Olisin kirjautunut suomi24.fi:n sähköpostiin mutta kone koko ajan pakottaa kirjautumaan johonkin Ox App Suite:en. Mikä tämä on? Miksi en pääse normaalisti sähköpostiini?
Ja kaikki nuo maailman mainokset työntyy joka sivulla ensimmäiseksi vastaan- huh.
Suomi24:n sähköposti
7
188
Vastaukset
Sama ongelma. Vituksi meni koko loota. :(
- pil
Sama täällä!
Ei auta, että kertoo joskus sieltä lähettänneen postia.
Ilmoita kenelle posti on lähetettu ja milloin Voisiko joku valaista onko tuo OX App sivu joku huijaus vai mikä tuo on?
Väittää että käyttäjätunnut tai salasana on väärin. Eikä taatusti ole!
Mikäli siis tuonne suomi24 tunnuksilla pitää mennä. Mutta eipä tuohon omaan lootaankaan pääse. GRRRRRIhan samaa tekee mulla tulee ilmoitus OX app perseestä koko juttu
Niin osaako joku kertoa mikä toi appsuite on
- aassaa
En pääse minäkään.Sama juttu.
EI TOIMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Neuvo jos osaat
Nythän tuonne sähköpostiin pääsi heti eka yrittämällä. Olisiko ollut joku huijausjuttu. Olen samaa mieltä teidän kaikkien kanssa siitä, että huonommaksi muuttui koko posti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950