Sanon sen suoraan. Hän oli tylsä. Erkka teki viisaan ja ainoan oikean ratkaisun pistäessään hänet ulos mm-miehistöstä.
Hänen suorituksensa euro hockey tourilla olivat, sanon sen suoraan ne oli umpisurkeita.
Hänhän kävi myös näyttämässä naamaansa chigacossa, ei sitä siellä kauvaa viitsitty katsella. Nyt hän oli jo täällä ruinaamassa paikkaa mm-miehistöön. Valitettavasti siellä oli muutama muu parempi.
Mitä seuraavaksi teukka? Eipä varmasti kovin ihmeitä. Sanon sen suoraan en usko ja olen siitä varma teukka terävän taidot ei koskaan tule riittämään nhllään eikä suomen maajoukkueeseen arvokisoihin. Hän on vaan keskinkertainen rivimies, juuri ja juuri.
TEUKKA TERÄVÄ EI OLLUTKAAN NIIN TERÄVÄ
2
159
Vastaukset 2
- MrJuha82
Hyvä pelaaja. Olisin valinnut hänet.
Viimeisessä pelissä tänään oli kentän näkyvimpiä pelaajia Michael Keräsen kanssa.- AnaKomposti
Ihme ettei michael knight. Michael oli kohtalaisen hyvä liigassamme, mutta kerron sinulle. MM-kisoissa taso on noin miljoona kertaa kovempi, ja kerron sinulle että keräsen taso ei nyt riitä liigaa isompiin kehiin. Ensi kaudella hän on liigan ikuisessa häntäpään seura hifkissä, jossa joskus otetaan miestä, saunassa, ei siitä sen enempää. Sen isompiin seuroihin hänen taitonsa ei tule koskaan riittämään.
valitettavaa mutta näin se vaan menee, minä tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505