Oletko koskaan yllättänyt ketään harrastamasta seksiä muuten seurannut vierestä toisten seksiä?
Kerropa mikä oli tilanne ja miten koit sen
Oletko yllättänyt ketään harrastamassa seksiä?
14
3152
Vastaukset
- Jadmira
Olen muutaman kerran kun pariskunnat on rakastelleet autossa.
- 3+2
Joitakin kertoja kesäisessä luonnosssa, rannalla. Kiihtyy siinä kun astumassa lähes päälle toisten ollessa täydessä touhussa.. Nopeasti takavasemmalle.
- Pikkukalu
Kerran heräsin kun keveri pani muijan kanssa, samassa huoneessa.
Se ei mua haitannut ja koin sen melko kiihottavana tilanteena.
Ja siinä varovasti itseni runkkasin, en tiädä huomasko ne et runkkasin.
Enkä siitä kaverille koskaan sanonu mitää.
Ja kerran olen pyynnöstä katsonut parin tutun seksi hommia. Ja kyllähä sitä kiva oli katella ku halusivat et myös runkkaan itteäni.
Ja nää kokemukset olis kiva kokee uudestaa...! - rixuu
Oon yllättäny omat vanhemmat keittiöstä illalla ku mä ihan viattomasti olin menossa jääkaapille kunnes järkytyin.. Ehkä elämäni noloin tilanne ikinä. Olin sillo 14-vuotias :D En ymmärrä miksi aikuiset harrastavat seksiä tolleen keittiössä vaikka ihan hyvin tiesivät kahden lapsenkin olevan vielä hereillä..
- harrastamassa
Ole yllättänyt vanhempani noin tuhat kertaa. En seurannut vierestä.
- kokenut.
Toki kun kolmen kimpassa ollut mukana. Olin ensin rouvan kassa, ja sitten katselin kun oma mies vuorossa. Kiihoittavaa oli.
- saispasvaan
Toiveissa olisii,...katseleminen
- m76..
Lähdettiin risteilemään tuossa menneinä vuosina kaverin kanssa.
Illan mittaan kaveri löysi sieltä sellasen Miian joka lämpeni heti hänelle ja he jäivät yökerhoon vielä kiehnäämään toisiaan kun itse sitten luovutin, ja lähdin kohti hyttiä.
Jossain vaiheessa yöllä heräsin siihen kun viereisestä pedistä kuuluu huokailua, ja siellähän on sitten tämä kaverini Miian kanssa hommissa. Hetken siinä kuunneltuani, nousin ylös, pukeuduin ja huikkasin että palaan jonkin ajan päästä sitten, kun he ovat valmiina.
Palasin jonkin ajan päästä, kun hytissä oli jo hiljaista.
Molemmat heistä olivat jo nukuksissa, ja kellahdin siihen viereiselle omalle pedilleni ja olin juuri nukahtamassa kun joku siitä viereiseltä pediltä nousi pystyyn.
Se oli tuo Miia, joka nuosi ylös, ja kosketti hieman kysyen, olenko vielä hereillä?
Heillä oli käynyt sillälailla, että kaverini oli väsähtänyt kesken kaiken, hommat oli jääneet pahasti kesken ja että hänellä olisi vielä tarpeita tyydytettävänä. Reiluna miehenä siitä avasin peiton ja sanoin että hyppää tänne vaan niin jatketaan toki siitä mihin olitte jääneet.
Kaverini oli niin jurrissa, ettei hän herännyt missään vaiheessa iloitteluumme, ja Miia jossain vaiheessa totesi itse jalkoväli märkänä sitten, että eiköhän tämä kolme tuntia riitä, ja että hän on nyt saanut riittävän monta kertaa. Ja vaikka kiihkoa olisikin vielä, niin pitää hieman nukkuakin ennen satamaan saapumista.
Tapasin tuota Miia myöhemmin aina silloin tällöin kun olin pääkaupunkiseudulla käymässä, ja välillä vieläkin.
Muuten en ole päässyt "yllättämään" muita seksiä harrastamassa, kuin tuon kerran. - Anonyymi
Oltiin tyttöystävän kanssa kahdestaan niillä. Päätyttiin alasti sen vanhempien parivuoteeseen.
Ovi aukesi äkisti. Tytön vanhemmat seisoivat oviaukossa. Tyttö hyökkäsi ovelle peittoon kietoutuneena. Itse jäin sängylle alasti muna pystyssä. Iskä ja äiskä tuijottivat tytön ohi seisovaa kaluani. Vasta oven painuassa kiinni peitin komeuteni tyynyllä. Sanoi peitäneeni itseni heti oven avautuessa. Ei ne mitään nähneet.
Seurustelu loppui siihen. Ei paljon tapailtu. Tyttö lähti lomalle kavereittensa kanssa. Sen vanhemmat tuli ostarilla vastaan. Pyysivät käymään. Sanoivat jutelleensa minusta. Tyttö on nyt lomalla. Voitas jatkaa siitä mihin viimeiksi jäätiin, sanoi äiti. Se olisi kiva, sanoi sen isä.
Voisin hyvinkin tulla ei mulla kummempaa. - Anonyymi
Monesti nähnyt, kun pubi tutut ovat käyneet naimassa äitiäni.
- Anonyymi
Millainen tunnelma sulla. Vitutti vai panetti?
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J3s0P3
- Anonyymi
Töissä kävelin palaveri huoneeseen erään firman toimistolla piti olla palaveri Suomen ja Balttian Vmwaren maanjohtajan Tuulin ja muutaman mies johtajan kanssa mutta siellähän oli maajohtaja ottamassa suihin kahdelta mies johtajalta käskivät istuuntumaan koska aloittaisimme palaverin kunhan Tuuli olisi hoidellut miehet loppuun asti siinä kymmenisen minuuttia odottelin kunnes miehet laukesivat hänen suuhunsa aloitimme paltsun sen jälkeen hänen nielaistuaan lastit
- Anonyymi
Tuuli tietää miten johtavia mies asiakkaita tyydytetään työn lomassa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999