Sex on the beatch???

b.b.d.

mitä tähän legendaariseen drinksuun tulee?

4

1474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessu

Tästä nyt on vaikka kuinka monta versiota. Vodka ja persikkalikööri/snapsi on yleensä pohjana. Mehut mukaan ja ravistetaan.

2 cl vodkaa
      2 cl persikkalikööriä tai persikkasnapsia
      appelsiinimehua
      ananasmehua
      karpalomehua

• matkalainen

Verioista todellakin on!

Suosittelen sivua www.idrink.com

sieltä löytyy mielettömästä drinksuohjeita, ja sex on the beach nimelläkin on useampi. Lisäski sitten vielä oral sex on the beach ja sex on the beach winter. Paras juomani sex on the beach piti vadelmaliköörin tilalla sisällään mustikkalikööriä..

Itse teen nykyään by the pool-nimistä drinksua, joka ohitti aiemmin mun suosikkina heiluneen sex on the beach-drinkin. by the pool -ohjeen löydät myös tuolta www.idrink-com sivuilta!

• Rakkaus83
        matkalainen kirjoitti:

Verioista todellakin on!

Suosittelen sivua www.idrink.com

sieltä löytyy mielettömästä drinksuohjeita, ja sex on the beach nimelläkin on useampi. Lisäski sitten vielä oral sex on the beach ja sex on the beach winter. Paras juomani sex on the beach piti vadelmaliköörin tilalla sisällään mustikkalikööriä..

Itse teen nykyään by the pool-nimistä drinksua, joka ohitti aiemmin mun suosikkina heiluneen sex on the beach-drinkin. by the pool -ohjeen löydät myös tuolta www.idrink-com sivuilta!

4 cl vodka

2 cl persikkalikööri

6 cl karpalomehu

6 cl ananasmehu

Rakennetaan jäillä täytettyyn lasiin.
        Koristellaan cocktailkirsikalla.

Valmistustapa: rakennetaan
        Lasi: high ball
        Koristeet: punainen kirsikka

• drinkki

Sex on the Bitch drinkista en ole ennen kuullut, mutta luulen etta voit laittaa siihen mita tahansa. Sekoita ja nauti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe