Jeesus, Galilealainen puuseppä ja ituhippi

Jeesus puuseppä

Jouluhan on kirkkovuoden kalenterissa Jeesus-nimisen juutalaisen puusepän syntymäpäivä, mutta sillä nyt ei liene oikeasti mitään väliä mihin kohtaan vuotta tuon kyseisen puusepän syntymähetken sitten haluaa sijoittaa. Yhtä kaikki, maaherra Pilatus naulasi tämän kyseisen Galilealaisen puusepän ristille vuonna 33 Jerusalemissa pääsiäisjuhlan aikana, ilmeisesti siksi, että kukaan ei kertonut Jeesuksen olevan mielisairas hippi, jota ei voi edes tuomita kuolemaan, koska se mies oli syyntakeeton. Pilatus toki kuuli tilanteesta myöhemmin, mutta tyytyi toteamaan "Voi *******, se mies olikin pelkkä puuseppä!"

Brianin elämä pyyhkii lopuksi ratkiriemukkaasti perseensä koko Jeesus-aiheella, kun naureskelemme läpi laulun "Always look on the bright side of life!"

https://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M

14

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkailijahavainnot

Ei ole tainnut aloitusviestin tekija lukea Lehtosen nettikirjaa, tassa on ote sielta:

12-vuotiaat kaksospojat Jeesus ja Simon

Gnostilaisessa Pietarin ilmestyksessa ja Suuren Setin toisessa opetuksessa selostetaan, etta se henkilo, joka joutui ristille, olikin Simon Kyrenelainen, ja oikea Jeesus oli kiivennyt puuhun ja istui sen oksalla katselemassa, kuinka Simon Kyrenelainen ristiinnaulittiin. Jeesus nauroi ja sanoi, etta Raamatun Vanhan testamentin tiettyjen tekstien kirjoittajat ovat naurettavia. Jeesuksen opetuslapsista Pietari oli ainoa silminnakija talle tapahtumalle, ja han naki Jeesuksen puussa nauramassa ja puhumassa. Gnostilainen Pietarin ilmestys oli hyvin laajalevikkeinen 400-luvulla. Raamatun Uuden testamentin Apostolien teoissa viitataan siihen, etta Jeesus olikin ripustettu puuhun eika ristille, ja Matteuksen evankeliumissa viitataan siihen, etta se, joka kantoi ristia teloituspaikalle, olikin Simon Kyrenelainen.

Suuren Setin toisessa opetuksessa kerrotaan Jeesuksen sanoneen: "toinen [..] joi sapen ja etikan, se en ollut minä. He löivät minua ruokokepillä, mutta se oli toinen, Simon, joka kantoi ristiä harteillaan. Toisen päähän he asettivat orjantappurakruunun. Mutta minä iloitsin korkeuksissa [..] heidän erehdyksestään [..] Ja minä nauroin heidän ymmärtämättömyyttään."

Gnostilaisessa Pietarin ilmestyksessa kerrotaan: "[..] "Kuka muuten on tuo, joka iloitsee ja nauraa ristin yläpuolella samaan aikaan, kun he naulitsevat jotakin toista ristille jaloistaan ja käsistään?" Vapahtaja vastasi minulle: "Se, jonka näet iloitsevan ja nauravan ristin yläpuolella, on elävä Jeesus. Tuo toinen, jonka käsiin ja jalkoihin he lyövät nauloja, on hänen lihallinen hahmonsa, hänen sijaisensa. He häpäisevät sen, joka vain muistuttaa häntä.""

Wikipediasta loytyvat nama, Suuren Setin toinen opetus ja gnostilainen Pietarin ilmestys. Ne ovat gnostilaisia apokryfisia kirjoituksia, jotka tunnetaan Nag Hammadin kirjastosta.

Linkki Lehtosen nettikirjaan:

https://sites.google.com/site/bannedbibleschool/home

Terveisin Tarkkailijahavainnot

• VOE ÄÄLIÖITTEN ÄÄLIÖ

JA SINÄ HUMPUUKIHUNSVOTTI tulet esittämään tuollaista sontaa !!!

Ja siitä VOIT OLLA AIVAN VARMA, että minä tiedän, että julkaisusi ON AIVAN TÄYTTÄ SONTAA,- MUTTA- minähän tiedän, että SINÄ et tiedä, vaikka minä puhun aivan TOTTA !!!
        Onneksi JEESUS ilmoitti itsensä, sillä ilman sitä minäkin olisin hyvin helposti ollut sinun houreissasi !!!

• Terveisiä vaan
        VOE ÄÄLIÖITTEN ÄÄLIÖ kirjoitti:

JA SINÄ HUMPUUKIHUNSVOTTI tulet esittämään tuollaista sontaa !!!

Ja siitä VOIT OLLA AIVAN VARMA, että minä tiedän, että julkaisusi ON AIVAN TÄYTTÄ SONTAA,- MUTTA- minähän tiedän, että SINÄ et tiedä, vaikka minä puhun aivan TOTTA !!!
        Onneksi JEESUS ilmoitti itsensä, sillä ilman sitä minäkin olisin hyvin helposti ollut sinun houreissasi !!!

Miinustajalle :) nahkurin orsilla tavataan, TOTUUS ON siitä ihmeellinen juttu, että sinä käyt näkemässä, ja tajuat, että minä tämän sulle sanoin, ja moni muukin, mutta se on myöhäistä rypistää, kun sulla ryplii housuun, eikä oo pyyhkijää - usot sie sitä , mutta nauti siitä, että iteppähän oot vaunusi valinnu :) JA YKS JUTTU, miksi sinun sitten pitää tulla muille typeryyttäsi valittamaan, ja valeitasi tänne esittämään,-mikset oo onnellinen ?

• SINÄ ET TAIDA

Osata ees alkeellisimpiakaan puuhommia tehdä, saatikka että osaisit parantaa rampoja ja sokeita pelkällä sanalla !

Koitappa kävellä järven aallokon päällä, ja nouseppa kuolleista keihäällä puhkottuna , vasta sitten voimme uskoa sinun olevan sillä tasolla, missä JEESUS OLI, ja ON edelleenkin !!!

• Tarkkailijahavainnot

Mina ja Lehtonen uskomme juuri siten kuinka Lehtosen kirjassa asiasta on kerrottu, emme siis usko mita kirkot ylensa opettavat. Hah, meniko nyt pilkkavideoviestin tekijalta jauhot suuhun kun han ei voinutkaan loukata minua ja Lehtosta? Nahtavasti meni, koska han ei vastaa mitaan. Minua ja Lehtosta EI VOI KUKAAN LOUKATA uskonnollisilla teemoilla, koska mestari Lehtosella on VASTAUS KAIKKIIN USKONNOLLISIIN KYSYMYKSIIN, ja mina olen Lehtosen uskollinen seuraaja.

• SÄÄLIKSI KÄY

EN EES HALUA NÄHÄ, KUN JOUDUT AIKANAAN JUMALAN KIRKKAUDEN ETEEN, ja sinunkin naamasi-voi, minkä näköinen se onkaan, kun koetat selittää, että ethän sinä mittää pahhaa oo tehny, ja koetat syytä vääntää toisten niskoille !!!

SILLÄ NIIN SIINÄ TULEE VAAN KÄYMÄÄN, mutta TOTUUS EI SELLAISTA HYVÄKSY, eikä siinä auta, vaikka kuinka me muut sinua koittaismme sääliä, ja auttaa -me emme enää sitten voi sinua auttaa, sillä se on auttamattomasti mahdotonta !!!

• Maan Matonen
        SÄÄLIKSI KÄY kirjoitti:

EN EES HALUA NÄHÄ, KUN JOUDUT AIKANAAN JUMALAN KIRKKAUDEN ETEEN, ja sinunkin naamasi-voi, minkä näköinen se onkaan, kun koetat selittää, että ethän sinä mittää pahhaa oo tehny, ja koetat syytä vääntää toisten niskoille !!!

SILLÄ NIIN SIINÄ TULEE VAAN KÄYMÄÄN, mutta TOTUUS EI SELLAISTA HYVÄKSY, eikä siinä auta, vaikka kuinka me muut sinua koittaismme sääliä, ja auttaa -me emme enää sitten voi sinua auttaa, sillä se on auttamattomasti mahdotonta !!!

" sinunkin naamasi-voi, minkä näköinen se onkaan"

Hänen naamansa on mullan alla matojen herkkua, kuten meidän jokaisen ja sehän näyttää todella rumalta...

• Tarkkailijahavainnot

No kevennyksena laitetaanpa tahan video, jossa Venajan entinen pressa Boris Jeltsin, jota nayttelee Jope Ruonansuu, vaeltelee ja laulelee Tshernobylin atomivoimalassa katastrofin jalkeen:

http://www.youtube.com/watch?v=n0RvutPf0pI

• Teekutsul.Boikotti

Hihhulitko täällä torailee keskenään ? Voi hyvänen aika, mikä niitä nyt puristaa.

Menneitten aikojen satuihin uskominen, ei ole mitään muuta, kuin äärioikeiston porvareitten Teekutsuliikkeen ja rukousaamiaispellejen kansan-setusta. Älkää hyvät lapsoset menkö halpaan.

Jeesusta ei ole olemassakaan. Jeesus ei tule, oletko valmis ?

• EI Natolle VAS

• Totuus.

Jeesus oli arabihomo, jolla oli kymmenen homokaveria. He kulkivat kimpassa ja höyläsivät toisiaan ja polttelivat huumeita.

• sanoo aivan

tillintallin töllin toljottaja, joka huojuu kuin pierunhajun perässä myyrästäisi.

• Lukenut mies

Suosittelen aloittajalle Urantia-kirjaa, jossa kerrotaan Jeesuksesta ihan asiaakin.

Netistäkin kyseinen kirja löytyy suomennettuna. Kirja on nykyisen ihmiskunan merkittävin teos mielestäni.

• MEE JO iso ihminen

NYT JO lopultakin HUPATTAMAAN vaikka huussin reijästä !!!
        Minäkin katoin sitä urantiaa pari sivua, ja mulle riitti !!!-- SE ON IHAN HUUMEHÖRHÖN HUPATUSTA KOKO SONTA !!!

TOSI ELÄMÄ ON AIVAN MUUTA !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4167
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1689
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      72
      945
    Aihe