Hallelujah teille minun uskon veljet. Jumalan "rakkautta" teille ateisteille myös. Palatte ikuisessa helvetissä ja kärsitte siellä. Muistakaa nyt kuitenkin, että Jumalahan RAKASTAA meitä jokaista sellaisenaan. Hän vain toimii kuin isänne kun hän rankaisi teitä pienenä fyysisesti. Toivon, että tekin löydätte joskus rakkauden sadistiseen isäämme ja hylkäätte nämä tieteelliset valheet ja alatte uskoa siihen, että Herra isä on luonut kaiken meille...
Jumalan siunausta
12
75
Vastaukset
- uskova mies,,
Kyllä moni joutuu helvettiin tälläkin palstalla aivan varmasti, kun kerta asian otit puheeksi. Toivottavasti mahdollisimman harva. Näin on kuitenkin ilmoitettu. Jopa henkilökohtaisesti on minulle näytetty näitäkin asioita. Mutta sen pelkääminen on ensimmäinen askel sitä kohti. Pelko tuhoaa ihmisen. Herra haluaa ottaa meidät omakseen. Ottaa meidät kaikki varjelukseensa, sillä maailmassa on pahoja voimia. Herra suojelee meitä niiltä.
On synkkyyttä maailmassa paljon, mutta kun Herra ojentaa kätensä johon voi tarttua, niin kaikki tuo esikartanoiden polte unhoittuu. Jumalan rakkaus saa kaiken sen pahuuden menettämään voimansa ja muuttumaan vaarattomaksi meidän rakkaille sieluillemme. Herralla on mahti siihen ja Hän yksin voi saattaa synnin viimeiselle levolle.
On turha pelätä mitään sillä helvettiä on ympärillämme. Tunnemme vääryydeen ja se piinaa meitä, mutta kun uskomme tähän sovitusuhriin joka on ihmiskunnan syntien tähen annettu, Kristukseen, niin voimme unohtaa kaiken tuon synnin. Se vaipuu täysin unholaan. Mitään pahaa ei jää jäljelle vaan pelkkä kirkkaus, usko, toivo ja rakkaus ylimpänä hehkuvat loistettaan meidän Kristuksessa vapautettujen silmiin jotka ovat tulleet uusina näkemään totuuden. Pahuus on kutistunut pieneksi arpakuutioksi. Ennen se saattoi täyttää kaiken ja riivata hyvienkin ihmisten mielet, mutta Kristuksessa se on kokomaanpäällä meille Jeesuksen lapsille vain yksi pieni arpakuutio joka ajoittain kääntää kylkeään etsien sitä oikeaa silmälukua, pedon lukua. Moni tarttuu siihen, mutta Herra Jeesus suojele meitä ettemme tarttuisi siihen lukuun ja joutuisi sen valtaan. Ja Herran suojelee kun pyydämme. Eihän arpakuutio voi vahingoittaa meitä jotka olemme jo nähneet synnin ja sen jälkeen tulleet pelastetuiksi.- uskova mies,,
*On turha pelätä mitään sillä helvettiä on jo ympärillämme
uskova mies,, kirjoitti:
*On turha pelätä mitään sillä helvettiä on jo ympärillämme
Aivan. Sinä ja sami-a elätte omissa yksityisissä helveteissänne (ellette sitten yhdessä ja samassa), jossa verenhimoiset ateistihomot makaavat miesten kanssa, syövät lapsia ja antavat armon niille jotka eivät teidän mielestänne sitä ansaitse.
Mietipäs kertaalleen kuinka puhdas ja synnitön olet esimerkiksi väittäessäsi, että moni tämänkin palstan kirjoittajista joutuu heIvettiin. Kas kun sinä et sitä päätä vaan Jumala, ja minulle on ilmoitettu korkealta taholta, että rehellinen ateisti on viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin tekopyhä uskova, valehtelevasta uskovasta puhumattakaan.- uskova mies,,
poikjuhg kirjoitti:
Aivan. Sinä ja sami-a elätte omissa yksityisissä helveteissänne (ellette sitten yhdessä ja samassa), jossa verenhimoiset ateistihomot makaavat miesten kanssa, syövät lapsia ja antavat armon niille jotka eivät teidän mielestänne sitä ansaitse.
Mietipäs kertaalleen kuinka puhdas ja synnitön olet esimerkiksi väittäessäsi, että moni tämänkin palstan kirjoittajista joutuu heIvettiin. Kas kun sinä et sitä päätä vaan Jumala, ja minulle on ilmoitettu korkealta taholta, että rehellinen ateisti on viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin tekopyhä uskova, valehtelevasta uskovasta puhumattakaan."rehellinen ateisti on viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin tekopyhä uskova, valehtelevasta uskovasta puhumattakaan"
Jumala pelastaa jokaisen joka uskoo Häneen. En tullut sinulle julistamaan, sillä tiedän ajatuksesi. Olen sanonut että näen ihmisten sydämiin ja sinä et uskonut sitä ja nyt paljastit itsesi kuin alastomana. Kristuksen armo on väkevämpi kuin tuhansien tuomarien nuijat väkevämpi kuin kymmentuhannen giljotiinin terä. Ei ihminen pysty tyhjillä ajatuksillaan tekemään Jumalan armoon pienintäkään naarmua. - Sarkasmi Seppo
uskova mies,, kirjoitti:
"rehellinen ateisti on viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin tekopyhä uskova, valehtelevasta uskovasta puhumattakaan"
Jumala pelastaa jokaisen joka uskoo Häneen. En tullut sinulle julistamaan, sillä tiedän ajatuksesi. Olen sanonut että näen ihmisten sydämiin ja sinä et uskonut sitä ja nyt paljastit itsesi kuin alastomana. Kristuksen armo on väkevämpi kuin tuhansien tuomarien nuijat väkevämpi kuin kymmentuhannen giljotiinin terä. Ei ihminen pysty tyhjillä ajatuksillaan tekemään Jumalan armoon pienintäkään naarmua.Niinhän te kristityt luulette. Tekään ette voi olla tästä täysin varmoja, vaikka niin väitätte. Jos hyvällä elämällä pääsee taivaaseen, niin ateistit ovat kyllä paremmassa asemassa kuin kristityt.
