Esirukous pyyntö

Ann@

Hei!

Tämä asia on vaivannut minua jo kauan ja olen niin väsynyt tähän.
Itselläni on huono itsetunto ja punastelen todella helposti (noloa minulle :/ )ja ahdistun, sekä saan jonkinlaisia "paniikkikohtauksia"..

Jos voisitte rukoilla, että nuo vähenisivät ja loppuisivat kokonaan :( ei jaksaisi, ja että itsetuntoni parantuisi.

Kiitän, Siunausta teille!

6

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Minä ainakin muistan Sinua tänään.Enkeleitä...

• ystävä

Muistan Sinua ja rukoilen puolestasi.

Parempia aikoja odotellessasi voisit tietysti itsekin jotain tehdä, eli mene rohkeasti mukaan kaikkeen ja anna itsellesi lupa mokata ja olla huono. Eivät toiset ole sinua kummempia. Ei haittaa mitään, vaikka punastelee ja änkyttelee. Sekaan vain, ei ne vaivat muuten vähene. Kokemus on paras lääke itsetunnon nousuun. :)

• M@ri

Voisin olla hyvä rukoilemaan sinun puolesta... Olenhan Nunna :) joten tänä iltana sitten vaan *kädet ristiin*.

Suosittelen sinulle joogaa..antaa rauhaa niin sisäisesti kun ulkoisesti ;)

• raimo

Voit jättää asiasi Jumalalle, mutta onko se ainoa asiasi. Jeesus sovitti syntimme ja antaa katuvalle synnit anteeksi verensä tähden. Herra Jeesus voi auttaa kaikessa, mikä meitä kiusaa!

Mutta onko tämä asia ainoa asia, jonka haluat Jumalalle vietäväksi, koska Jeesus haluaa auttaa paljon enemmän! Herra tahtoo sinut kokonaan vapaaksi, ei ainoastaan ujoudesta, huonosta itsetunnosta, vaan antaa todellisen rauhan ja ilon ja varmuuden, että vaikka punastuen kuolisit tänä päivänä, heräisit kuitenkin olotilassa, jolloin sinulla olisi rauha ja hyvä olla, ei jano ja tuska liekeissä kuten Luukkaan 16 luvun
      rikkaalla miehellä ja mikä parasta varmuus iankaikkisesta elämästä...ja se voi alkaa jo täällä ajassa...mahdollisesti saat monta vuotta elää terveellä itsetunnolla ja punastumatta, koska Jeesuksen lävistetyt kädet ja koko ruoskittu ruumis punertui, että meillä olisi rauha ja hänen haavainsa kautta me paranemme, ujoudestakin ja kiitämme Jumalaa siitä, että olemme Herralle tärkeitä yksilöinäkin ja hänellä on meille jokaiselle paikkamme...siis olivatko nämä ainoita asioitasi Jumalalle...etkö ottaisi vastaan samalla kaiken muunkin...armosta uskon kautta Jeesuksen tähden Ann@

• Ann@

Onpa ihana huomata, että täällä todella on ihmisiä, jotka viitsivät rukoilla puolestani, eivätkä pidä noinkaan "pieniä" ongelmia liian pieninä, koska minulle ne ovat suuria. Kiitän.

Hmm.. Ja joogasta en tiedä, sillä siitä ei erityisemmin mainita, ja eikös se kuulu enemmän itämaisiin uskontoihin? En kyllä tiedä :) heh..

Mutta kiitos paljon. Yritän kyllä jaksaa rukoilla ja muutenkin enemmän hakeutua tilanteisiin, joissa ns. joudun olemaan esillä :)

Siunausta teille!

• raimo

enemmän Jumalalta ja saat enemmän, mutta pyydä Jumalalta kaikki, mitä jumala haluaa sinulle antavan ja saat kaiken...ajattele päivääsi, joka
        alkaa sillä, että Herrasi onkin valveilla, ei hän torku eikä nuku, kulkee kanssasi joka hetki ja
        ohjaa askeleitasi, huomaat, että päivääsi kuuluu myös murheita ja usein kovinkin ikäviäkin asioita, mutta osaatkin kohta kiittää niistäkin
        ja huomaat, että jos kaikki pahat tekosi olet
        saanut uskoa Herran tähden anteeksi, kaikki muukin annetaa...pyydä siis enemmän!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe