Olen jonkun aikaa pohtinut tätä ja nyt taas yksinäisen pyhäaaton ollessa eessä otan asian puheeksi...
Mitä ajattelette jos näätte naisen yksin baarissa (tai pubissa, missä vaan vastaavassa...)? Ja puhutaan siis nuoresta 20-30 vuotiaasta. Itselläni ei ole ketään kenen kanssa lähteä ja alan olla niin tympääntynyt yksinoloon että voisin ihan hyvin lähteä yksinkin katsomaan mikä meininki kaupungilla on. Ja vaikka ei pitäisi niin väkisinkin miettii että mitä etenkin miehet ajattelee tämmöisestä naisesta?
Eniten pelkään tietenken negatiivista suhtautumista; pidetään outona, eristäytyvänä, vaikeasti lähestyttävänä jne... Lähestyisitkö sinä miehenä koko illan yksin ollutta naista?
Ja tässä ei ole kyse mistään seksinhakuseurasta, varmaan siinä valomerkin jälkeen käy myös se muija jota illan ajan on oudoksunut. Vaan ihan rehellisestä lähestymisestä, tutustumisesta ym.
Kysymys miehille - mitä ajattelette tästä?
31
1672
Vastaukset
- hymyilevä mies
Helpomminhan sitä yksin oleilevaa naista lähestyy kuin niitä jotka liikkuvat porukalla. Lähde vaan tänään kaupungille, ehkä kohdataan siellä ;-)
- jees
Ei minun mielestä mitään outoa, ehkä jopa kiinnostavampi ja helpompi lähestyä kun on nainen yksin. Ja tutustuttassahan se vasta selviää millä intresseillä siellä baarissa on liikenteessä joten ei ennakkoasenteita...ainakaan liikaa :D Miehestähän saa vastaavassa tilanteessa auttamattomasti kuvan että on vonkaamassa seksiä.
- kotona kivempi
Rehellisesti sanottuna useimmat varmaan ajattelee että tuossa on avokki tai joku muuten epäkelpo,kannattaa pysyä kaukana.Valomerkin aikoihin saisit kuunnella muutamaa 3 promillen örinä-vonkaajaa.
- näinluulen
Yksinäisenä miehenä en näe tuossa mitään outoa. Kenties saat paljonkin lähestymisiä, jos et nyt järjettömän ylipainoinen ole...
Se on sitten eri asia onko lähestyjillä joitakin taka-ajatuksia....
Mutta en usko että useimmat miehet sinusta mitään pahaa ajattelee. - pukeutuminen tärkeä
Pukeudut minihameseen ja korkeapohjaisiin platform-kenkiin ja menet baarituolille istumaan niin eiköhän siinä miehiä seuraksi tule ennen valomerkkiäkin.
- .-.-.-
Jos yleensäkään kävisin baarissa, niin ainoat kiinnostavat naiset olisivat ne sivussa istuvat yksinäiset. Mieluummin yritän kerätä rohkeutta ja lähestyä naisia vaikka kaupungilla ja kirjastossa. Eihän baarissa voi edes jutella, kun siellä on niin kovalla musiikki.
- Mies 21v
Ite ainakin tykkään enemmän yksin olevasta naisesta kuin jostaki porukassa olevasta sosiaalisesta bilehirmusta.
- x771
Pitäisin sinua hyvin mielenkiintoisena. Harmi etten käy baareissa.
- ei baarista
Kuka haluaa baarista alkoholille haisevan naisen....
- 4+19
yhdyn kuoroon siinä että yksin oleva nainen on aina huomattavsti lähestyttävämpi kuin kaksistaan tai isomman porukan kanssa oleva nainen.
- radgirl
Valtaosa tuntuu olevan sitä mieltä ettei tarvi pelätä sääliviä katseita. :D Ehkä rohkaistun lähteä edes nopeasti pyörähtämään...
- .-.-.-
Tule kertomaan sitten, että millaista oli.
Olen lähestynyt vain yhtä naista baarissa ja hän oli yksin liikenteessä. Itsekin olen käynyt usein yksin baasissa, tosin useimmiten keikoilla.
- radgirl
Parin tunnin aikana tuli viisi miestä juttelemaan. Yhden kanssa vaihdettiin sähköpostiosoitteitakin. Naisille seuran saaminen on ihanan helppoa. :)
- ihanan helppoa
Arvaa kuinka monta naista tulee juttelemaan miehelle :)
- 6+10
Eli olit trolli jonka tavoitteena oli vain lisätä naisvihaa tällä palstalla.
Ikään kuin sitä ei täällä olisi ennestään.
- yksinäinen.
Jos nainen olisi selvästi ulkomaalainen niin lähestyisin mutta suomalaista naista en lähestyisi koska ne ovat 99,5 % tylyjä ja suvaitsemattomia. Eikä tässä ole mitään vit.tuilua vaan ihan tosi asista kyse.
- vihaiset naiset.
Mun mielestä kanssa yksinäisempää on mielenkiintoisempi lähestyä, mutta sama ajatus mitä yläpuolella kirjoittaa en uskalla lähestyä, koska suomalaiset naiset ovat aika tylyjä suurin osa niin annan mielummin olla rauhassa kuin menisin mitään sanomaan ellei sitten selkeästi tule vastakaikua ja anna jotain flirttiä takaisin. Joo ei ole vittuilua vaan olen myös todennut suomalaisista naisista, että ovat tylyjä eikä niitä uskalla lähestyä, katsovat jo sen verran vihaisesti ettei uskalla edes hymyillä niille. Missähän vika on.
- Ei baariin
Kolmen promillen humala on aika paha vika ja avaus: "Miksi olet niin masentuneen/surullisen näköinen?" Maailman huonoin aloitus. Ei synny tulla lauseella juttua sen pitemmästi. Jopa aloitus: "Olit niin yksinäisen näköinen, että aattelin tulla pitämään sulle seuraa." on parempi, vaikka surkea sekin. Kiitos uhrautuvaisuudesta, mutta ei kiitos näin.
- eilähestymiehet
eipä oo meikäläistä ikinä kukaan lähestynyt baarissa eikä missään kun olen yksin ollut. tv. nainen 26v
- kesämies
Hei nainen 26v. Mitä kuuluu? Noin. Nyt sinua on ainakin netissä lähestytty. :)
- kiltti mies.
Jos nyt joskus eksyn baariin niin voisin vilkaista naista joka istuu yksin mutta en menis mitään juttelee. Nainen saa varmasti seuraa ja varmasti sellasta seuraa että miehet haluaa panemaan heti. Hyvällä tuurilla sellanen mies tulee juttelee joka haluaa pitemmän kaavan kautta tutustuu tai sitten muuten vaan jutella. Yksinäinen nainen saa kyllä helposti seuraa mutta mies ei sais.
- Yksinäinen nainen
baarissa ei välttämättä saa baarissa seuraa. Tai no mie en ainakaan saa! En ole missin mitoissa ja enkä kyllä niin kauniskaa, mutta olen ihan ok näköinen enkä mikään satakiloinen läskikään.. Itse yritän kyllä mennä mielenkiintoisten miesten kanssa juttelemaan, ilman tulosta, ehkäpä katselen sitten niitä minua ylempänä olevia miehiä..
- skorpion2
Iltoja sinulle.
Naistahan on aika vaikea lähestyä jos on jossakin yksin istuskelemassa. Tulee vain mieleen että haluaa olla rauhassa. Ei miehet sitä osaa lukea että onko hän juttuseurantarpeessa vai ei?? Itse miehenä kyllä silloin harvoin kun pupissa tulee käytyä niin kyllä silloin josko huomaa että joku nainen on ollut pitkäänkin jo yksin niin mielelläni kyllä menen juttelemaan hänen kanssaan. Itsekin olen kuitenkin aika ujo jotenka pieni rohkaisuryyppy ei ole silloin pahitteeksikaan. Itse olen eronnut vähänylitse vuosi sitten ja kyllähän sitä itsekin kaipaisi sitä toistakin osapuolta vain juttukaveriksi. Naisenkanssa on jotenkin erillaista jutella kuin taas miesten kanssa. Kyllähän tässä on ollut pitkään jo tosi yksinäinen tunne jo, kunnei ole ketään kenenkä kanssa jutella ja yksin kun vielä asuu. Eikä edes koiraakaan. En minä ole koskaan edes tullut ajateltua tuollaista jos nainen on yksin niin sitä tosiaan vain luulee hänen haluavan olla yksin ja toiseksi että kuitenkin jo varattu. Kieltämättä tuo laitti miettimään. Kaikkea hyvää sinulle. - ujouden vääristymä
mää haluaisin tulla juttelee mutta en uskaltaisi koska olisin niin kännissä.
- dzgxfhcjgk
En käy baarissa. Ehkä siksi olen yksin...
- kalakkinen
-se on tietenkin niin että jos et ole koskaan asunut yhdessä kenekään kanssa niin asenne on varmasti erilainen kuin esim.minulla joka olen ollut avo-liitossa. mutta kyllähän se vastakkainen suku polvi kiinnostaa vaikka pitkään aikaan sillä rintamalla ei ole mitään tapahtunutkaan, jotenkin sitä vain odottelee ihmettä tapahtuvaksi, saapas nähdä, aika näyttää...
Tsemppiä vaan - yksinäinen.
Nainen ei halua että mies lähestyjy os mies ei ole komea. Ja useimmat on niin kännissä että naisia ei kiinnosta ja useinm yös nainen ajattelee että mies haluaa pillua jos mies lähestyy. On siis aika mahdotonta tutustua naisiin koska jokaisessa tapuksessa nainen antaa pakit.
- realismia
Huono itseluottamus tekee miehistä epä-komeita. Ja kun sitten saat niitä pakkeja niin kierre on valmis..
Olisiko ongelma myös asenteessasi. Jos haluat "vaan tutustua", etkä muka pillua, niin pidät itseäsi "kunnollisempana", kun muita. Baarissa humaltumassa oleva nainen haluaa kalu kovana kuolaavan äijän (jos yleensä haluaa mitään, kaikki kun eivät lähde vaikka päällä seisoisi), Eikä mitään nokka pystyssä kulkevaa poikasta, joka ei tiedä mitä naisella tekisi.
Sorry, näin se vaan menee. Kokeile jotain muuta foorumia kun baarit, ettet huononna itsetuntoasi entisestään. Tsemppiä kuitenkin.
- herrasmies1
Jos on seuraa vailla niin miksipä ei voisi lähestyäkin yksin baarissa olevaa naista fiksulla tavalla. Jos tulee pakit niin ei maailma siihen kaadu. En käy nykyään missään baareissa. Vaimoni löysin ravintolasta naisystävän kanssa kuuntelemassa erästä artistia. Katsoin ensin ulkoista habitusta. En ollut humalassakaan. Olin ottanut kaksi lasillista punaviiniä. Tällä oli ratkaiseva tekijä, että nykyinen vaimoni lähti tanssimaan...
Mieleeni tuli ajatus ex-tempore pois lähtiessäni, että miksen voisi pyytää tanssimaan noinkin kaunista naista hänen kuunnellessaan intensiivisesti ravintolassa vierailevaa kuuluisaa lempiartistiaan. Hän suostui. Ja tansittiin toinenkin biisi. Siitä muuten lähti kehittymään suhde siihen suuntaan, että olemme nyt onnellisesti naimisissa. Tapahtumasta on aikaa seitsemän vuotta.
Olisin yhtä hyvin voinut saada pakit, ja olin siis pois lähdössä koko ravintolasta. En olisi ollut pakeista loukkaantunut ja olisin käppäillyt muina miehinä kotiin. Ei sitä koskaan tiedä, mihin vaikkapa yksinäisen naisen kanssa baarissa juttelemaan meno johtaa tai on johtamatta. Jutella voi, jos yksinäinen nainen niin haluaa. Toista on aina kunnioitettava ja tarvittaessa peräännyttävä.
Hyvää kevään jatkoa vaan :) - radgirl
radgirl joka väitti käyneensä baarissa ja onnistuneens reissussaan ei ole aloittaja. :D Eli aloittaja tässä hei.
Sain kun sainkin kaverin mukaan baariin, mutta tästä keskustelusta rohkaistuneena aion ehdottomasti koittaa. Etenkin kesällä ehkä terassit on kiva paikka.
Hei ihan uskomatonta miten väärässä miehet voivat olla. Tai ainakin yleistävät ihan syyttä suotta! On totta että nuoret naiset ovat usein yhdenyön jutun perässä baarissa. Olen jopa kuullut naisista jotka hinkkaavat ja flirttaavat koko illan mutta pilkun tullessa ei ole aikomustakaan vaihtaa edes numeroa saati lähteä mukaan. Mieelstäni tuo on enemmän kuin naurettavaa enkä toivo sellaista kohtelua kenellekkään.
Itse en saa yhdenillan jutuista irti mitään - korkeintaan morkkiksen. Siksi en niitä harrastakaan. En ota kotiini vierasta, vaikka olisi kuinka humalassa ja läheisyydenkaipuinen. Itse olen baareissa ihan täysin tutustumismielessä. Ehkä baari ei ole siihen paras paikka mutta missäs muuallakaan oikein... Harmi vaan sitten se, että myös niitä sänkykaverin perässä juoksevia miehiä on hilltön määrä.
Ketään ei enää kiinnosta jutella, tutustua ja ehkä lähteä seuraavana päivänä kahville! Aina pitäis olla sängyssä tai muuten vain tanssilattialla säätämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211