Tämä nähdään sitten kuoleman ja maailmanlopun jälkeen. Teidän kristittyjenkin mukaan viimeinen tuomio tulee monelle yllätyksenä. Tämän voi tulkita joko positivisesti tai negatiivisesti. Taivaaseen saattaa päästä helposti tai sitten sinne pääsee vaikeasti. Tämä saattaa pahimmillaan tarkoittaa, että sinunlaiset ääriuskovat eivät pääse taivaaseen. uskova mies,, kirjoitti:
"rehellinen ateisti on viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin tekopyhä uskova, valehtelevasta uskovasta puhumattakaan"
Jumala pelastaa jokaisen joka uskoo Häneen. En tullut sinulle julistamaan, sillä tiedän ajatuksesi. Olen sanonut että näen ihmisten sydämiin ja sinä et uskonut sitä ja nyt paljastit itsesi kuin alastomana. Kristuksen armo on väkevämpi kuin tuhansien tuomarien nuijat väkevämpi kuin kymmentuhannen giljotiinin terä. Ei ihminen pysty tyhjillä ajatuksillaan tekemään Jumalan armoon pienintäkään naarmua.Well, heIvetissä tavataan.
- Sarkasmi Seppo
poikjuhg kirjoitti:
Well, heIvetissä tavataan.
Niin taidetaan tavata... Niin kauan kun en joudu kuuntelemaan uskovaisia niin olen tyytyväinen.
- samanarvoisia
poikjuhg kirjoitti:
Mietipäs kertaalleen kuinka puhdas ja synnitön olet esimerkiksi väittäessäsi, että moni tämänkin palstan kirjoittajista joutuu heIvettiin. Kas kun sinä et sitä päätä vaan Jumala, ja minulle on ilmoitettu korkealta taholta, että rehellinen ateisti on viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin tekopyhä uskova, valehtelevasta uskovasta puhumattakaan.Ihmiselle ei ole annettu valtuuksia tuomita ketään helvettiin. Ovatko vahingoniloisilta vaikuttavat "toivotukset" lähimmäisenrakkautta...ne saavat ateistit inhoamaan uskovia ja kaikkea, mitä he esim. täällä kirjoittavat. Armon varassa olemme itsekin ja kaikki kunnia kuuluu Jeesukselle, joka armahtaa armoa pyytävän...jokaiselle tilaisuuden ajallaan. Pyhä Henki tekee työtään ja auttaa jokaista.
- uskova mies,,
samanarvoisia kirjoitti:
Ihmiselle ei ole annettu valtuuksia tuomita ketään helvettiin. Ovatko vahingoniloisilta vaikuttavat "toivotukset" lähimmäisenrakkautta...ne saavat ateistit inhoamaan uskovia ja kaikkea, mitä he esim. täällä kirjoittavat. Armon varassa olemme itsekin ja kaikki kunnia kuuluu Jeesukselle, joka armahtaa armoa pyytävän...jokaiselle tilaisuuden ajallaan. Pyhä Henki tekee työtään ja auttaa jokaista.
"ne saavat ateistit inhoamaan uskovia ja kaikkea, mitä he esim. täällä kirjoittavat"
Mutta onhan kirjoitettu Joh 15:"18. Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa."
Emmehän me maailman suolana voi vaieta kun joku ottaa puheeksi helvetin? - Viiriäismässäily
uskova mies,, kirjoitti:
"ne saavat ateistit inhoamaan uskovia ja kaikkea, mitä he esim. täällä kirjoittavat"
Mutta onhan kirjoitettu Joh 15:"18. Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa."
Emmehän me maailman suolana voi vaieta kun joku ottaa puheeksi helvetin?On se jännä että kaikkivaltias Vihan Jumala voi luoda maailman joka vihaa luojaansa... hoh.
- ihanaa lihan tuoksua
Kiitos Rakkauden Jumalasi terveisistä. Grillatun lihan tuoksu on myös minun mieleeni, joten miksipä myös Jumalasi ei pitäisi myös siitä.
Varsinaiset grillijuhlathan ovat ihan kohta edessä, ellei tuo Jumalasi päätä taas kerran lykätä tuota jo ennalta tietämäänsä kidutuksen Orgasmia.- .......
Muista että Jumala voi iskeä kuoliaaksi jos syö liikaa lihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764