Jankan Lidlin vanhukset

sNOOPY pEUHKURI

Aina kun olen asioinut Jankan Lidlissä, vanhukset käyttäytyvät siellä todella huonosti.
Tuoreleipätiskillä etuillaan ja ryntäillään röyhkeästi. Pullonpalautuskoneen hylkäämistä pulloista on alituinen riita henkilökunnan kanssa. Ihmisten ulkonäköä arvostellaan ja lapsia suorastaan vihataan.

Onko siinä Lidlin lähellä joku vanhusten hourula, vai mistä näitä sekapäisiä vanhuksia kyseiseen liikkeeseen oikein piisaa?

68

2829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.4098

Mikähän on tämä vanhusten ikä,oletko 13v vai 40v.Käyn samassa
      Lidlissä,no problems.

• sNOOPY pEUHKURI

Olen 50v. Ompa erikoista, ettet ole huomannut mitään. Ilmeisesti et ole käynyt tossa aamun ja klo.14:sta välillä. Silloin paikalla on aina vähintään yksi vanhus, jolla mikään ei ole hyvin.

Kuuntelin, kun yhden henkilökuntaan kuuluvan nuoren naisen väitettiin haisevan kuselle. Toisen lihavuutta vanha mies pilkkasi. Kertakaikkiaan törkeästi käyttäytyviä vanhoja miehiä kyseiset. Olen myös henkilökunnan kanssa keskustellut asiasta,
        ja ovat kovin tietoisia asiasta.

• vanhus 61
        sNOOPY pEUHKURI kirjoitti:

Olen 50v. Ompa erikoista, ettet ole huomannut mitään. Ilmeisesti et ole käynyt tossa aamun ja klo.14:sta välillä. Silloin paikalla on aina vähintään yksi vanhus, jolla mikään ei ole hyvin.

Kuuntelin, kun yhden henkilökuntaan kuuluvan nuoren naisen väitettiin haisevan kuselle. Toisen lihavuutta vanha mies pilkkasi. Kertakaikkiaan törkeästi käyttäytyviä vanhoja miehiä kyseiset. Olen myös henkilökunnan kanssa keskustellut asiasta,

K Kauppias sNOOPY pEUHKURI ei oikein mene jakeluun juttusi,tarinasi
        on niin yliampuva.Otan osaa.Alentamalla hintoja saat kaikki nämä ihmi
        set omaan kauppaasi.

• ,m,m+04
        sNOOPY pEUHKURI kirjoitti:

OLetko 50v eläkeläinen,käyt aamulla,et ole töissä.sNoopy,K Kauppias.
        olet naurettava.

• Anonyymi
        ,m,m+04 kirjoitti:

OLetko 50v eläkeläinen,käyt aamulla,et ole töissä.sNoopy,K Kauppias.
        olet naurettava.

Hullusta on monenlaista

• trdgfdgfd
      • Palomies Pena

Siinä peliautomaatilla pyörii ne kaheleimmat. Tietämäni mukaan holhouksen alaisia useimmat.

• selittää monta asiaa
        Palomies Pena kirjoitti:

Siinä peliautomaatilla pyörii ne kaheleimmat. Tietämäni mukaan holhouksen alaisia useimmat.

Nii no kato kun peliriippuvaisilla on se oma elämä niin hyvässä mallissa - useimmissa tapauksissa, niin hyvähän sitä on muita arvostella.
        Sama kuin juopottelevan alkoholistinkin kohdalla.

• Anonyymi

Pitkänniemen potilaita

• öhöhöhö

parempi liiteri kuin herwood ei ole ihan aina tarjoukset loppu ja täynnä mamua

• Kari.pir

Hervanta on tosiaankin Tampereen tunkio!

• miksi käyt käyt

Mene hyvä lapsi Stokmannille, ei ole ongelmia asiakkaiden kanssa.
      Miksi käyt siellä, vastaa, mitä hä tä sano!!

• Öpö Linko

Olen köyhä. Ei ole varaa tokmannin ökyhintoihin.

