Espoon Sanomat sponssaa:
http://www.cosmopolitan.com/celebrity/news/pregnancy-photo-essay
Tulevan äitienpäivän
3
105
Vastaukset
- Miksei se oo saanu
naista enää kymmeneen vuoteen?
Se on niin heikossa kunnossa, ettei jaksa enää edes lyödä naista niin kovaa, ettei nainen pääsisi pakoon. Lähinnä tästä syystä paikallinen ensi- ja turvakotikin saatettiin lopettaa. Tänä äitienpäivänä espoolaiset naiset kuulemma marssivat tämän asian kunniaksi - eniten espoolaisia naisia hakannut tyyppi on saatu pois naisia hakkaamasta. No, edistystä tämäkin.- Mälliä purkkiin
Mikä ihme toi on ett se on heikossa jamassa. Menee sitä gurgo heikoks ku syö köyhien apua näkkärin ja kauran puuron voimalla ja mällittää suku soluja purkkiin.
- Se antaa omalle
äidilleen lahjaksi mälliä. Heittää lastin naamariin. Kunnon poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596