Kukkapenkin koko on noin 2x2m.. Takareunassa on keskellä riippaomenapuu ja sen ympärillä kolme pikkukeijuangervopensasta. Pensaat ovat n. 50 cm korkeita. Nyt niiden eteen jää tilaa muille kasveille, mutta mitä siihen laittaisin. Siinä oli purppurakeijunkukkaa ja muuta keijunkukkaa, mutta ei ne olleet siinä hyvän näköisiä. Haluan siihen perennoita, jotka ovat matalampia kuin pensaat. Haluaisin
teiltä viherpeukaloilta vinkkejä siihen. Paikka on aurinkoinen. Kiitos!
Mitä riippakoristeomenapuun ja angervon seuraksi
Tyhjä pää
2
202
Vastaukset
- garlic*
Tuivio ja hopeahärkki tulivat ekana mieleen. Matalia sipulikasveja voisi kokeilla myös, esimerkiksi krookukset, idänsinililjat tai helmililjat ovat matalia. Sipuleiden istutusaika on syksyllä.
- Puutarhurmuri
Suosittelen jotain kuunliljalajiketta. Niitä on monen eri kokoisia. Kaikilla on vaalean lilan sävyinen kukinto. Kuunliljat nousevat vasta myöhään keväällä, joten väleihin kannattaa laittaa pikkusipulikukkia esim krookuksia ja lumikelloja, jotka kukkivat jo aikaisin keväällä. Kuunlilja on yleensä helppohoitoinen ja kestävä perenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249