Joidenkin mielestä saattaa olla alatyylistä tuo miten olen huoritellut aivan viimeisimmissä viesteissäni. En todellakaan mielelläni sano mitään tuollaista. Huoruus ei kuitenkaan sillä mihinkään lähde vaan voi jopa pahentua ja sellaistahan en kenellekään halua. Rukoilen twiikerinkin puolesta päivittäin ja hän on varmasti monessa suhteessa hyvä kumppani, mutta minä en voi antaa hänen vahingoittaa lapsia.
ikävää että tällaista ilmenee
7
126
Vastaukset
- tuttelismies
Mielikuvitusjumalalta on turha rukoilla apua. Täältä saat oikeaa apua www.uskontojenuhrientuki.fi ja rukoilu ei ole tarpeen :D
uskovalle miehelle:
"Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne."
Matt. 10:14- satujahve
Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
Matteus 10:27
- adf
Näitäkin naisia uskovat miehet huorittelivat ennen kuin heidät poltettiin elävältä noituudesta syytettynä. Taustalla pappi siunaa toimituksen:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/Wickiana5.jpg - vankkaa totuutta
Mark. kirje Matteukselle 2:12 "Huora on se, joka antaa kihlattuna toisen tehdä itsensä raskaaksi, vaikka asiallista seksiä on seksi vasta aviossa."
- Jumala on paha
Jumalan ei tarvitse piitata mistään. Hän tekee niin kuin lystää, ja niin hän tekeekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339