Mistä löytäisin netistä Valehtelevat viettelijät ILMAISEKSI? Suomenkielisellä tekstityksellä. ja tarkoitan nyt nimenomaan sinne neljänteen tuotantokauteen asti. Hdfinistä olen katsonut, mutta toisen tuotantokauden lopussa lakkasi avaamasta:(
Mistä Valehtelevat viettelijät?
20
3905
Vastaukset
- ipa877
ite etin samaa :(
- valehlelevafani
netflixistä
- Toby-Spencer♡
En osaa ite tähän vastata, mutta tietääkö kukaan mistä saisi tilattua 4.kauden suomemkielisellä tekstityksellä? Ja onko missään julkaistu 5.kautta?
- Sarjahullu
Cdon.com sieltä löytyy tosi hyvin jos Dvd:ksi haluat ostaa.
- Pllfani
Spencer on kaunein ja sen jälkeen hanna <3
- EzkuxD
Mun mielest Aria sit Alison sit Hanna ja sit Spencer :D Mut kaikkihan ne on nättejä? :)
- cupcap
Kaikki nää ilmaset vaan on laittomia...
- EzkuxD
Paitsi Netflix..Toisaalta Netflixsikin on maksullinen :D Mutta ensimmäisillä kerroillahan se on ilmainen. En tosin muista kuinka pitkään,mutta siellä on 1-4kautta :D
- Sanol
EzkuxD kirjoitti:
Paitsi Netflix..Toisaalta Netflixsikin on maksullinen :D Mutta ensimmäisillä kerroillahan se on ilmainen. En tosin muista kuinka pitkään,mutta siellä on 1-4kautta :D
1-5 kaudet
- sama ongelma
itekki oon miettiny samaa D:
englannintaidot on nii huonot et en tajuu mitää jos katon ilma tekstei - PLL
Liike nimeltä discshop myy alle 20 € 4 kautta dvdllä ja 5 kaudesta en tiie. Ei kannata kattoo hdfinistä koska ite olin tosi lähellä saada tietokoneeseen ja kännykkään viruksen...
- ngjoaihnty
Lataa ne torrenttina netistä, esim. kickasstorrent-sivustolta. Lisäksi suomenkieliset tekstit löytyy varmaan opensubtitles-nimiseltä sivulta tai Podnapsista. Kirjoitat vaan Googleen niin luulisi löytyvän.
- hagayyy
Popcorn times on 1-5 kaudet suomenkielisil teksityksil. Ladaan siis koneelle, googletetaan vaan popcorn time
- lamo
siellä jotkut jaksot ovat ranskaksi puhuttua, minua ainakin häiritsee...
- miki0011
suomi teksit subsearch sivulta ja jaksot oikeisiin sub teksteihin löytyy torrenz-proxy.com sivult ku tekee van haun
- prettylittlefinska
En tiedä olen ettiny samaa mut 5 kausi on kai tulossa pian netflixsiin odotellaan....
- Miosa
Milloin 5 kausi tulee netflixiin?
- PLL-LOVER
Mietin samaa
- Tanttarulla
5 kausi on jo netflixissä mutta mistä voin kattoo 6kauden?
- jhfjdgh
Lataa jaksot torrenttina netistä ja tekstit löydät niihin täältä https://subihaku.fi/search/?q=Pretty Little Liars S06
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039