Onko XXXL naiset halukkaampia?

Herkko

Onko XXXL naiset himokkaampia kuin laihat luikerot?

34

15716

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      läskit tykkää syömingeistä ei niinkään naimisesta

      • kokenut kaikin puolin

        Kyllä ne pulskemmat naikkoset enemmän seksistä näyttävät pitävän ja ovat aktiivisempia ym. kokeilunhaluisempia.
        Kaippa lihavat naiset yleensäkin pitävät enemmän nautintoa tuottavista asioista kuin laihat, anorektiset nipinnapin elävät luuruodot jotka kituuttavat itseään kaikin puolin eivätkä osaa nauttia elämästä.

        Pulskat daamit kunniaan!!!!!


      • pulska
        kokenut kaikin puolin kirjoitti:

        Kyllä ne pulskemmat naikkoset enemmän seksistä näyttävät pitävän ja ovat aktiivisempia ym. kokeilunhaluisempia.
        Kaippa lihavat naiset yleensäkin pitävät enemmän nautintoa tuottavista asioista kuin laihat, anorektiset nipinnapin elävät luuruodot jotka kituuttavat itseään kaikin puolin eivätkä osaa nauttia elämästä.

        Pulskat daamit kunniaan!!!!!

        Itse olen sadan kilon keijukainen ja voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä! Lisäksi seksifantasiani ovat kokeilunhaluisia ja jopa perverssejä. Ei ole koskaan tarvinnut sanoa jätkälle, et ei tänään kiitos. Kokeilkaa lihavampaa ja ilahtukaa!! Ulkonäkö ei ole mitenkään suoraan verrannollinen lemmenlihasten kuntoon.


      • kokenut kaikin puolin kirjoitti:

        Kyllä ne pulskemmat naikkoset enemmän seksistä näyttävät pitävän ja ovat aktiivisempia ym. kokeilunhaluisempia.
        Kaippa lihavat naiset yleensäkin pitävät enemmän nautintoa tuottavista asioista kuin laihat, anorektiset nipinnapin elävät luuruodot jotka kituuttavat itseään kaikin puolin eivätkä osaa nauttia elämästä.

        Pulskat daamit kunniaan!!!!!

        Hoikat muotitietoiset eli kauniit naiset usein vain vahtivat ulkonäköänsä ja eivät osaa relata. Seksi ja nautinto lähtee korvien välistä ja jos sitä ulkoista olemusta pitää koko ajan tarkkailla niin ei seksistä osaa nauttia täysillä. Tietenkin on sitten niitä jotka korvaavat sen asian teeskentelemällä jotta olisivat "täydellisiä naisia".
        Naiset jotka sattuvat olemaan pulleita ja muodokkaita eivät välttämättä ajattele koko ajan ruokaa niin kuin monilla on se käsitys. Kilot ja niiden kerääntyminen voi johtua muistakin tekijöistä kuin ruuasta. Pullukkakin voi ja useimmiten harrastaakin liikuntaa jossain muodossa.
        Nämäkin ovat sellaisia makuasioita joista ei sovi kiistellä. Toiset pitää laihoista ja toiset pullukoista, niin se on ja tulee aina olemaan.
        Hyvää kesää kaikille!


      • Anonyymi
        kokenut kaikin puolin kirjoitti:

        Kyllä ne pulskemmat naikkoset enemmän seksistä näyttävät pitävän ja ovat aktiivisempia ym. kokeilunhaluisempia.
        Kaippa lihavat naiset yleensäkin pitävät enemmän nautintoa tuottavista asioista kuin laihat, anorektiset nipinnapin elävät luuruodot jotka kituuttavat itseään kaikin puolin eivätkä osaa nauttia elämästä.

        Pulskat daamit kunniaan!!!!!

