Nyt vain panta jalassa ja kotona. VÄÄRIN ei näin vähällä saa pästää jehovan todistajia ja muita lusmuja hinttareita ja pimahtaneita jotka ei suoria maanpuolustus velvoittettaan
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014050318262274_uu.shtml
Nyt hän on puoli vuotta pantavalvonnassa. Lue IL:n digilehdestä, miksi Koivisto päätyi ratkaisuun ja mitä hän ajattelee rangaistuksestaan.
Lusmut selviävät vähällä
8
85
Vastaukset
- Oma Armeija
Mikäs sun sotilasarvosi onkaan,
*totuusvoittaaaina*?- ihme reaktio?
totuusvoittaaaina3.5.2014 15:50
* ei näin vähällä saa pästää jehovan todistajia ja muita lusmuja hinttareita ja pimahtaneita jotka ei suoria maanpuolustus velvoittettaan*-------------------
Dyslexian ja siihen liittyvän vaikea-asteisen
hahmotushäiriön vuoksi
Sanamies on vapautettu asevelvollisuudesta.
Sen salatakseen hän hyökkäilee
kaikkia aseistakieltäytyjiä kohtaan ja
homottelee niitä.
sekä huorittelee niitten vaimoja.
Omanarvontunto kohoaa hänellä homottelusta? - Ernestasin vahti
Heh, ai mikä on sanamiehen sotilasarvo? Et kai sä nyt tosissasi usko, että moiselle mieleltään vinksahtaneelle olisi annettu RK käsiteltäväksi? Sanamies on pelastusarmeijan majuri koska patavahtina ei ole ainakaan vaaraksi muille :)
- totuusvoittaaaina.
Sotilasarvoltani olen reservin alokas.
- se ampus meitit kaik
**reservin aloka**'
ei semmoista sotilasarvoa intin kokonaan käyneellä ole.
joten intti on Sanamiehellä jäänyt käymättä ,
keskeytynyt __monnivaiheessa__ kun tajuttiin
että
edes Soppatykkiä ei voi sille uskoa
saati Oikeaa asetta.
- Jefreitteri evp.
Sanamies on korni Hornetti,
on niiiin lennokkaat jutut hällä. - potent.Breijviks
Tommosille vajakeille kuin esim. sanamiehet,
ei pidä antaa mitään asekoulutusta. - aselaji Soppatykki
totuusvoittaaaina 3.5.2014 15:50
-sotilasarvoltaan..*reservin alokas*
aselaji Soppatykki varmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201