Selänteen todella ruma, neitimäinen taklaus päätti kings pakin Robyn Regehrin pelin. Taklaus oli neitimäinen, juuri tyypillinen selänteen taklaus. Silloin kuin hän taklaa, hän taklaa juuri nuin sanoi Kings valmentaja Daryl Sutter.
Selänne tuskin jää ilman sanktioita, mutta kannattaako hänen toivoa pitkää pelirangaistusta vai uskaltautuuko/joutuuko neiti vielä jäälle kingssiä vastaan.
Hänen kannattaa todella toivoa pitkää pelirangaistusta: )
SELÄNTEEN TÖRKYTAKLAUS
Kiekkokekkuli
1
120
Vastaukset
- kgkgkgkgmjgngkp
Taitaa kuitenkin olla niin, että taklauksen kohde on tässä se neiti, kun ei kerran kestä fyysistä peliä.
Ymmärtäisin toki arvostelun silloin, jos taklaus olisi ollut oikeasti likainen.
Selänteen taklaus ei kuitenkaan ollut kovinkaan likainen, jos ei välttämättä ihan puhdaskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582