Matti Vanhanen on Nurmijärveläisten mummojen suosikki niinkuin muutkin keskustan "poliitiikot" ovat mummojen suosiossa! Hahhahahahahahahhahahaa!
Mummot äänestää Keskustaa!
17
391
Vastaukset
- Emeritus
...mummothan ymmärtää politiikkaa!
- Wallu
...miten tää hyvinvointivaltio tuhotaan äänestämällä keskustaa!
- Keskusta on paras.
Keskustaa äänestää 18 - 109 vuotiaat naiset ja miehet.
Keskusta on turvallinen ja inhimillinen kaikille äänestäjille.
Hahahahahahahahahah. On kiva olla Keskustalainen.- Wallu
Minä en ole mikään piilokommunisti!
Keskustan äänestäjät: yli 55-vuotiaat mummot ja papat! Hahahhahahahahhaa! - kannattajakunta
Wallu kirjoitti:
Minä en ole mikään piilokommunisti!
Keskustan äänestäjät: yli 55-vuotiaat mummot ja papat! Hahahhahahahahhaa!on ikärakenteeltaan vanhimmasta päästä.
- Wallu
kannattajakunta kirjoitti:
on ikärakenteeltaan vanhimmasta päästä.
Ikinuoret 50-kymppiset ex-taistolaiset äänestää Sdp:tä!
- Wallu
Wallu kirjoitti:
Ikinuoret 50-kymppiset ex-taistolaiset äänestää Sdp:tä!
Demarit on katoava kansanosa.
- Real Wallu
Wallu kirjoitti:
Minä en tuota sanonut! Olen oikea Wallu,tämän viestiketjun aloittaja!
- Masi
Wallu kirjoitti:
äärioikeistolainen Kapi-ukko 69v kannattaa SDp.tä! (se on jäänne pysähtyneisyyden ajalta).
On se merkillistä, että työväenpuolueeseen mahtuu moinen markkinatalousfundamenttalisti? - Sinä olet Leikki- Wallu.
Real Wallu kirjoitti:
Minä en tuota sanonut! Olen oikea Wallu,tämän viestiketjun aloittaja!
Wallu haluaa Wallun paikalle.
Minä sanoin oikeasti, ettei demari-Walluun voi luottaa. Leikki Wallu valehtelee.
terv. Wallun oikea Wallu. - Real Wallu
Sinä olet Leikki- Wallu. kirjoitti:
Minä sanoin oikeasti, ettei demari-Walluun voi luottaa. Leikki Wallu valehtelee.
terv. Wallun oikea Wallu.Kaikenlaisia peeloja tännekin eksyy! Minä olen oikea Wallu tämän viestiketjun aloittaja! Tuliks selväks?!
- Otsikossa kaikki
Sinä olet Leikki- Wallu. kirjoitti:
terv. Wallun oikea Wallu....
- Oikeisto Wallu.
Real Wallu kirjoitti:
Kaikenlaisia peeloja tännekin eksyy! Minä olen oikea Wallu tämän viestiketjun aloittaja! Tuliks selväks?!
Sinunlaisesi älykääpiö tekee tuontyyppisiä aloituksia.
Luuletko, että oli kovastikkin vaikutusta demarien kannatukseen.
Käytä ensi kerralla Leikki-Wallu nimimerkkiä. Se sopii sinulle paremmin. - Tosi on.
Otsikossa kaikki kirjoitti:
...
Ratamo. Ja siihen menee ainakin 50 vuotta, että minulle voi tulla yhtä vaikea skisofrenia kuin sulla. Tietysti jos seurustelen paljon sinun kanssa voi laueta aikaisemminkin.
Mutta muista. Lepo tekee sinulle hyvää. - Otsikossa kaikki
Tosi on. kirjoitti:
Ratamo. Ja siihen menee ainakin 50 vuotta, että minulle voi tulla yhtä vaikea skisofrenia kuin sulla. Tietysti jos seurustelen paljon sinun kanssa voi laueta aikaisemminkin.
Mutta muista. Lepo tekee sinulle hyvää....
- Real Wallu
Oikeisto Wallu. kirjoitti:
Sinunlaisesi älykääpiö tekee tuontyyppisiä aloituksia.
Luuletko, että oli kovastikkin vaikutusta demarien kannatukseen.
Käytä ensi kerralla Leikki-Wallu nimimerkkiä. Se sopii sinulle paremmin.Kuten olen jo sanonut niin minä en mitään piilokommunisteja kannata enkä varsinkaan kepulaisia maajusseja! Tuliko tämä Oikeisto Wallulle jo selväks?!
- No niin.
Ja vähän demareidenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862