• Rollaattorirallit
        Öpö Linko kirjoitti:

Olen köyhä. Ei ole varaa tokmannin ökyhintoihin.

Hallituskadun Lidlin leipäkaapilla en ole koskaan huomannut mitään erikoista sekoilua. Johtuneeko siitä että olen käynyt yleensä siellä klo 18-19.
        Taitavat väsyneimmät vanhukset olla jo iltalääkkeen otossa ja yövaipoissaan.

• MinäItte

Lielahden Lidlin vanhukset:

-pullatiskien tultua liikkeisiin sama ongelma on syntynyt
      -leivonnaisten valikointi ja otto kestää puoli tuntia per pulla
      -tukitaan käytävät ,hyllyjen edustat kärryillä
      -viikon kuulumiset hoidellaan keskellä latua

Röyhkeys ja etuilu koskee Lielahdessa myös venäläisiä.

Kun omat kauppareissuni "vaikeutuvat" vanhaksi tullessa- niin sitten palkkaan jonkun tekemään sen puolestani.

• P.Illupoliisi

Lielahdessa ryssät etuilee. Saa niiltä akoilta tosin takapuoltakin 70 eurolla.

• Arno Hervanta
        P.Illupoliisi kirjoitti:

Lielahdessa ryssät etuilee. Saa niiltä akoilta tosin takapuoltakin 70 eurolla.

Thaikut on edullisempia. Tosin laatukin on huoinompi.

• Ihmettelen myös.

JANKAN Lidlissä tuoreleipäkaappien vieressä parveilee jotain tyhjäntoimittaja-hourupää-vanhuksia, jotka estävät normaalin asioinnin hyllyillä. Eivät ole leipää ostamassa, vaan päivystävät siinä muiden tiellä.

Joutuu väkisin rynnimään niiden ohi kun eivät väistä normaalisti.......

Hourupäistä eläkeläis porukkaa nimenomaan JANKAN Lidlissä..... Keskustan Lidlit on ihan OK.

Hassua kun nuoria haukutaan etteivät osaa käyttäytyä, kyllä ainakin tuosa lidlissä nimenomaan VANHAT eivät osaa käyttäytyä ollenkaan!! -törkeitä suorastaan !!!

• Kultaiset vanhukset

Nämä samat vanhukset ovat kovin kärkkäästi moittimassa nuorten käytöstä.
        En ole koskaan nähnyt nuorten käyttäytyvän yhtä törkeästi, kuin nämä vanhukset.
        Lastenvaunuja työntänyt nuori äitikin haukuttiin, kun asioi kuulemma väärään
        aikaan kaupassa. Ystävällisen naisen lapsi oli kuulemma ihmelapsi, ja äidin
        lepertely lapselleen oli vanhuksesta kovin vastenmielistä. Sama herra haastoi kassalla riitaa hylätystä pullosta pullonpalautuskoneessa.

• Latva Punikki

Näillä kyseisillä vanhuksilla on tapana kertoa leipomotuotteita kaapista valitseville asiakkaille kuinka paskoja tuotteita lidl myy. Ainakin itse olen tullut pari kertaa ohjeistetuksi kaapilla käydessäni.P

• trgfdgfdgfd

Vanhat ihmiset ylipäänsä ovat törkeämpiä. Kuvittelevat, että heidän ikä antaa heille oikeuden määräillä muita. Onneksi sanavalmiina ihmisenä ei tarvitse jäädä toiseksi, vaikka en kyllä riitaa halua haastaa.

• Ei k kauppias

"Ihmettelen myös" sinun typeryyttäsi.

• lkkl098

"Ihmettelen" on sinulla aikaa tarkkailla,et töissä käy.?Kauppias.

• .,,-<

K kauppiaan vihanpurkaus,eikö kauppa käy enää.

• nääsnääs

Mää käyn Pirkkalan liiterissä, vaikka Kalevassa asunki. Siälä mulla ei mee hermot niin pahasti ku Jankassa.
      Tai no käyn mää samalla honkkarissa ja motonetissäki.

Toine ongelma tuala Janka liiterissä on sisäänkäynnin eressä parveilevat ihmiset, kun emmää pääse ajaa autolla nääs siitä. Kakarat juaksee alle ja mummot seisoo eressä. Sitte viä röökiä siinä verellää.

Huvita ny mikää.

• ongelmaton

Hermovikasta porukkaa ! Pysykää mökissänne!

• Nyyro otrasta
        ongelmaton kirjoitti:

Hermovikasta porukkaa ! Pysykää mökissänne!

Oih ongelmaton, saanko imeä sinua?

• nääksmää

Hyvä nääsnääs.Pidätko ihmisiä todella näin typeränä,että kukaan ottaisi
        kirjoituksesi todesta.K S kauppias.Sieltä ostetaan,mistä edullisimmin saadaan.Markettien valta on kaatumassa.Vihdoinkin.

• ,m+06ö

nääsnääs.Kauppias, kuinka tyhmänä sinä ihmisiä pidät,et osaa edes
        Tampereen murretta.

• nääsnääs
        ,m+06ö kirjoitti:

nääsnääs.Kauppias, kuinka tyhmänä sinä ihmisiä pidät,et osaa edes
        Tampereen murretta.

Hahahaa jaa KAUPPIAS?
        Eikö tää liiteri oo ihan ketju toimintaa? Tai mitä mää ny siitä tierän sen enempää. Joo no on se kauppiaan virka varmaa hianompi kummun omani.
        Mite vaa, sanoinpahan vaan miälipiteeni..

Sitä paitti onko siinäki ny että käyn siälä kaupassa jotakin väärää? Verorahat reikkaa ja kunnan rahat pirkkalaan. Näköjääm kaikinpualin huano tamperelainen, kun en murrettakaan osaa..

Hyvää yätä.

• nääsnääs
        nääsnääs kirjoitti:

Hahahaa jaa KAUPPIAS?
        Eikö tää liiteri oo ihan ketju toimintaa? Tai mitä mää ny siitä tierän sen enempää. Joo no on se kauppiaan virka varmaa hianompi kummun omani.
        Mite vaa, sanoinpahan vaan miälipiteeni..

Sitä paitti onko siinäki ny että käyn siälä kaupassa jotakin väärää? Verorahat reikkaa ja kunnan rahat pirkkalaan. Näköjääm kaikinpualin huano tamperelainen, kun en murrettakaan osaa..

Hyvää yätä.

Eikun, epäilläänkö täälä ny ketä kauppiaaks? Luin äsken niin että mää oisin se ?
        Ja ommulla niitä etukortteja, mutten mää niitä käytä, paitti ellen saa kahvia tarjouksesta..

• Uutta tietoa

"Toine ongelma tuala Janka liiterissä on sisäänkäynnin eressä parveilevat ihmiset, kun emmää pääse ajaa autolla nääs siitä."

Jankan Lidli on drive-in-myymälä?

• loi1

Ennen koululaiset pelaili noita hedelmäpelejjä nyt siellä pelailee palvelutaloasukkaat.

• Epilän Keisari

Nämä vanhukset ovat vain paljon agressiivisempia kuin koululaiset.

• Äijä 64v.

Minkä K kaupan tai S kaupan kauppias aloitti keskustelun,ei mene läpi
      Laskekaa hintoja niin saatte nämä vanhukset omaan kauppaanne häi
      ritsemään muita asiakkaita.Olen käynyt lidlissä lähes 10v no problems.
      Vanhuksia on kaikissa paikoissa,heitä pitää ymmärtää,kaikki ei suju
      enää kuin ennen.Vanhuus on meillä kaikilla edessä joskus.

• Asennekysymys

Täyttä asiaa!

Olen 30 v. perheenäiti, jonka lähikauppa on Jankan Lidl, eikä koskaan ole ollut ongelmia vanhusten kanssa.
        Päinvastoin olen saanut herttaisia hymyjä, kun pienten, vilkkaiden lasteni kanssa olen myymälässä asioinut.

• Pimu 19v

Se koira älähti, johon kalikka kalahti.

• Symppis kaupantäti

Teillä on itellä joku asennevamma niitä vanhuksia kohtaan!! Oon itse kaupassa töissä, meillä käy ihania mummuja, vaareja, joskus mietin et toi ois kiva mummeli ja vaari mulle, kun omat kuolleet. Kohtelen heitä kuin omia mummuja, pappoja. He on yksinäisiä, kaipaa seuraa. Vierailisin ilomielin monta kertaa viikossa mummulla ja papalla kun olisivat elossa. Mistä löytäsin varapapan, mummun ketä auttaa ja hassutella :)

• HymyhuuliXX

• Persu kärrääjä
        HymyhuuliXX kirjoitti:

Kauniisti ajateltu:)
        Täältä voisi se varamummo tai-vaari löytyä - http://www.mummonkammari.fi/

Niitä Jankan mummoja ja pappoja kärräyrssä ei sais kun vittuilut päälleen.

• Moneen junaan
        HymyhuuliXX kirjoitti:

Kauniisti ajateltu:)
        Täältä voisi se varamummo tai-vaari löytyä - http://www.mummonkammari.fi/

@ HymyhuuliXX

Joo ja jotkut voi oikein kytätä yksinäisiä vanhuksia että vois puhaltaa niiden rahat tai manipuloida että vanhus testamenttais omaisuutensa jos ei ole perillisiä:((

• Chrysler 300c
        Moneen junaan kirjoitti:

@ HymyhuuliXX

Joo ja jotkut voi oikein kytätä yksinäisiä vanhuksia että vois puhaltaa niiden rahat tai manipuloida että vanhus testamenttais omaisuutensa jos ei ole perillisiä:((

Tänään vanha herra raivosi kassalla, kun hänelle oli myyty kuulemma paskaa juustoa. Muilla asiakkailla ja kassatytöllä oli hauskaa. Kyseinen herra heristeli nyrkkiään vielä parkkipaikallakin Mercedeksestään. Oli kivaa...

• trregfdgfd

Noita käytävien tukkijoita löytyy kyllä jokaisesta ikäryhmästä. Joka kerta kun menen Prismaan niin löytyy heitä, jotka jättävät kärryt keskelle käytävää, arpovat tuotteen ostamista vilkkaimmalla hyllyllä estäen muiden pääsyn tuotteisiin, kulkevat levynä tukkien koko käytävän, jäävät keskelle pääväylää lukemaan ostoslistaansa yms.

Vanhusten kohdalla tuon parhaiten ymmärrän, koska heidän havainnointikykynsä ei ole enää yhtä hyvä, eivätkä he ole liikkeissään nopeita.

Itse pyrin jättämään käyrryn aina paikkaan, jossa on tuotteita, joita vähiten ostetaan. Maitohyllyllä käyn yleensä kävellen tai tyttöystävänä työntää kärryä ja minä kauhon tavaraa kyytiin vauhdista jos tavaraa on liikaa yhdellä kerralla haettavaksi.

• Divari thc

Jankan lidlissä asioivat Tampereen huonosti käyttäytyvimmät vanhukset.

• 5457+0

Juu kävin siellä tänään, juuso 64v en töninyt ketään en etuillut,valitsin
        ostokset, menin kassalle,maksoin nopeasti käteisellä,en niillä typerillä
        aikaa vievillä korteilla.Kassoilla suurimman jonon tekevät kortilla maksa
        vat,

• Jean Gautier

Vanahat ämmät ei osaa kulkea missään !! Ne on aina edessä tulet mistäpäin tahansa! Seisovat kärryinensä risteyksissä poikittain. Vanahoille haiseville yli 50v ämmille pitäis laittaa omat kaupat... mieluummin maalle tien varsiin !

• tapu tapu

Gautierin mamma paijaa varmasti päätä viisaista ajatuksista.

• Kolutar

Tänään yksi mummo haukkoi toista asiakasta läskiksi, ja päivitteli tämän ostosten määrää.

• Liekö sama

Jankassa on ainakin ollut semmonen vanhempi mamma, mummo iäss,ä toivottavasti ei oo lapsia tosin, joka on täys juoppo ja haukkuu aina kovaäänisesti kaikkia. Millon on läskejä, rumia, haisee pahalle jne jne...

Alkoholisoitunut avohoitotapaus.

• Mullikuski Pertti

Tänään kaksi iäkästä rouvaa oli ajautua käsirysyyn tuoreleipätiskillä.
      Ensiksi sämpylöitä ottamaan ehtinyt otti toisen mielestä liian monta sämpylää.
      Tämän jälkeen ensiksi ehtinyt kimmastui ja sen jälkeen alkoi alatyylinen solvaaminen.
      Meteli oli melkoinen, mutta ainakaan minun paikalla ollessani ei iskujenvaihtoon tai
      painiotteluun päädytty.

Tapauksen positiivisista puolista mainittakoon, että monilla paikalla olleilla oli hauskaa. Itsekin poistuin paikalta hymyillen.

• trdgfgfdgfd

Itsekin näin vihaisien mummojen astuvan sisään muutama päivä sitten ja menivät vauhdilla kohti leipähyllyä. En jäänyt katsomaan etenikö asiointi hyvin.

• Bulllfarm
        trdgfgfdgfd kirjoitti:

Itsekin näin vihaisien mummojen astuvan sisään muutama päivä sitten ja menivät vauhdilla kohti leipähyllyä. En jäänyt katsomaan etenikö asiointi hyvin.

Siinä tuoreleipätiskillä on päivittäin hauskoja tilanteita. Nopeimmat ja vahvimmat saavat tuoreimmat lämpimäiset. Joidenkin vanhusten räjähtävyys saattaa yllättää
        nuoremmankin ihmisen.

• +1´68

Ressukka K kauppias/S kauppias.10v Lidlin asiakkaana.En ole koskaan
        nähnyt taistelua tuoreleipätiskillä.Tavaraa riittää.

• lidl
        trdgfgfdgfd kirjoitti:

Tulee mieleen näistä jutuista,oletko Lidlin kantaasiakas.Vai k kaupan
        tarkkailia.Sinun on täytynyt roikkua Lidllissä pitkään tehdäksesi nämä
        huomiot.

• Bulllfarm
        lidl kirjoitti:

Tulee mieleen näistä jutuista,oletko Lidlin kantaasiakas.Vai k kaupan
        tarkkailia.Sinun on täytynyt roikkua Lidllissä pitkään tehdäksesi nämä
        huomiot.

Lidl on erittäin hyvä kauppa, ja olen kanta-asiakas. Nuo vanhusten riidanhaastamiset
        antavat suorastaan lisäpotkua kaupassa asioimiseen.

• Perse Aarne
        +1´68 kirjoitti:

Ressukka K kauppias/S kauppias.10v Lidlin asiakkaana.En ole koskaan
        nähnyt taistelua tuoreleipätiskillä.Tavaraa riittää.

Et sinä ole kyllä sitten Jankan lidlissä käynytkään.

• Ärsyttääääää!!!
        Perse Aarne kirjoitti:

Et sinä ole kyllä sitten Jankan lidlissä käynytkään.

Ne kassajonon laittaa hermot koetukselle......joka perkeleen kerta saa jonottaa ...kasetilta tulee kassoilla tarvitaan henkilökuntaa...ei helvetti mitä touhua

• lidl
        Ärsyttääääää!!! kirjoitti:

Ne kassajonon laittaa hermot koetukselle......joka perkeleen kerta saa jonottaa ...kasetilta tulee kassoilla tarvitaan henkilökuntaa...ei helvetti mitä touhua

Mitä jos menisit vaikka K kauppaan,siellä taitaa olla sinun toimistosi,
        jossa läppäririsi näyttää laskevia myyntikäyriä.Se ahneus.K kauppa
        mainostaa erittäin voimakkaasti,se kertoo aina myynnin alamäestä.
        Jokohan K ja S kauppiaiden ryöstöretki on lopuillaan.Vaasan höttö
        leivän myynti vähenee.Pienet leipomot/kaupat takaisin keskustaan
        Jenkeissä löytyy jo tänäpäivänä hienoja skeittiparkkeja,tyhjiä marketteja
        Josko Suomessakin,vähenee autolla ajelu,kun kauppa on nurkalla.
        Marketit ovat ovelasti siirtäneet kuljetuskustanukset meille tyhmille kansa
        laisille,oman auton kustannukset...?? laske ne ruokalaskuusi.!!!!!

• city-m-fun
        lidl kirjoitti:

Mitä jos menisit vaikka K kauppaan,siellä taitaa olla sinun toimistosi,
        jossa läppäririsi näyttää laskevia myyntikäyriä.Se ahneus.K kauppa
        mainostaa erittäin voimakkaasti,se kertoo aina myynnin alamäestä.
        Jokohan K ja S kauppiaiden ryöstöretki on lopuillaan.Vaasan höttö
        leivän myynti vähenee.Pienet leipomot/kaupat takaisin keskustaan
        Jenkeissä löytyy jo tänäpäivänä hienoja skeittiparkkeja,tyhjiä marketteja
        Josko Suomessakin,vähenee autolla ajelu,kun kauppa on nurkalla.
        Marketit ovat ovelasti siirtäneet kuljetuskustanukset meille tyhmille kansa
        laisille,oman auton kustannukset...?? laske ne ruokalaskuusi.!!!!!

On tässä ketjussa Lidl-kauppiaskin epärealistisine kirjoituksineen.

• Toyota tercel

Eilen yksi äijä solvasi toisen asiakkaan isoa ostosmäärää ja lihavuutta...

• Soodamies

EI OLE KOSKAAN Lidlissä tullut kuulutusta "kassoilla tarvitaan henkilökuntaa". Kuuntelepa seuraavan kerran tarkemmin.
      Monissa muissa marketeissa tämän tyylinen kuulutus kylläkin on.

• Anonyymi

Tampere Sammon valtatien Lidlin ostoskorit on tosi likasia. Kassojen ympäristö ja reunukset on mustassa liassa. Siivoojalta puuttuu ammattitaito ja myymäläpäällikkö ei huolehdi liikkeen siistinä pitämisestä . Likasuutta ei voi olla huomaamatta. Samanlainen siisteystaso on Rautatiekadun Lidlissä. Marjatta

• Anonyymi

Kun oon vanha niin ei sitä itte huomaa että käytäytyy huonosti.
      Mutta kyllä Lidli on paras kauppa ei voi mitään .
      Anteeks henkilökunnalle jos oon ja kun oon käyttäytynyt huonosti.
      Kun puhe jatkuu vaikka ajatus on katkennut ajat sitten.
      Matut sentään osaa käyttäytyä, mutta onhan niillä korkea kulttuuri ja koulutus.

• Anonyymi

Jankan ja hervannan lidlit on aivan hevon peestä. Käyn kangasalan lidlissä.

• Anonyymi

Jeps, haisevia vanhuksia täynnä.

• Anonyymi

Minä arvostan vanhoja ihmisiä,
      ovat tehneet tästä maasta sen miten hyvä ja mahtava se nyt on,
      maailman arvostetuin maa maailmalla,
      itse et tietenkään tajua.
      kun et ole missään muualla käynyt ,
      etkä mitään muuta koskaan nähnyt ja kokenut,
      siksi et ymmärrä mitä sinun pitäisi ymmärtää.

• Anonyymi

Eilen siellä mätettiin asiakasta kirveellä. Minäminä mummomafia on hengenvaarallinen.

• Anonyymi

Kun ette ruuhkista ja käyttäytymisestä mitään tiedä,
      koittakaa nyt selvitä muutaman minuutin kauppareissusta
      itkemättä ja henkisesti lopuksi ikää vaurioitumatta,
      tai menkää terapiaan,
      kun ei teille ole annettu yksityiskäyntiä kauppaan mahdollisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe