Miks Katariinasta tuli tommone hippi?

ennen tomera

Ennen se oli jämäkkä lääkäri-täti, nykyään tommonen tukka silmillä mumiseva hippiäinen??

13

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäselvää mutinaa

      Olisko tämä uusi Katariina saanut muokata roolinsa mieleiseksi. Tämä näytteliä kuuluu siihen sarjaa, joiden puheesta ei saa mitään selvää, pelklää muminaa, selkeästä artikuloinnista ei tietoakaan. Petre Frantsen, Irina Björklun ja muutama muu, joilla nykyään puhe pelkkää muminaa, mikä lie syy?

    • lotta tyttö

      Jämäkästä täti tohtorista tuli lotto mamma suomen kansalle

    • jasmin3

      Just niin, ennen oli niin tyylikäs ja pukeutui just niinku lääkärin pitääkin, uskottavasti.

      • .-,,-.

        Minusta taas Katariina oli hieman liian kookas ja vanha rooliinsa, loppuaikana, Jirin kanssa.


    • vihreänainen.

      Ihme hörhö siitä tullut, kohta menee sini saarelan kanssa öljylautalle riehumaan :D

    • Yök.

      Nyky-Katariina on aina naama norsun v*tula ja homssuinen mumisija. Ei sovi pätkän vertaa rooliinsa. Jirinä lähtisin lätkimään.

    • z gg gstb

      ennen se lahtas jengiä, veti pillereitä ja petti kuin viimeistä päivää ja nyt siitä on hetkessä tullu tollanen jatkuvasti kitisevä vihervasuri miesnainen. vanha katariina takas ja toi pyörittämään niitä lottopalloja.

    • Jenni pois

      Jenni Banerjee on kyllä niin surkea näyttelijä että ei mitään rajaa. Joutais poistaa koko hahmo sarjasta. Sitä naama väärinpäin olevaa mumisevaa akkaa jaksa katella!

    • mutmut ut

      toivottavasti poistuu sarjasta, ei jaksa enää sitä mutinaa.

    • Jasmin 10

      Ennen oli kaikki paremmin, entinen Katariina oli tyyliltään ihan toista kuin tämä hippi.

    • Mätäriina

      Kattelin jo onnekkaana että ampuis ittensä ku hiplaili sitä asetta =D!

    • Rönkkökkö

      Toivottavasti Katariina kirjoitetaan nyt ulos kun Nella ja Eve tulivat sarjaan.

      Katariinan lähdöllä olisi vain posiitiivinen vaikutus muihin hahmoihin. Nella saisi kunnon perhe-elämän molempien vanhempien kanssa, Lasse voisi toipua rauhassa sekä saisi sovittua Jirin kanssa. Monican ei tarvitsisi kestää Katariinaa joka ei osaa päätää mitä haluaa ja tekee.

    • ei katariinalle

      katariinan hahmo meni täysin pilalle kun rooliin tuli se uus näyttelijä, eikö sitä olis vaan jotenki voinut poistaa sarjasta eikä korvata toisella joka ei osaa näytellä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe