David Herzogin opetuksia - profetia?

Autenttista opetusta

Otteita David Herzogin opetuksesta. Onko nämä profeetallisia sanoja? Mitä ne tarkoittavat Suomen ja Suomen kristittyjen kannalta?
Herzog on viime syksyn vierailullaan antanut ymmärtää että häntä arvostelevat ovat uskonnollisuuden hengen vallassa.

Jos osaat englantia, voit itse tarkistaa YouTube-videolta otteiden autenttisuuden.

https://www.youtube.com/watch?v=0nz99df1v4c

Näin Herzog opettaa:

"Kvanttifyysikoilta tiedämme, että puhuminen tuottaa ilmakehään subatomisia hiukkasia. Kohteille voidaan puhua ja ne muuttavat muotoaan sen mukaan, miten niille puhutaan.

Japanilainen tiedemies teki kokeen ja puhui mikroskoopin alla oleville vesihiukkasille.
Niin vesihiukkaset muuttivat muotoaan sen mukaan, miten niille puhuttiin! Kun hän sanoi: Rakkaus! Se kirkastui. Kun hän sanoi: Vihaan sinua! Se kutistui! Joka ikinen kerta. Esineisiin ja aineeseen vaikuttaa se miten niille puhutaan.

Kun sinä ajattelet jotain äärimmäisen keskittyneesti, tiede on todistanut, että ajattelu tuottaa samanlaisia näkymättömiä, subatomisia hiukkasia kuin jos puhuisit korkealla värähtelytasolla. Ja he testasivat sen aineella, ja he kohdistivat radioaaltoja kultaharkkoon. Radioaaltoja ei voi nähdä, mutta sinä tiedät niiden olevan olemassa.
Sitten he mittasivat tuon kultaharkon värähtelytason.
Tuossa kultaharkossa ja sen ympärillä oli paljon enemmän energiaa värähteleviä subatomisia hiukkasia. Se värähteli!
He ottivat toisen kultaharkon ja käskivät miehen keskittää kaikki ajatuksensa niin intensiivisesti kuin mahdollista tuohon toiseen kultharkkoon!
Sitten he mittasivat sen. Se oli aikaisemmin ollut normaali, mutta nyt siinä oli jopa korkeammat värähtelyt kuin tuossa johon kohdistettiin radioaaltoja!
He oivalsivat: Jos ajattelet aivoillasi riittävän korkealla värähtelytasolla, sinun aivosi lähettävät radiolähetyksiä. Aivan kuten radiolähetin!

Oletko joskus kokenut tarvetta soittaa ystävällesi?
Oletko tuntenut että on pakko soittaa tuolle ilmiselle?
Kun kolme päivää ajattelet tiiviisti, liike-elämän kontaktia tai ystävää jolle sinun pitäisi soittaa, ja he soittavatkin sinulle! Tai sinä soitat heille kolmen päivän päästä ja he sanovat: Olen ajatellut sinua kolme päivää! Monellako on tämä kokemus uudelleen ja uudelleen? Kaikilla!
Tiedemiehet ovat tutkineet syytä tähän ja todenneet ja oivaltaneet, että jos aivot ajattelevat tarpeeksi intensiivisesti korkeilla värähtelytaajuuksilla, ne lähettävät subatomisia hiukkasia jotka vaikuttavat aineeseen. Luomakunta ja universumi sinun ympärilläsi luovuttaa sitä, mitä sinä ajattelet, jos ajattelet riittävän intensiivisesti.

Universumi ja luomakunta antaa sinulle sen, mitä sinä olet etukäteen ”nähnyt”, ajatellut ja tuntenut, koska se luulee sinun jo olevan siellä. Se ei huomaa eroa.

De ja vu on tunne siitä, että olen jo ollut täällä. Eikö ole ihmeellistä? Subatomiset hiukkaset ympärilläsi alkavat tulla kohti sinua kun alat ajatella, esineet tulevat sinua vastaan. Kun alat ajatella tiettyä autoa sinä alat nähdä sen tiellä… Hei, siinä on se sama auto jota olen ajatellut! Ja kun katsot tv:tä se on siellä taas!
Tunnekin on värähtelyä. Jos lisäät sen ajatukseen ja puheeseen, se kiihdyttää luomisen moottoria vieläkin nopeammaksi!

Salaisuus on tämä: Jos voit maistaa tulevaisuutta kuin se tapahtuisi unessa tai elokuvassa, kehosi ei tunne eroa vaan se alkaa toimia kanssasi sen ”tulevan sinäsi” mukaan, jota kaipaat.

Minä matkustan kaikkialla maailmassa. USA:ssa joka viikko eri kaupungeissa: Atlanta, New York, Chicago. Ja minun täytyy patistaa itseäni. Herään ja menen heti tunnin kävelylle. Laitan korvilleni meditaatiomusiikkia tai -opetusta ja kävelen ulkona, kuten tänään. Kävelin Sedonassa luonnossa katsellen asioita, ja nämä asiat pulpahtivat päähäni. Ja nämä ajatukset ovat ajatuksia Luojalta."

52

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninpänåin

      Miksi te juutuitte siihen mieheen kiinni. Sanokoon mitä haluaa, sillä niin ne muutkin ihmiset tekee. Oma vastuu tärkeintä.

    • Kirjoitettu on

      "Herra on läsnä kansansa kiitoksen keskellä", ihan konkreettisesti. Jumala on Henki ja voima kuin sähkövirta tai energiakenttä. Toki mahdollisesti myös langenneissa enkeleissä on sitä energiaa ja pystyi Saa-tana myös Jeesukselle sen ilmestyksen antamaan maailman loistosta.

      • Valvokaa...

        Ensimmäinen lause on tosi.
        Mutta Pyhä Henki on persoona, ei mikään sähkövirta tai energiakenttä.

        New Agessa tunnetaan toki paljon erilaisia energiakenttiä, portaaleita, värähtelyitä ja kosmisia energioita.


      • Raamatussakin on
        Valvokaa... kirjoitti:

        Ensimmäinen lause on tosi.
        Mutta Pyhä Henki on persoona, ei mikään sähkövirta tai energiakenttä.

        New Agessa tunnetaan toki paljon erilaisia energiakenttiä, portaaleita, värähtelyitä ja kosmisia energioita.

        selvästi kerrottu verenvuotoa sairastavan naisen paranemisesta ja Jeesus ilmoitti että tunsi voiman lähteneen hänestä. Et taida uskoa Herran opetustakaan mutta helpompi tietysti minua alkaa opettamaan näistä asioista. Jumala on luonut monia voimia maailmaan ja vaatteiden kautta välittyivät kuten tässä hikiliinasta:

        ´ Ja Jumala teki ylen voimallisia tekoja Paavalin kätten kautta, niin että vieläpä hikiliinoja ja esivaatteita hänen iholtansa vietiin sairasten päälle, ja taudit lähtivät heistä ja pahat henget pakenivat pois. ´ (Apt 19:11-12)

        Uskotko tuohon mitä luet vai onko kyseessä jälleen New Age -juttuja? Kyllä tässä on kyse nimenomaan jonkinlaisesta energiasta vaikka voitkin alkaa personoimaan näitä ja toki Jumalan Henki onkin persoona.

        Asioita voidaan esittää moninaisesti ja hengellistäminen myös mahdollista.

        Miten muuten käsittelet Jeesuksen opetuksia näissä "voima" ilmaisuissa?

        ´ Jeesus sanoi hänelle: "Sinäpä sen sanoit. Mutta minä sanon teille: tästedes te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä." ´ (Matt. 26:64)

        ´ Niin hän kutsui kokoon ne kaksitoista ja antoi heille voiman ja vallan kaikkia riivaajia vastaan ja voiman parantaa tauteja. Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita. ´ (Luukas 9:1-2)

        Ainahan vastustajat tahtovat syyttää Jumalan lapsia kun käytetään näitä sanoja ja kun ei itse syyttäjät ole kokeneet näitä, niin esittävät vakuuttavasti persoonasta ja muusta ja pelkäävät itse mörköjä ihan olemattomissa asioissa.


      • Kannattaisiko sinun
        Valvokaa... kirjoitti:

        Ensimmäinen lause on tosi.
        Mutta Pyhä Henki on persoona, ei mikään sähkövirta tai energiakenttä.

        New Agessa tunnetaan toki paljon erilaisia energiakenttiä, portaaleita, värähtelyitä ja kosmisia energioita.

        mennä kirkkoosi sitä "Ave mariaa" rukoilemaan tai muuta hokkus-pokkus juttua.


    • Rakastetaan Jeesusta

      ja valvotaan ja rukoillaan!

    • tiedekkin todistaa

      Tedekkin todistaa että David Herzog on Jumalan kanssa samalla puolella.

      "Kaikki on luotu Sanalla ja Sanalla sitä pidetään pystyssä."

      • Skepsis-

        Tieteen kannalta Herzogin jutut ovat huuhaata.


      • Eräät tieteen
        Skepsis- kirjoitti:

        Tieteen kannalta Herzogin jutut ovat huuhaata.

        huuhaa-jutut kuten evoluutio on täysin naurettavaa kun ymmärtää luomakuntaa lajistolleen luotuna ja nähdään nykyäänkin. Eikö evoluutioon uskovilla ole edes pientä maalaisjärkeä näissä asioissa ja samaa tasoa kuin homoilla, kun nähdään miehen ja naisen lisääntyvän ja lapsia eli suvun jatkamista tuottavina, ja homous on sukupuuttoon tuomittu ja jokainen voi sen toivottavasti ymmärtää myös, mutta ei auta kertoa tätäkään jos estää joku valoa pimeyteen ymmärrystä tuovana. Erikoista toki.


    • vesimuki

      Voi, kiitos ihanasta kirjoituksesta. Plen myöskin lukenut japanilaisen kirjailijan kirjoittaman kirjan, jonka nimi on Veden muisti. Suosittelen sitä muillekkin lämpimästi.
      Saman niminen kirja on eräällä naiskirjailijalla: se ei ole kuitenkaan se. Etsi kirjastosta nimenomaan japanilainen kirjoittaja-jos aihepiiri kiinnostaa sinua!

      • Kosminen vibraatio

        Tämä oppi on "ihanaa" jos haluaa eksyä new age -henkivaltojen maailmaan. Ei kiitos!


      • Ei sähkövirtakaan
        Kosminen vibraatio kirjoitti:

        Tämä oppi on "ihanaa" jos haluaa eksyä new age -henkivaltojen maailmaan. Ei kiitos!

        ole mitään New Agea, eikä atomivoimakaan vaan ihan Jumalan säätämiä asioita ja tieteellisistkin voidaan havaita. Toki New Ageen voi liittää halutessaan vaikka hiusten kampaamisen jos kaunistuminen on syntiä jonkun tulkinnan mukaan Raamatussa tai miesten housut naiselle ne vasta noituutta tai taikuutta edustavatkin sillä on tottelemattomuutta.


    • Näitä heppuja on ollut suomessa ennenkin ja jälki on ollut hirveää, kute kuten howard browne, benny ja hänen veljensä ym ym sellaiset. Yksi tärkein tekijä tämän henkiklön voiman väärästä lähteesä on se että hän on sen saanut kuolleelta ja sehän ei ole Jumalalta ja samon benny hinnikin käy haudoilla hakemassa voimaa ja sieltä haudasta tulee voimaa, joka tulee tunelasta ja sinne se haluaa viedä uskovaisetkin jos ottaa vastaas sen voitelun. Nykyisin tulee suoraan teelvisiosta aika mahtavia ihmeitä joilla ei ole mitään tekemistä Jumalan kanssa eikä diiden tekijät niin väitäkään.

      • Herzogin kannattaja

        Niinhän Elisakin sai voitelunsa Elialta sen jälkeen kun Elia otettiin pois.
        Myös Elisan luut saivat aikaan kuolleista heräämisen, joten Herzogin voitelussa ei ole mitään raamatunvastaista.

        Eikä esimerkkejä tarvitse edes löytyä raamatusta, sillä esim. Jeesus teki niin paljon ettei mihinkään mahtuisi ne kirjat jos kaikki olisi kirjoitettu ylös. (vain pieni osa voimateoista ja ihmeistä on kirjoitettu raamattuun.)


      • Raamattu kansalle
        Herzogin kannattaja kirjoitti:

        Niinhän Elisakin sai voitelunsa Elialta sen jälkeen kun Elia otettiin pois.
        Myös Elisan luut saivat aikaan kuolleista heräämisen, joten Herzogin voitelussa ei ole mitään raamatunvastaista.

        Eikä esimerkkejä tarvitse edes löytyä raamatusta, sillä esim. Jeesus teki niin paljon ettei mihinkään mahtuisi ne kirjat jos kaikki olisi kirjoitettu ylös. (vain pieni osa voimateoista ja ihmeistä on kirjoitettu raamattuun.)

        Elisa ei saanut voitelua kuolleelta ruumiilta.
        Kuolleen herääminen Elisan luiden tapauksessa on eri asia kuin että elävä henkilö hakee "voitelua" kuolleiden haudoilta.

        3. Moos. 19:31 Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

        3. Moos 20:6-8 "Jos joku luopuu minusta ja kääntyy vainajahenkien ja tietäjien puoleen, minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta. 7 Olkaa puhtaat ja pyhät, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. 8 Pitäkää kaikki minun lakini ja noudattakaa niitä. Minä, Herra, olen pyhittänyt teidät omaksi kansakseni.


      • Selvä ero on
        Raamattu kansalle kirjoitti:

        Elisa ei saanut voitelua kuolleelta ruumiilta.
        Kuolleen herääminen Elisan luiden tapauksessa on eri asia kuin että elävä henkilö hakee "voitelua" kuolleiden haudoilta.

        3. Moos. 19:31 Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

        3. Moos 20:6-8 "Jos joku luopuu minusta ja kääntyy vainajahenkien ja tietäjien puoleen, minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta. 7 Olkaa puhtaat ja pyhät, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. 8 Pitäkää kaikki minun lakini ja noudattakaa niitä. Minä, Herra, olen pyhittänyt teidät omaksi kansakseni.

        tietysti Jumalan pyhillä ja jäämistöllään tai vaatteillaan, joista voi parantavaa voimaa lähteä kuin ikäänkuin riivatulla jossa on vainajahenki joka on pimeydestä ja Saatanasta eikä Jumalan voimassa valkeutta vaan kuolemaa ja pimeyttä edustavaa ja edistävää nimenomaan hengellisesti antikristillistä eli Jumalaa vastustavaa.

        Ei pidä sekoittaa myöskään Jeesuksen apostoleja vääriin profeettoihin tai ylipappien poikiin, jotka kyllä tiesivät käyttää Jeesuksen nimeä ilman sitä Jumalan voimaa ja näkyi toiminnastaan selvästi myös ulkopuolisille ja varmaan on naurattanut sen nähneitä. Samoin Barjeesus vastusti todistusta Jeesuksesta, jota Paavali oli tullut antamaan esivallan edustajalle. Näissä on selvä ero ja hyvä ymmärtää olevan kuin päivä ja yö.


      • Uskon että
        Raamattu kansalle kirjoitti:

        Elisa ei saanut voitelua kuolleelta ruumiilta.
        Kuolleen herääminen Elisan luiden tapauksessa on eri asia kuin että elävä henkilö hakee "voitelua" kuolleiden haudoilta.

        3. Moos. 19:31 Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

        3. Moos 20:6-8 "Jos joku luopuu minusta ja kääntyy vainajahenkien ja tietäjien puoleen, minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta. 7 Olkaa puhtaat ja pyhät, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. 8 Pitäkää kaikki minun lakini ja noudattakaa niitä. Minä, Herra, olen pyhittänyt teidät omaksi kansakseni.

        Jeesuksen käärinliinassa oli alkuaikana vahva voimalataus kun Pietari ja Johannes sen ottivat mukaansa, sillä olihan Paavalikin hikiliinassa sellainen ja Pietarin varjonkin toivottiin tulevan sairastavien päälle.


    • Kysymyksiä

      Olisi mielenkiintoista tietää ketkä ovat nämä "kvanttifyysikot" joihin DH viittaa tai kuka on tämä japanilainen tiedemies?

      Aivot lähettävät radioaaltoja.. uusi Nobelin palkinnon arvoinen tieto?

      Vai onkohan kyse jostain jota tiede ei tunne?

      • ---

        Ei saa kysellä ikäviä. Kun nämä gurut nyt vain ovat oikeassa aina. Ei saa kyseenalaistaa tai esittää tarkentavia, ikäviä kysymyksiä. Pitää vain uskoa gurua ja ostaa kaikki mitä hän myy.


      • Huuhaa-palkinto
        --- kirjoitti:

        Ei saa kysellä ikäviä. Kun nämä gurut nyt vain ovat oikeassa aina. Ei saa kyseenalaistaa tai esittää tarkentavia, ikäviä kysymyksiä. Pitää vain uskoa gurua ja ostaa kaikki mitä hän myy.

        Uusimmassa kirjassaan Jumpstart, Herzog suosittelee Q-Link amulettia sivulla 131, joka on eräänlainen kuparikäämi jolla ei ole mitään tunnettua hyötyä, mutta on new age -piireissä suosittu.

        Kirjan arvosteluja:
        http://www.amazon.com/Jumpstart-Superfoods-Weight-Loss-Discoveries-Techniques/product-reviews/1621365956/ref=dpx_acr_txt?showViewpoints=1

        "I was enjoying the book until I read in page 131 about the recommendation to buy Q-Link pendant. That is when I lost the credibility of the writer. "

        Q-link-riipuksen väitetään mm. tasapainottavan kehon energiakenttää, lievittävän stressiä, parantavan suorituskykyä ym. Tässä on kuvia erilaisista q-link -riipuksista. Täyttä huuhaata:

        http://www.happyph.fi/qlink-riipus-srt3-p-814.html
        http://www.skepdic.com/qlink.html


    • Eräs arvio

      Tässä tervettä arviointia:

      "Minulta on kysytty mielipidettä Suomessa ja eilen Oulussa vierraillutta David Herzogia koskien.
      Oma henkilökohtainen kokemukseni hänen julistuksestaan oli eiliseen asti varsin vähäinen.
      Kuulin häntä muutaman minuutin ajan TV7:llä joitakin kuukausia sitten. Muutama minuutti riitti toteamaan etten halua kuulla moista opetusta.
      Luin joitakin hänen ensimmäisen Suomen vierailunsa aikana syntyneitä keskusteluja, kun ne tuntuivat jakavat kristikuntaa kahtia.
      Pikaluvulla luin myös pari hänestä tehtyä arviota. Lähinnä kiinnitin huomiota Herzogin kirjoista tehtyihin lainauksiin. Mielestäni ne olivat selkeästi (kristillistä) new agea.

      Kuuntelin eilistä suoraa lähetystä Oulusta puolentoista (1,30h) tunnin ajan arvioidakseni itse hänen julistuksensa.
      Mielestäni David Herzogin julistus ei ollut Totuuden mukaista. Se ei tee vielä julistuksesta Totuudellista, jos käytetään Jeesuksen nimeä ja viitataan Hänen sovitukseensa.
      Hän tulkitsi Jumalan Sanaa väärin epäkunnioittavalla tavalla. Hänen julistuksensa oli sielullista ja näin ollen siitä puuttui Jumalan voima.

      David Herzog on saanut paljon kritiikkiä opetuksestaan ainakin Suomessa. En edes tiedä kuinka laaja hänen palvelustehtävänsä on muualla kuin täällä.
      Eilen hän oli selvästi varovainen opetuksessaan arvatenkin saamansa kritiikin vuoksi. Hän kehoittikin ostamaan ja lukemaan kirjojaan eikä opettanut tarkemmin esim. kirkkauden tasoista ja porteista, joista kirjoissaan opettaa.

      Kuulemme Suomessa ja jo Oulussakin suhteellisen paljon samankaltaista opetusta mitä David Herzog opettaa. Eilisessä julistuksessa oli selkeästi esillä ne väylät, jotka valmistavat tietä antikristuksen hengen massiiviselle tulemiselle seurakunnan keskelle:

      - väheksyy oppia ja sen merkitystä
      - tulkitsee opissa pysymisen uskonnollisuudeksi
      - väheksyy tervettä harkintakykyä, jonka selittää uskonnollisuudeksi
      - ihmiset manipuloidaan epäilemään itseään (harkintakykyä)
      - villitsee nousemaan seurakunnan johtajia vastaan selittäen auktoriteettiin kuuluvat asiat uskonnollisiksi
      - tulkitsee villiintymisen väärien henkien/sielun vaikutuksesta Pyhän Hengen voimaksi
      - tulkitsee arvioinnin uskonnollisuudeksi
      - avautuminen vieraille asioille, hengille ja manifestaatioille
      - Sanan opetus puuttuu

      David Herzog antaa Jumalasta ja Jumalan toimintatavoista vääristyneen kuvan, ikävä kyllä.

      "Mutta se tietäkää; jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan." Matt.24:43

      Yhtä typerää kuin on jättää talonsa vartioimatta, vaikka tietää varkaan tulevan, on jättää valvomatta.
      Valvotaan sisaret ja veljet!"

      http://esoini.blogspot.fi/2013/12/herzog.html

      • Herzogin kannattaja

      • Hienoa että

      • Tutkailkaa
        Herzogin kannattaja kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=V9qIV38SYo0

        "Jumalan valtakunta ei ilmene sanoissa vaan voimassa".

        Pelkkä voima ei takaa mistä lähteestä se on peräisin.

        Matt 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne KIRJOITUKSIA ettekä Jumalan voimaa.


      • Katsoin tuota
        Herzogin kannattaja kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=V9qIV38SYo0

        "Jumalan valtakunta ei ilmene sanoissa vaan voimassa".

        videokuvaa ja arvioni on että Jeesus toimii Herzogin kokouksessa. Tietysti Jeesus on Isän oikealla puolella ja Jumalan Henki toimii parantavasti ja muutenkin selvästi on vapaus ja hyvä evankeliumi kyseessä. Tietysti emme ihmisinä näe tai tunne näitä asioita kuten voisimme kun Jumala sitä vaikuttaa mutta sen mukaan mitä minulla on sitä ymmärrystä niin annan arvioni että David on Jeesuksen todistaja ja tahtoo palvella Isää Jumalaa palvelijanaan.


      • Tunnen kyllä
        Tutkailkaa kirjoitti:

        Pelkkä voima ei takaa mistä lähteestä se on peräisin.

        Matt 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne KIRJOITUKSIA ettekä Jumalan voimaa.

        Raamatun kirjoituksia ja olen myös kokenut Jumalan voimaa vaikka toki ymmärrän kuinka vaikea on erotella henkivaltoja joita emme näe tai tunne kuten hyvä tietysti olisi, mutta hedelmistään puut tunnetaan ja uskon että tämä on Jumalasta eikä valheen ja murhan isästä.

        Babylonian kuninkaan ihmeet ja merkit ovat salama taivaasta tuhovoimana eli juuri sitä mitä Jeesus ei hyväksynyt vaikka Sebedeuksen pojat sitä ehdottivat siellä evankeliumin kertomuksessa aikoinaan, mutta tietysti ymmärsivät sen opetuksen Jeesukselta tässä asiassa.


      • Ihmeiden aika
        Katsoin tuota kirjoitti:

        videokuvaa ja arvioni on että Jeesus toimii Herzogin kokouksessa. Tietysti Jeesus on Isän oikealla puolella ja Jumalan Henki toimii parantavasti ja muutenkin selvästi on vapaus ja hyvä evankeliumi kyseessä. Tietysti emme ihmisinä näe tai tunne näitä asioita kuten voisimme kun Jumala sitä vaikuttaa mutta sen mukaan mitä minulla on sitä ymmärrystä niin annan arvioni että David on Jeesuksen todistaja ja tahtoo palvella Isää Jumalaa palvelijanaan.

        Herzog:n opetusta:

        https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4


      • Raamatussa selvästi
        Ihmeiden aika kirjoitti:

        Herzog:n opetusta:

        https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4

        esillä kuinka Jumalan evankeliumi tullaan julistamaan. Tietysti en osaa sanoa miten David liittyy tähän kaikkeen, mutta varmaa on se mielestäni että nuo 144 000 tulevat saamaan sen voiman Isältä Jumalalta Jeesuksen kautta Pyhässä Hengessä.

        Katson tuon videon myöhemmin.


      • Jos arvioidaan
        Ihmeiden aika kirjoitti:

        Herzog:n opetusta:

        https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4

        Daavidin opetusta asioista joita joku on havainnoinnut, niin tulee ymmärtää tämä juuri tässä asiassa eikä tehdä liian pitkälle meneviä rinnastuksia New Ageen tai muuhun. Tietysti on hyvä tutkia jos pystyy se, pitääkö sanomansa totuudelisesti paikkaansa jos asia kiinnostaa ja tahtoo koetella Davidin sanomaa.

        Taas täytyy ymmärtää että jos David ei ole itse pystynyt havainnoimaan noita esittämiään asioita, niin silloin David helposti antaa väärää opetusta myös niitä esittäessään. Aina on riski esittää asioita joita ei ole Raamatussa vaikka tietysti myös Raamatun sanomaa voidaan esittää väärin ja valheellisiin johtopäätöksiin tullen.

        Joku ihminen voi olla kiinnostunut näistä tiedettä lähellä olevista havainnoista, eikä mielestäni Jumala ole kieltänyt tätä omiltaankaan, tietysti liian suurien johtopäätösten tekeminen voi olla vaarallista jos niistä muodostetaan jotain keskeistä oppia Jeesuksen opetuslapseuteen ja vain Raamatussa on se Jeesuksen opetus ihan kaikkeen elämään annettuna.


      • Jumala puhuu tavalla
        Ihmeiden aika kirjoitti:

        Herzog:n opetusta:

        https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4

        ja toisella, ja nähdään Apostolien Teoista ja Raamatusta laajemmin myös näitä asioita, ja unet ovat esillä ja ilmestykset ja myös mieleen asioiden tuleminen on varmaankin myös Jumala puhetta, mutta pystytäänkö silloin erottamaan mistä hengestä annettiin, epäilen ettei varmuudella mutta jos hedelmä on hyvä ja asia osoittautuu rakentavaksi siinä yhteydessä niin tällöin voidaan pitää sitä varmaan Jumalalta tulleena. Tietysti subjektiivisia ovat ihmisten käsitykset varmaan aina.


      • Epäreilua on tuota
        Ihmeiden aika kirjoitti:

        Herzog:n opetusta:

        https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4

        otosta pelkästään väittää Davidin evankeliumiksi. En toki myöskään ole käynyt kokouksessaan enkä osaa edes sanoa, koetaanko tai kokeeko David itsensä evankelistaksi vai apostoliksi vai opettajaksi vai onko edes ajatellut itseään johonkin tehtävään. Tietysti tuosta videosta näyttäisi tietysti se parantamisen armolahja olevan keskeisesti esillä ja tätähän juuri tarvitaan sillä paljon on erilaisia vaivoja ja sairauksia.

        Mitä tulee opetuksiin, niin aina on ymmärrettävä että jos uusia asioita esitetään niin ei tietenkään ole se sitä ainoaa mitä esittää. Jos tahtoo Davidin koetella tarkemmin niin tulisi keskustellaan kanssaan Raamatun ilmoituksesta ja sen perustellaa luoda se kokonaisnäkemys teologiastaan eli opistaan Raamatusta saatuna.

        Ihmisten oma persoona tulee tietysti aina esille myös työntekijöiden toiminnassa eikä kannata siihen liikaan huomioita kiinnittää, sillä jokainen on omanlainen persoona myös Jeesuksessa.

        Onko esimerkiksi "think positive" sitten aina sielunvihollisesta sillä ei Raamatussa ole sitä yksipuolisesti vaikka kehotetaan iloitsemaan myös Herrassa? Nämä on sellaisia näkemys- ja painotusasioita ja hyvin erilaisia aikoja jokainen voi elää Jumalassa ihmisenä.

        Käynpä kuuntelemassa Davidia kun tulee lähistölle seuraavan kerran.


      • --------------------
        Epäreilua on tuota kirjoitti:

        otosta pelkästään väittää Davidin evankeliumiksi. En toki myöskään ole käynyt kokouksessaan enkä osaa edes sanoa, koetaanko tai kokeeko David itsensä evankelistaksi vai apostoliksi vai opettajaksi vai onko edes ajatellut itseään johonkin tehtävään. Tietysti tuosta videosta näyttäisi tietysti se parantamisen armolahja olevan keskeisesti esillä ja tätähän juuri tarvitaan sillä paljon on erilaisia vaivoja ja sairauksia.

        Mitä tulee opetuksiin, niin aina on ymmärrettävä että jos uusia asioita esitetään niin ei tietenkään ole se sitä ainoaa mitä esittää. Jos tahtoo Davidin koetella tarkemmin niin tulisi keskustellaan kanssaan Raamatun ilmoituksesta ja sen perustellaa luoda se kokonaisnäkemys teologiastaan eli opistaan Raamatusta saatuna.

        Ihmisten oma persoona tulee tietysti aina esille myös työntekijöiden toiminnassa eikä kannata siihen liikaan huomioita kiinnittää, sillä jokainen on omanlainen persoona myös Jeesuksessa.

        Onko esimerkiksi "think positive" sitten aina sielunvihollisesta sillä ei Raamatussa ole sitä yksipuolisesti vaikka kehotetaan iloitsemaan myös Herrassa? Nämä on sellaisia näkemys- ja painotusasioita ja hyvin erilaisia aikoja jokainen voi elää Jumalassa ihmisenä.

        Käynpä kuuntelemassa Davidia kun tulee lähistölle seuraavan kerran.

        Tulee 26 ja 27 heinäkuuta helsingin olymppiastadionille.


      • -----------------

      • Lisäinfoa

        David Herzog on elämäntapavalmentaja ja ravitsemusneuvoja. Davidin isä on alfabiotiikan tohtori. David opettaa myös luomuravinnosta, kehon energiavirroista ja värähtelytasoista. David opettaa elämäntapavalmentajana, että hänen ohjeidensa kautta ihminen voi saada superenergisen yliluonnollisen kehon, jonka ansiosta ihmisen keho värähtelee paljon korkeammilla taajuuksilla kuin muilla ihmisillä.

        Herzog opettaa kirjassaan Glory Invasion, että koska Jumala loi maailmankaikkeuden äänellään (ääniaaltojen kautta), niin kaikki maailman rakennusaineet tottelevat ääntä. Davidin mukaan syöpä ja muut sairaudet tottelevat ääntä.

        David Herzog on kertonut, että hän koki Torontossa siunauksen, jonka jälkeen ihmeet ja merkit ovat seuranneet hänen toimintaansa. Herzogin mukaan uskossa on erilaisia tasoja kuten uskon taso, voitelun taso ja kaikista suurimpana kirkkauden taso. David opettaa, että uskon maailmassa voit tehdä suurenmoisia asioita, mutta kirkkauden maailmassa kykenet tekemään vielä suurempia asioita.

        Herzogin mukaan kirkkauden kautta voi tapahtua suuria ihmeitä kuten yliluonnolliset laihtumiset, hiusten kasvu ja värimuutokset sekä kultaihmeet. Herzogin mukaan kaikista suurin kirkkauden tason ihme on rahan antamisen ihme, jossa kuulijat vievät rahansa saarnaajan taskuihin.

        David Herzog kertoo kuinka Jumala on antanut hänelle ilmestystietoa kirkkauteen kylvämisestä. Sen mukaan seurakunta tai yksittäinen uskova vapauttaa Jumalan kirkkauden toiminnan rahan antamisen kautta. Herzogin mukaan kirkkauteen kylväminen toimii parhaiten kun antaa rahansa saarnaajille, joilla on ylivertainen voitelu. Köyhien auttaminen ei tuo Herzogin mukaan niin nopeata voittoa kuin rahan antaminen erikoisen voitelun omaaville saarnaajille. Herzogin mukaan kulta on näkyvä merkki siitä, että Jumalan kirkkaus on tullut takaisin Jumalan kansan keskuuteen.

        Lisää Herzogin opetuksista: http://www.kotipetripaavola.com/davidherzog.html


    • Jumalan kunnia on

      ollut salata asiat ja ihmisten kunnia on totuudellisesti saada niistä selvyyttä, tietysti tulee varoa valhetietoa eli väärää opetusta kuten evoluutio joka kumoaa Raamatussa esitetyn luomisopin ja nähdään myös ihminen miehenä ja naisena ja kasvit ja eläimet ihan lajilleen luonuna, eikä kukaan tervemielinen usko evoluutioon jos on ymmärrystä anonut ja saanut Luojalta.Tietysti parannusta on hyvä tehdä vieläkin jos ei vielä ymmärrä näitä asioita ja Raamatussa on kerrottu totuus.

      Todellakaan eri Raamatussa ole kerrottu radioaalloista eikä kännyköistä eikä autoista ja mahdollisia ovat Jumalan antamien mahdollisuuksien puitteissa nämäkin vaikka edelleen tärkein aina on evankeliumi ja Jumalan elävä sana ja elävä vesi on tästä vertaus ja mahdollista on että vedessä on erikoisia piirteitä, sillä sen kautta on näkyvä myös luotu näkymättömästä. Emme tietenkään ymmärrä näitä asioita mutta jokainen voi ymmärtää että hyvin erikoinen on maailmamme alkuaineineen ja elävine soluineen ja henki ja sielu ja ruumis myös ovat totta, toki eivät ihan helposti ihmisen erottaa nämä kaksi ensimmäistä.

    • Uskon että

      David Herzogia vastustetaan lähinnä tietämättömyydestä ja kateudesta eli juuri samasta syystä minkä tähden myös Jeesusta ja apostoleita vastustettiin, ja tämä sopii juuri siihen uskonnollisuuden henkeen.

      Tietenkin on tärkeä ymmärtää että David myös tarvitsee esirukousta puolestaan ja se että nyt Jumala häntä käyttää palveluksessaan ei tarkoita sitä ettei hän voisi langeta myöhemmin tai ettei vaimonsa pystyisi eroamaan hänestä tai muuta huonoa voisi elämäänsä tulla.

      Todella ilo oli katsoa tuota todistusaineistoa kokouksesta ja edeltä en olisi uskonut näin käyneen vaikka olin kuullut kirkkaudesta joka oli vaikuttanut kokouksessaan Jumalan armosta. Hyvä, tätä lisää Suomeen ja uskonnollisuus myös uudistukoon todelliseen Jumalan koskettamiseen jokaisen ihmisen kohdalla kaikkialla.

    • Aivan varmasti

      jokaisen ihmisen opetuksesta ja puheista ainakin minä pystyn esittämään lukuisia kriittisiä kommentteja kun tahtoo ihan vilpittömästi tutkia sitä mitä esittää ja mitä ei esitä. Esimerkiksi David Pawsonin opetuksissa on erikoisia asioita, joskin ei paljon, mutta lähestymistapansa on täysin kreikkalaiseen viisauteen perustuva eikä heprealainen ajatustapa. Tietysti länsimaiselle ihmiselle Davidin kaltainen viisaus on sitä hyvää Raamatun opetusta.

      Jos Jeesuksen opetuksia myös tutkitaan niin aika paljon on sellaista mitä ei ymmärrä helposti ja voi jopa kokea ristiriitaisuuksia niissä, kuten rakastaa lähimmäistä ja vihata samoin ja itseään myös ja luopua kaikesta ja Sakkeus piti puolet omaisuudestaan silti mutta rikas mies murheellisena poistui kun Jeesus kehotti luopumaan kaikesta. Jos joku ymmärtää Jumala toimintatavat täydelleen näissä, niin hyvin on oppinut Mestarinsa tuntemaan ja kenties myös Daavid Herzogista pystyy antamaa luotettavaa arviointia.

      • ----------------

        Myös Emmauksen tiellä opetuslapset jotka olivat olleet yli 3 vuotta Jeesuksen seurassa, eivät tunteneet Jeesusta.
        Jeesus tulee eri vaiheissa ja tilanteissa eri näköisenä ja joskus kokeneenkin uskovan on vaikea tunnistaa Jeesusta.


    • svante
    • Kun pysyt erossa

      kaikista ihmistä niin sinua ei eksytetä.

      • Kun osaat varoa

        eksytystä ja kuulet Jeesuksen äänen hyvänä paimenena et eksy myöskään.


    • Erilaiset riidat

      tekevät kaikesta uskontoon liittyvästä äärimmäisen vastenmielistä.

      • Jeesuksen opetus-

        lapset tunnistaa keskinäisestä rakkaudesta ja hyvästä hedelmästä.


    • Valitettava tosiasia

      on se että kaikki ihmisten toiminta on äärimmäisen vastenmielistä.

      • Anotaan Jumalan

        tekoja elämäämme. Tietysti Jumala voi toimia myös ihmisten kautta ja ihmisten toiminta voi olla myös hyvää tältä osin.


    • Ainoastaan Jeesus

      on hyvä Jumala ja ihmiset ovat kaikki pahoja.

      • Jumalan tahdon

        mukaan tekevät voivat kantaa hyvää hedelmää ja tehdän näin hyvää ja olla hyviä.


    • Täysin ansaitusti

      kaikki ihmiset ilman Jeesusta menevät kadotukseen eli helvettiin.

      • Täysin ilman omaa

        ansiotaan pääsevät Jeesuksen pyhät valtakuntaansa kun kootaan häävieraat.


    • En ihmettele että

      Jumala tahtoo oksentaa Laodikean ulos.

      • Jeesus pelastaa ne,

        jotka ottavat hääkutsun vastaan ja menevät tykönsä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe