Haluaisimme fretistä uuden perheenjäsenen, ostaisimme mielellämme vauvan, mutta vähän vanhempikin käy...Jos sinulla on tarjota, tai tiedät mistä voisi kysellä, ota yhteyttä!
Kiitos! :)
Ostetaan Fretti
7
997
Vastaukset
- -wicked-
Ei taida olla pötkylöitä vailla kotia....?
- Janedoe
Katsele ympärillesi. Eli ainakin katselin, että keltaisessapörssissä olisi vauvoja myynnis ja kannattaa kysyä kasvattajilta onko heille jäänyt kesällä pentuja ym. Pistä googleen hakusana fretti niin eiköhän löydy :)
Onnea etsintään ;) - -wicked-
Janedoe kirjoitti:
Katsele ympärillesi. Eli ainakin katselin, että keltaisessapörssissä olisi vauvoja myynnis ja kannattaa kysyä kasvattajilta onko heille jäänyt kesällä pentuja ym. Pistä googleen hakusana fretti niin eiköhän löydy :)
Onnea etsintään ;)Heips!
Olen katsonut kaikki suomalaiset sivut läpi, jotka edes sivuavat frettejä, sekä katsonut keltaisen pörssin kaikki ilmoitukset, kuten myös palsta-lehden..Samoin olen laittanut postia kasvattajille, yhdistyksille, ym.
Ei vaan tunnu löytyvän.. :( - viivi_76
-wicked- kirjoitti:
Heips!
Olen katsonut kaikki suomalaiset sivut läpi, jotka edes sivuavat frettejä, sekä katsonut keltaisen pörssin kaikki ilmoitukset, kuten myös palsta-lehden..Samoin olen laittanut postia kasvattajille, yhdistyksille, ym.
Ei vaan tunnu löytyvän.. :(näyttäs tuolla olevan myynnissä frettejä. Katselehan uudelleen ilmoituksia.
Itse se on aktiivinen oltava. :)
Meillä ainakin pennut on kaikki varatut.
[email protected] - -wicked-
viivi_76 kirjoitti:
näyttäs tuolla olevan myynnissä frettejä. Katselehan uudelleen ilmoituksia.
Itse se on aktiivinen oltava. :)
Meillä ainakin pennut on kaikki varatut.
[email protected]Jeps, nyt olen löytänyt muutaman yksilön, kaksi alle 5kk. ikäistä ja sitten paketin jossa tulisi kaksi aikuista reetulia...Nyt on sitten mietittävä kumpi parempi. Toisaalta ehkä olisi hyvä tutustua lajiin jo vähän vanhempien ötyjen kanssa, joilla olisi toisistaankin seuraa, ja takuu siitä, että jos ongelmia ilmenee, vanha omistaja on valmis auttamaan, ja ottamaan jopa mussut takaisin jos niin huonosti asiat menee.
Tietoa on kyllä löytynyt lajista todella paljon, siitä suurin kiitos lajin rakastajille, jotka haluavat pitää huolen, etteivät reetut joudu heittosäkeiksi, ja että uudella omistajalla on tarpeeksi tietoa, ja aina saa konkareilta vastauksia kysymyksiin! :D - Laura
-wicked- kirjoitti:
Jeps, nyt olen löytänyt muutaman yksilön, kaksi alle 5kk. ikäistä ja sitten paketin jossa tulisi kaksi aikuista reetulia...Nyt on sitten mietittävä kumpi parempi. Toisaalta ehkä olisi hyvä tutustua lajiin jo vähän vanhempien ötyjen kanssa, joilla olisi toisistaankin seuraa, ja takuu siitä, että jos ongelmia ilmenee, vanha omistaja on valmis auttamaan, ja ottamaan jopa mussut takaisin jos niin huonosti asiat menee.
Tietoa on kyllä löytynyt lajista todella paljon, siitä suurin kiitos lajin rakastajille, jotka haluavat pitää huolen, etteivät reetut joudu heittosäkeiksi, ja että uudella omistajalla on tarpeeksi tietoa, ja aina saa konkareilta vastauksia kysymyksiin! :DMoikka!! Minulla on fretti nimeltä töpö ja se on varmaan jotain 1vuoden? en muista, jotain sinne päin. minulla ei riitä aikaa sille, siksi myyn. kun on jo ennestään 3koiraa,kissa ja aasi & poro. Töpö ei mene vain kuin TODELLA hyvään kotiin jossa sille on vähintään 1-2tuntia päivässä aikaa, iso häkki(joka tulee mukaan) tai irti, joka olisi vielä parempi :) Kaverikin olisi kiva, mutta se on tottunut olemaan yksin. todella kiva fretti. puree vielä vähän, mutta helppo opettaa siitä pois. Ei pure vain kuin leikkiessään. Kiinnostunut jaloista(huono asia). Hinnasta voimme keskustella. Mukana tulee kaikki. Iso häkki,leluja,riippumatto,teltta,hiekkalaatikko ja ruokaa jos on. Minun puhelinnumeroni on 040 8651458 soita jos kiinnostaa, tästä soopeli leikattu naaras!!
- -Ellu-
Laura kirjoitti:
Moikka!! Minulla on fretti nimeltä töpö ja se on varmaan jotain 1vuoden? en muista, jotain sinne päin. minulla ei riitä aikaa sille, siksi myyn. kun on jo ennestään 3koiraa,kissa ja aasi & poro. Töpö ei mene vain kuin TODELLA hyvään kotiin jossa sille on vähintään 1-2tuntia päivässä aikaa, iso häkki(joka tulee mukaan) tai irti, joka olisi vielä parempi :) Kaverikin olisi kiva, mutta se on tottunut olemaan yksin. todella kiva fretti. puree vielä vähän, mutta helppo opettaa siitä pois. Ei pure vain kuin leikkiessään. Kiinnostunut jaloista(huono asia). Hinnasta voimme keskustella. Mukana tulee kaikki. Iso häkki,leluja,riippumatto,teltta,hiekkalaatikko ja ruokaa jos on. Minun puhelinnumeroni on 040 8651458 soita jos kiinnostaa, tästä soopeli leikattu naaras!!
Moi! haluaisin tietää vieläkö omistat Töpön olen kiinnostunut Freteistä vaikkei kyllä koskaan ennen minulla sellais´te ole ollut.. mutta jos viitsisit vaikka lähettää sähköpostiini Töpöstä tietoa esim. oletko myynyt vielä Töpöä? paljonkoko hoito maksaisi? jne. Vastaa pian! ainiin vielä haluaisin tietää pissä päin tämäkyseinen Fretti Töpö asuu..??
T: Ellu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa543966TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341417- 661338
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972