Hei!.Pari kysymysta kummelin kuvauspaikoista.Ensiksi tietääkö kukaan missä on sarjan lihaksia ja luoteja se sellainen käytävä, jossa on se ovi?.Se käytävä on melko korkealla ja tulee aina siinä kohtaa kun kohtaus siirtyy takaisin poliisiasemalle.Toiseksi tietääkö missä sijaitsee lääkärit tulessa sarjan "klinikka"?.Jos tiedätte niin kertokaa vaikka kaupunginosa tai tarkka sijainti.Olisi myös kiva tietää missä noita muita kohtauksia on kuvattu.Kiitos :)!.
Kummelista.
Asiallinen Kysyjä
3
4224
Vastaukset
- sielläseon
Vaihmalan hovi Lempäälässä
- Anonyymi
Paikka on paljon muuttunut niistä ajoista, mutta juu, sielläseon.
- Anonyymi
Finlaysonin entisellä tehdasalueellaTampereella on se käytävä jossa on se ovi. Työväenmuseo werstaassa pääsee kävelemään sitä käytävää pitkin kun tutustuu näyttelyyn. Siinä on ollut palo-ovet tehtaanosien välillä ja on ne vieläkin käytävän päissä. Väinä Linnan aukiolta kun jatkaa eteenpäin niin käytävän näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42605
- 49589
- 25555