        Kyllä se näin nai


      • Anonyymi
        pulska kirjoitti:

        Itse olen sadan kilon keijukainen ja voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä! Lisäksi seksifantasiani ovat kokeilunhaluisia ja jopa perverssejä. Ei ole koskaan tarvinnut sanoa jätkälle, et ei tänään kiitos. Kokeilkaa lihavampaa ja ilahtukaa!! Ulkonäkö ei ole mitenkään suoraan verrannollinen lemmenlihasten kuntoon.

        Ei niin kun on ittensä kanssa palannsissa saakaiken mitä suhteesta tarvitsee/haluaa ja nauttii 100:lla


    • Marjatta

      En pysty vastaamaan kuin omasta puolestani.
      Kyllä...seksi kiinnostaa ja jos tietäisitte edes puolet fantsuistani...
      Olen kokoa XXL

      • pekinen

        huomenta Marjatta

        kokemukseni ovat saman suuntaisia. ja isoissa
        tytöissä on sitä jotain.. Fantsujasi voisit
        vähän valottaa. [email protected]

        Pekka


      • emppu
        pekinen kirjoitti:

        huomenta Marjatta

        kokemukseni ovat saman suuntaisia. ja isoissa
        tytöissä on sitä jotain.. Fantsujasi voisit
        vähän valottaa. [email protected]

        Pekka

        mulle voi myös laittaa xxl-naiset mailia: [email protected]


      • Angeli

      • Marjatta
        pekinen kirjoitti:

        huomenta Marjatta

        kokemukseni ovat saman suuntaisia. ja isoissa
        tytöissä on sitä jotain.. Fantsujasi voisit
        vähän valottaa. [email protected]

        Pekka

        Yllättävää, miten moni mies on kanssasi samaa mieltä. Onko vallalla sellainen käsitys, että isolla tytöllä on isot tarpeet??


      • pekinen
        Marjatta kirjoitti:

        Yllättävää, miten moni mies on kanssasi samaa mieltä. Onko vallalla sellainen käsitys, että isolla tytöllä on isot tarpeet??

        Heips Marjatta

        En tiedä onko isoilla tytöillä isommat tarpeet
        mutta halukkaampia ovat.. Pistä meiliä niin
        jutellaan lisää..

        Pekinen


      • SiroNainen

        Vastaan myös omasta puolestani. Hoikka olen pidän/nautin mielettömästi seksistä...fantsuja paljon jotka olen myös toteuttanut villeimmätkin onnistuu kun on hyvä yleiskunto läskit ei ole tiellä.


      • Anonyymi
        Angeli kirjoitti:

        XXL-kokoinen iloinen ja elämänmyönteinen naikkonen odottaa postia miehiltä. =) [email protected]

        xxl:t ovat täysillä kyydissä ja saavat sarja säväreitä kun oikein hoitaa


    • jusa

      siksi he ovat muka halukkaampia. Toisin sanoen läskit elävät puutteessa kun miehet eivät huoli, ja tietenkin ovat siis halukkaita.

      • Angeli

        että olen elämäni aikana nähnyt ja saanut useamman metrin nauttissauvaa, kuin yksikään sinun tyttöystävistäsi. =)


      • Iso Iita

        Kuuleppas poju! Meikäläinen on tosi iso tyttö. En joudu elään puutteessa, kullia tarjotaan liian kanssa. Joten sun tapaset nörttikakarat ei mulle kelpaiskaan, joten jatka vaan runkkaamista yksistään.


      • minä vaan
        Iso Iita kirjoitti:

        Kuuleppas poju! Meikäläinen on tosi iso tyttö. En joudu elään puutteessa, kullia tarjotaan liian kanssa. Joten sun tapaset nörttikakarat ei mulle kelpaiskaan, joten jatka vaan runkkaamista yksistään.

        XXXl-naisilla ei oo varaa valita ja loppuviimeks kun miehet on saanut pakit kaikilta kauniilta naisilta niin kelpaa mikä vaan...


      • Iso Iita kirjoitti:

        Kuuleppas poju! Meikäläinen on tosi iso tyttö. En joudu elään puutteessa, kullia tarjotaan liian kanssa. Joten sun tapaset nörttikakarat ei mulle kelpaiskaan, joten jatka vaan runkkaamista yksistään.

        En ole lukennut kaikkia viestejä mutta pakko oli tähän vastata. Sama juttu, tarjontaa olis vaikka kuyinka paljon mutta en vaihda miestä kuin paitaa.


    • Halukas-m

      Eli on tullu sekstailtua aika monen ison tytön kanssa ja on ollu ihan kivaa. Ovat yleensä estottomampia, jne... Mitäpä sitä pihtaavalla missillä tekee. ;)

      • mua

        Niin tiedät, että missitkin osaa! jos on oikeanlainen ottaja. Pullukoille käy keppi kuin keppi tai vaikka leivos. Mutta jos elämä on pelkkää seksi niin antaa mennä vaan. tiedän että haukut kumminkin läskiksi ainakin pojille. olen sitä kuunnellut monet kerrat. fiksu nainen tai nainen yleensä ei koko elämäänsä tyydy seksiin, kuten miehet. mieti sitä ja kasva aikuiseksi!!!


    • kiimapimu-80

      Olen xxxl kokoinen 24.v tyttö ja voin omasta puolestani sanoa, että kiimassa olen lähes jatkuvasti, himokkuuttua löytyy.

    • Täydellinen

      kun ne saa vain kerran kymmenessävuodessa munaa, kun ne on niin läskejä, että kukaan fiksu ei halua niitä nussia.
      Siinä 10 vuodessa kerkiää himo yltyä.

      • komea mies 43

        Moro.. oon seurustellu XXL-naisen kanssa 7-vuotta,ja monen laista ehdin kokeilla ennen sitä.Mutta parempaa en ole koskaan saanut! ja nuorena poikana tuli nussittua sielä ja täälä. Kun edellinen vaimoke sai muksun seksihalut katos mutta ei vaan nykyisellä vaikka saikin muksun.. Edelleen yhtä himokas kun alkuaikoina,eikä tartte miehen olla aina aloitteentekijä.. ja se osaa nauttia todella seksistä,eikä murehdi nutturansa perään.


    • Hyviä kokemuksia

      Mulla on tullu ainakin sen suuntaisia kokemuksia, että lihavat naiset on halukkaampia ja aktiivisempia kuin laihat ja kaiken lisäksi huomattavasti! Ja myös pitkällä tähtäimellä! Ja lihavemmilla naisilla myös kireempi piNppi, mikä mielestäni on extra plussaa!

    • Iso typy..

      tutkimuksissa todettu, että samat hormoonit aiheuttavat seksihalukkuutta kuin syömishimoakin..
      Että siitä voi jokainen ynnäillä mitenkä juttu mahtaa mennä;)

      • Anonyymi

        Kyllä se ainakin niin menee että lihavat ei valita kun niitä painetaan ja tissitkin on luonnostaan isot,ei tartte muovimassoilla pykätä pystyyn!


    • Anonyymi

      On. Itsellä on isokoinen vaimo ja ei koskaan pihtaa, vaan on aina valmis.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaarevat ovat kivoja kun on mistä tarttua kiinni

    • Anonyymi

      Yäk, läskit roikkuu pitsan tiellä ja tissit roikkuu navassa

      Kyllä hoikat naiset saa syttymään ihan eri tavalla kun läskit

      • Anonyymi

        Juu mut hoikat naiset ei syty susta mätisäkistä.


    • Anonyymi

      Suostuvaisempia ainakin, tietty kun eivät ehkä saa seksiä ihan niin usein kuin muut. Sinkkuna siis.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­i seksi­tea­­tteri avautuu Suome­­­en! Ku­tsu­­mme kai­­­kki. Ilmo­­it­­­tau­­­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­­­e tä­äl­­­lä 👉 http://1lingo.com/H/A7m2G0

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe