Tykkääkö naiset naida miestä strap-on dildolla...?

Dildosta pitävä mies

Minkä kokosta dildoa ootte saanu tai käytte.
Meillä käytetää semmosta 18 cm pitkää 5.5 cm paksua.
Ja nyt ollaa tilattu paksumpi dildo. Ja käytättekö kuinka usein
Meillä käytetää sitä paljon ja yksinkin käytän.
Onko naisten mielestä normaalia jos mies haluu dildoo. Ja meillä saan vain minä peppuun muija ei tykkää et sen peppuu mitää laitetaa ku kuulemma sattuu, vaik ei kalukaa iso ole.

13

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnekas mies...

Mitä tuohon dildon tai paremminkin sträpin kokoon tulee niin sellainen justiinsa sopivan kokoinen on passeli, että se tuntuu mutta ei satu, kun käytetään tarpeeksi liukkaria...
      Sanoisin, että sellainen oman kullin kokoinen =)

Eihän tätä ns. roolien vaihtoa kannata joka kerta harrastaa vaan silleen aina joskus, silloin tällöin... tuomaan vaihtelua :)

Itse olen niin onnekas, että olen löytänyt Naisen, joka itsekin haluaa peppuunsa pantavan, mutta että myös pitää ja täysin rinnoin nauttii minun panemisesta =)

• Anonyymi

meillä 3 erikokoista vaimo vaihtelee isompaan kun olen kunnolla auki isoin 28cm ja paksu kyllä tuntuu

• Dildosta pitävä mies

Sulla käyny hyvä tuuri jos muijaki haluu saada peppuu...!

• Anonyymi

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

• Dildosta pitävä mies

Ei se haluu..!

• kumiorja

Mun mielestä tota pituutta ei kannata kysellä.
      Pitkilläkin dildoilla voi harrastaa kunhan ei pakota niitä liian syvälle.
      Itselläni on ollu n.puolimetrinen kakspäinen dildo ollu sisällä. Nainen otti toisenpään omaan lemmenkoloonsa.

Strap-on on minusta mukavampi kun leikimme sm-sessioissa.
      Siinä kun nainen puristaa kädet lantiolle ja panee takaapäin tuntee hänen voimansa.

• Anonyymi

Paska lentää ku varpusparvella buaahaa

• Didosta pitävä mies

Kyllä se dildo pitää iso olla ja kyllä toi konaa sisää menee.
      Ja jos oman kalun kokosen ottais ni olis liian pine eikä tuntuis.
      Sais olla viäläkin paksumpi dildo;)
      Ja onhan se mukavaa kun vaimo sitoo mut aina mihin haluu ja miten haluu ja pnee kunnolla pitkään ja hartaasti ja välillä on tunkenut kättäkin. Se se vasta tuntuuki:)

• Kyllä tykkää...

Kyllä meillä tykkää avoikki panna minua. Yleensä pitää olla muksut pois kotoa kun tulee sen verran kovaa meteliä puolin ja toisin, pakasta on ku ottaa hiuksista kiinni ihan kunnolla ja vetelee takaapäin.
      Meillä sellanen 20cm pitkä ja 4-5cm paksu, eli ihan tarpeeksi iso. Kateltu vibramallia seuraavaksi. . .
      Muija tykkää kans peppuseksistä, omaan heppiin laitetaan tuplasauva ja tulee päälle. Pari kertaa saanu kunnon orkut ko pannu sitä takaapäin pepaan. Huutaa

• Anonyymi

Löytyikin semmoinen nainen!!😍Mukava,ok.näk.m46
      Kik porche46
      Uusimaa

• Anonyymi

Piere ikeniis kurppa

• Anonyymi

meillä kaks päinen dildo paksumpi mun peppuun vaimolle pienempi ja ei muutako nautitaan

• Anonyymi

Ei muuta ku porsaita äidin ootte kaikki röh röh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe