Tulevaisuuden pulmia...

Kumpi? Vai kumpikin?

Mulla on kaks kania, ja ajattelin isona hankkia myös yhden kanin joka tulisi tämän opiskelijan "koira". Siis ostettais pienenä ja oltais sen kans paljo ja lennettäis yhdessä kotiin ja sais olla vapaana aina! Muutenki ois nii ihanaa

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akka vaan

      Lentelist mistä? Ulkomailta ei niin vain lennetä elikon kanssa, eikä taida kotimaanlennollakaan lemmikki päästä kuin rahtiruumaan. Sitä sohvalla löhöilyä ja läksyjen tekoa voit kokeilla nykyisten kaniesi kanss, samoin sitä vapaana pitämistä, eli alat kesyttää ja opettaa niitä kanejasi. Aloita siirtämällä sähköjohdot kania korkeammalle muutenkin tekemällä huoneesta kaniturvallisen.
      En ole koskaan tavannut kania joka haluaisi makailla sohvalla ja lukea blokeja. Kanit haluavat pomppia, jyrsiä, kaivella ja loikkia sinne tänne ja viettää lepohetkensa turvallisessa pesäkopissa tai mukavasti korkeammalla kopin katolla loikoillen. Yksin! Kanihan on saaliseliän ja ihmisenkokoinen vieruskaveri häiritsee vaaran havainnointia ja ihmisen nopeat liikkeet vastaa kanin vaintoissa hyökkäävää petoa.
      (en ole varma, hahmottaako kani ihmisen kokonaan yhdeksi yksilöksi, vain onko kanille käsi yksi olento ja jalka toinen olento ja naama kolmas)
      Sheltistä ei ole sohvakaveriksi, ei ennekuin olet enste vetänyt kymppikilsan lenkin tai riehunut tunnin agility-kentällä. sillä sheltti haluaa TOUHUTA, löhöilykaveriksi sopii parhaiten pehmolelu tai ikäloppu koira/ kissa joka viettää viimeisiä kuukausiaan mieluiten lepäillen

    • Ei kani nyt ihan noin höntti olento ole. Aivan varmasti se erottaa yksilöiksi niin ihmisen, muut lemmikit kuin lajitoverinsakin -sosiaalinen eläin kun on. En tiedä millaisia kanikokemuksia sulla sitten on, jos niiden ainoa tunne sua kohtaan on ollut pelko. Mun kani ainakin on niin sosiaalinen että tulee mielellään just sinne missä ihmiset on, ja makailee vieressä puolikin tuntia jos saa silityksiä vastapalvelukseksi.

      Koiran liikunnantarpeesta akka vaan puhuu asiaa, seuraa koirasta toki on, mut löhöeläimeksi mieluummin vaikka kissa. Entä rotat? Rotta on sosiaalisuudeltaan kuin pieni koira jota ei tarvitse viedä ulos, ja etenkin vanhemmat urokset on myös aika laiskoja köllöttelijöitä. Naaraat ja poikaset ennemmin juoksentelee ympäriinsä kuin istuu sohvaseurana, mutta jos on turvallinen huone, voi itse datailla, ja rotat ulkoiluttaa samalla itsensä ja käy sylissä pörräämässä. Kannattaa tutustua!

    • Kumpi? Vai kumpikin?

      Siis tottakai me touhuttais vaika mitä! En mä nyt niin laiska oo mitä kuvittelette. Mä varmasti jaksaisin sen kans touhuta vaikka mitä ja tietenki antaa sen ittekki touhuta. Oon aika yksinäinen niin tykkäisin sellasesta joka olis mun pettämätön kaveri, kunnes kuolema meidät erottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe