukkamaisiin arvosteluihin, joilla yrittää puolustaa henkistä sokeuttaan, joka ei missään arvoasteikossa ansaitse, kuin, sen arvosanan, jonka sinä "totisinta totta", viestissäsi toit esiin. Kyllä "Alexsin" Henkin kypsyys ilmaisee sen, että hän on jäänyt kauaksi näistä todellisista ja aidoista totuuden etsijöiden todella mielen-kiintoisista artikkeleista. Mutta "Alexin" kommentit, eivät ajattele eettisesti ja toimi moraalisesti, - valitettavasti ne kertovat hänen ajatusmaailman sokeudesta??
- mikä mies?
Minkälainen on se ihminen, joka on vajonnut niin alas kuin palstan alex.kasi?
Onko sellaisia väärämielisiä ihmisiä olemassakaan?
Näköjään on.
Kaikki, jotka ovat vähänkin seuranneet ja lukeneet "alex.kasi:n" kirjoituksia, eivät voi muuta kuin ihmetellä hänen omahyväisyyttään ja toisten halveksimista.
Ei hän ainakaan todellisessa Jeesuksen uskossa ole. Sen ilmaisee jo hänen "kielimurteensakin".Sanos muuta ??
Ei usko edes että kaikkivaltias loi elämää ikusesti kitumaan helvetin tulessa.. kyllä on sitten kamala ihminen tuo alex.. hah hah ..
alex- Kuinka pitkäksi
alex.kasi kirjoitti:
Sanos muuta ??
Ei usko edes että kaikkivaltias loi elämää ikusesti kitumaan helvetin tulessa.. kyllä on sitten kamala ihminen tuo alex.. hah hah ..
alex"Ei usko edes että kaikkivaltias loi elämää ikusesti kitumaan helvetin tulessa.. "
Kuinka pitkäksi aikaa Hän loi elämää kitumaan Helvetin tulessa, ellei ikuisesti? - Usko Sanaa
Kuinka pitkäksi kirjoitti:
"Ei usko edes että kaikkivaltias loi elämää ikusesti kitumaan helvetin tulessa.. "
Kuinka pitkäksi aikaa Hän loi elämää kitumaan Helvetin tulessa, ellei ikuisesti?Raamatun sana sanoo, että: "Tekojensa mukaan."
Ei siis, että iankaikkisesta iankaikkiseen.
Jumalan sanaa:
Matt 10:28 "Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat RUUMIIN,
mutta eivät voi tappaa SIELUA;
vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."- sanon muuta
Se on ihan yksi lysti mihin sinä alex uskot tai et usko, se ei kiinnosta minua pätkän vertaa, mutta pitäisi aikuisen miehen osata käyttäytyä kuten aikuisen kuuluu, vai oletko kenties vielä/jo vaippaiässä?
Vaippaikäinen ei välttämättä tarkoita, että olisit sylivauva, vaan elämän ehtoopuolella olevat saavat myös luvan käyttää vaippoja.
Se selittäisi osan käytöksestäsi. Onhan se varmaankin sinulle perin kiusallista olla pissit ja köntsät housussa? Käske holhoojasi/edunvalvojasi puuttumaan asiaan, ettei sinun tarvitse paikat märkinä siellä istuskella koneesi ääressä.Minun on aika vaikea ottaa ihan todesta että tässä ei olisi muka uskonnosta kyse - olen huomannut kuinka esimerkiksi Timo Flinkiä mollataan vain hänen uskonsa tähden - hänen puhumisiaan toistellaan siten että ne näyttävät erilaisilta kuin hän itse on ne tarkoittanut - miksi te muuten olisitte ihmisten kipussa ?
Minusta tuntuu että kyse on siitä että teiltä puuttuu uskottavat argumentit itse asiassa .. siksi puhutte lööperiä muista kirjoittajista.. se on mitä minä ajattelen asiasta.. että siksi te syyttelette ihmisiä pusikoista.. sorry vaan .. mutta Jumala tietää ..
alex
- tätä mieltä
Miten T. Flink liittyy sinuun?
Nyt oli kysymys sinusta alex ja sinun typeryydestäsi ja moukkamaisuudestasi.
T. Flink on aivan erilainen ja valovuosia fiksumpi ja oppineempi kuin sinä, joten sinusta ei voi puhua edes samana päivänä."tätä mieltä"
Mikä ihmeen kateus sinulla on alexia kohtaan?
SINÄ ITSE taidat olla moukkamainen, kun toisesta tuoleen kirjoitat !
Kyllä voi puhua samana päivänä jokaisesta meistä, kaikki olemme vain armon kerjäläisiä, oppinut tai ei, niin omilla ansioillaan ei yksikään pelastu.
Alexihan vain vertasi, että miten tyhmää on puhua pahaa täällä niin Timosta kuin hänestäkään !
Minun mielestäni luotsin PITÄISI puuttua tälläiseen henkilokohtaiseen moppaukseen ja poistaa kaikki henkilöön kohdistuva arvostelu.
Minun mielestäni palstan henki on täysin ala-arvoinen. Täällä kuuluisi puhua uskonasioista, adventismista raamatun valossa, ei ihmisistä !
## T. Flink on aivan erilainen ja valovuosia fiksumpi ja oppineempi kuin sinä, joten sinusta ei voi puhua edes samana päivänä.##
:.......
Ja kuitenkin häntä mollataan aivan uskomattomasti ...
Se osoittaa ainakin minulle jotain tästä palstasta - ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että kyseessä on vain yksi syy mollaamiselle - mollaajat eivät ole samaa mieltä Timo Flinkin kanssa uskon asioista.
Se on se perimmäinen syy .. Eikä Timo ole ainoa jota on mollattu, totuus on että lähes jokaista adventistia on riepoteltu enemmän tai vähemmän .. ja itse olen ehdottomasti sitä mieltä että kysymys on ainoastaan uskon-asioista, kun ollaan erimieltä käydään ihmisten kimppuun.
Aikanaan olivat adventistit keskustelemassa Herätysliikkeet -palstalla - mutta sieltä heitä ajettiin pois ties kuinka kauan - kunnes joku pyysi heille omaa palstaa - ja saivatkin sen ..
Meni viikko ja kaikki heidän mollaajansa olivat nyt siirtyneet Adventismi palstalle ja sama peli jatkui - nyt Adventismi palstalla. :(
Minä en ole adventisti, mutta näen kinka epäoikeudenmukaisesti monia heistä kohdellaan ja on kohdeltu ..
He ovat todella kärsivällisiä ja harvempi heistä kompastuu mollaamaan muita - se on osa adventismia .. Itse olen raamatullinen uskova - ja sen minkä itsessäni tiedän todeksi, siitä en luovu :) mutta mielelläni tunnustan että adventisteilla on monia raamatullisia oppeja vaikka en ihan kaikessa samaa mieltä olekaan ja olen varma Timo Flink on hyvä ja rehellinen mies.
alexOlen täysin samaa mieltä kanssasi. Tuollaiset ketjut pitäsisi poistaa heti alkuunsa pois, etteivät valheet leviäsi niin kauan. Ihmiset ovat juuri sellaisia, että he uskovat valheen paljon helpommin kuin totuuden ja näin mätä leviää. Jumalan sanakin sanoo: "Poista paha keskuudestasi..." Voiko sitä selvemmin sanoa.
Suosittelen Jaria olemaan jämäkkä sheriffi.Tänne on tosiaan taas pesiytynyt muutama puskajussi, joille ihmisten ja etenkin adventistien parjaamisesta on tullut heille jonkinlainen jokapäiväinen leipä. Minä epäilen että heitä ei kuitenkaan ole edes kovin montaa, pari kolme ehkä - se näyttää vain siltä että heitä olis enemmänkin koska he vaihtavat nimimerkkiään niin usein. He eivät keskustele useinkaan adventismista (mikä on palstan tarkoitus) vaan lähes aina adventisteista (mikä ei ole palstan tarkoitus).
Olen samaa mieltän ne jotka välttelevät todellisia keskusteluja ja työkseen vain parjaavat adventisteja ja ihmisiä vois panna porttikieltoon. Esimerkiksi tuossa Timon parjaamisessa on menty aivan yli kaikkien rajojen ja vain koska ei olla samaa mieltä uskon asioissa.
ale- Valon kerjäläinen
alex.kasi kirjoitti:
Tänne on tosiaan taas pesiytynyt muutama puskajussi, joille ihmisten ja etenkin adventistien parjaamisesta on tullut heille jonkinlainen jokapäiväinen leipä. Minä epäilen että heitä ei kuitenkaan ole edes kovin montaa, pari kolme ehkä - se näyttää vain siltä että heitä olis enemmänkin koska he vaihtavat nimimerkkiään niin usein. He eivät keskustele useinkaan adventismista (mikä on palstan tarkoitus) vaan lähes aina adventisteista (mikä ei ole palstan tarkoitus).
Olen samaa mieltän ne jotka välttelevät todellisia keskusteluja ja työkseen vain parjaavat adventisteja ja ihmisiä vois panna porttikieltoon. Esimerkiksi tuossa Timon parjaamisessa on menty aivan yli kaikkien rajojen ja vain koska ei olla samaa mieltä uskon asioissa.
aleAdventistit ei, näköjään osaa enään muuta kuin, provosoida/haukkua toisin ajattelevia/ymmärtäviä; vallankin johonkin sellaisia, jotka ovat yksilöllilisä omakohtaisia tutkijoita ja ajattelijoita, jotka ovat omakohtaisen tutkimuksen tietä totuuden simenen - tutkimalla raamatusta järjen-valon ansiosta/kautta,että mitä sen sanoma henkilökohtaisesti puhuu hänen sielulleen, Ymmärrykselle jonka kaipuuta; - totuudesta: hän haluaa/tahtoo noudattaa, ja, vain vilpitön sisäisen 'minän' ja oikeuden mukaisen tajunnan/ ymmärtäminen on aseita joita hän,- sitten Kristuksen työaseina käyttää: Niimpä "Kopittelija 007, on puhtaasti ja oikean raamatullisen opin mukaisesti menetellyt ainakin hänen kommenttiensa pohjalta!
Mutta alexcista muista adventisti "kommentaattoreista", tulee/paistaa hyvin synkkä kuva,- heidän tietämättömyydestään, he eivät tunnu tietävän "Pyhien kirjoitusten taustaa lainkaan, vaan adventismi-oppi, joka on heille "syötetty" tajuntaan, on ainoa minkä voivat - vaivoin ymmärtää, ja toisaalta, sehän onkin adventti-järjestön perimmäinen tarkoitus, siis ajattelemattomimpia, eli vähäisimmillä hengen lahjoilla, jäsenet on varustettu, niin sitä turvatumpi on A- liikkeen toimeentulo, siis edellä mainitun kaltaisia yksilöitä he mielellään kannustavat liittymään oppiinsa. Ei suinkaan ole ihme, että he aivan puhkuvat kiukkuaan, niinkuin esim, alex kasi, vaikka hän ei syystä tai toisesta adventisteihin edes kuulukkaan.
Adventtiliikkeen-oppi on niin ristiriidassa vallankin Uuden-Liidon opin kanssa, ja siksi epä-raamatullinen, että se haisee, jo kaukaa. Ei todellakaan voi sanoa, muuta kuin huh, ja ohoh. Tiedän mistä kerron koska olen tuossa järjestössä ollut pitkä aikainen jäsen, mutta Isälle, että Hän on kutsunut orjuuden pesästä minut omaan vapauteen!
Kiitos sinulle pallottelija 007 hienoista ja opettavaisista kirjoituksistasi, on hieno lukea sinun ja Bushmannin ja monen muun ",sitoutumattomien", muuhun, kuin korkeintaan raamatun tarjoamaan Henkiseen tietoon, josta varmasti jokaiselle omakohtaisesti ajattelevalle löytyy Henkistä -valoa?
- Pahimmat palstalla
Pahimmat palstan trollit ovat juuri alex.kasi, pyh!, höpönlöpön ja lässyn lässyn.
Todennäköisesti ovat vieläpä yksi ja sama kirjoittaja vain eri nikillä?
Heidät pitäisi kaikki poistaa palstalta häiriköimästä.
He vain mollaavat muita ja käyttäytyvät muutenkin täysin lapsellisesti."Adventistit ei, näköjään osaa enään muuta kuin, provosoida/haukkua toisin ajattelevia/ymmärtäviä"
Mutta ei tuo tarkoittamasi alex.kasi - ja hänen kaverit - adventisti ole - hän tahtoo pysyä erossa adventismista, mutta jostain syystä kylläkin on ottanut adventismia puolustavan roolin.
Eikä täällä mielestäni kovinkaan paljon tai pahasti ole parjattu tri Flinkiä tahi tri Arasolaa. Paitsi silloin useita vuosia sitten, kun nimenomaan minä vielä olin parjaajien kerhossa. Täysin luotan siihen, että moderaattorin avustaja tietää, milloin on menty liian pitkälle ja toimii. Toimintavaihtoehtojahan on eri asteisia, sillä kirjoittajille yleensä annetaan mahdollisuus ns. ottaa opikseen.
antti- Ei ole trolli
Ei pastori Lässyn-lässy ole mikään trolli. Trolli yrittää ärsyttää muissa kiukkua. Pastori Lässyn-lässy purkaa vain tuhahduksillaan omaa pahaa oloaan, eikä ärsytä ketään vastareaktioihin.
Ihan totta?
Siis alex (minut) pitäisi poistaa palstalta - koska kirjoitan siten että se häiritsee sinua :)) ja arvelit vielä että alex ja pyh! olisivat sama henkilö?
On sinulla kummat jutut !
Asia on niin että minä kirjoitan oman näkökantani asioista .. ja jos se sinua häiritsee niin jätä lukematta .. koska olen itse varma että usko omaan kuolemattomaan sieluun on väärä usko, ja että kuolemattomuuden voi saada vain ja ainoastaan ne ihmiset jotka elävät Jumalan yhteydessä - niin siitä minä kirjoitan.
Miksi se häiritsee niin tavattomasti muutamia on minulle suuri arvoitus.
alex
- Sellainen miehiään
Alex. kasi on ilmeisemmin ollut lapsuudessaan pilalle hemmoiteltu kakara, joka on saanut kaiken hopeavadilla eteensä.
Nyt hän sitten vanhoilla päivillään luulee, että mikään ei ole muuttunut, eikä hänenkään tarvitse muuttua, joten hän jatkaa moukkamaisuuttaan ja toisten halveksumista.- 1234567...
alex.kasi on paljon järkevämpi kuin te mollaajat !
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560