Ekan Popstarsin aikana näin Gimmelit Töölönlahtea kiertämässä ohjelman ollessa loppusuoralla TV:ssä.
Noh, nyt siellä tuli vastaan Jackson ja Ronnie lenkillä. Ei kai siinä muuten mitään, mutta mitäs pojat tekevät Helsingissä keskellä viikkoa? Jacksonhan ainakin on jostain Turuust päin kotosin.
Lenkillä
Sebastian M
6
1726
Vastaukset
- minä
Ronnie ja Jackson ovat sitten näköjään siinä 7 pojan finaaliryhmässä.
- Kyllä tiedät
Kyllä sinä tiedät sen, oot samassa ryhmässä
- blue
jaahas, taitavat poijjaat olla jatkossa. :P
Toisaalta ei ole yllättävää, aika selviä jatkoon menijöitä. - piisa
Nii, ja mä näin sen eeva-leenan vai mikä sen nimi nyt olikaan.
- paula123
joo ne nyt onki ihan ok.
mut harmittaa jos toi eric ei pääse ku se on aika hauska tyyppi. ja kait se osaa laulaakki jonku verran???- ..lenkkiä
Mä näin Itiksessä sen Eeva-Leenan ja sit Mian,molemmat on muistaakseni kotoisin Helsingin ulkopuolelta eli mitä hittoa ne täällä tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980