Onko joku lukenut tai tutustunut Helen Schumanin kirjaan Ihmeiden oppikurssin IOK?
Ihmeiden oppikurssi IOK
15
759
Vastaukset
- acimlainen
Olen myös tuolla kehitysideat-palstalla ruinannut kirjalle omaa palstaa.
Helen Schucman oli vain kirjan vastaanottaja. Kirja tuli hänelle ilmestyksenä tai sisäisenä saneluna. Tämän vuoksi häntä ei mainita kirjan kannessakaan sen kirjoittajana.
Oma mielipiteeni on että se on paras lukemani kirja!- Etsijä
Tuon halusinkin kuulla! Olen lukenut netistä kirjan sisällöstä ja miettinyt hankinko kirjan vai en. Tänään ollessani ostamassa nimipäiväkorttia tuo kirja sattui taas silmiini, mutta hinta kauhistuttaa. Ehkä lainaan sen ensin kirjastosta. Harmi vaan että kirjaa saa jonottaa kirjastostakin. Onko kirjasta käyty tällä palstalla tai jossain muulla palstalla keskusteluja? Oletko opiskellut kirjan kohtia ohjeiden mukaan? Oletko löytänyt sisäisen äänesi?
- acimlainen
Etsijä kirjoitti:
Tuon halusinkin kuulla! Olen lukenut netistä kirjan sisällöstä ja miettinyt hankinko kirjan vai en. Tänään ollessani ostamassa nimipäiväkorttia tuo kirja sattui taas silmiini, mutta hinta kauhistuttaa. Ehkä lainaan sen ensin kirjastosta. Harmi vaan että kirjaa saa jonottaa kirjastostakin. Onko kirjasta käyty tällä palstalla tai jossain muulla palstalla keskusteluja? Oletko opiskellut kirjan kohtia ohjeiden mukaan? Oletko löytänyt sisäisen äänesi?
..sen verran että tulin ihan normaalisti uskoon ennenkuin tiesin kirjasta jolloin löysin sisäisen ääneni. Sen jälkeen taas on tuntunut että tuo sisäinen ääni on välillä pahastikin hukassa.
Kirja vahvistaa uskoani mutta joillekin tämä kirja tuntuu olevan tavattoman vaikea. Sitä sanotaan harhaopiksikin.
Olen tehnyt osan harjoituksista ohjeiden mukaan, joskus selaan sitä vain sieltä täältä.
Kuule voisitko tehdä minulle pienen palveluksen? Sellaisen että - iis siinä tapauksessa että haluat tätä itsekin - kävisit laittamassa kehitysideat-palstalle toivomuksen että kirja saisi oman palstan.
Tietyt käsitteet siinä menevät vähän yli hilseen "tavallisilla" kristityillä ja kristillisillä palstoilla on vaikea keskustella ihan kaikesta mitä kirjassa on.
Jos meille "acimlaisille" (=oma keksimäni termi) tulee se oma palsta niin saanemme varautua siihen että sitä tullaan sanomaan harhaopiksi. Sellaisiin väitteisiin tulee suhtautua ystävällisesti ja rauhallisesti. - etsijä
acimlainen kirjoitti:
..sen verran että tulin ihan normaalisti uskoon ennenkuin tiesin kirjasta jolloin löysin sisäisen ääneni. Sen jälkeen taas on tuntunut että tuo sisäinen ääni on välillä pahastikin hukassa.
Kirja vahvistaa uskoani mutta joillekin tämä kirja tuntuu olevan tavattoman vaikea. Sitä sanotaan harhaopiksikin.
Olen tehnyt osan harjoituksista ohjeiden mukaan, joskus selaan sitä vain sieltä täältä.
Kuule voisitko tehdä minulle pienen palveluksen? Sellaisen että - iis siinä tapauksessa että haluat tätä itsekin - kävisit laittamassa kehitysideat-palstalle toivomuksen että kirja saisi oman palstan.
Tietyt käsitteet siinä menevät vähän yli hilseen "tavallisilla" kristityillä ja kristillisillä palstoilla on vaikea keskustella ihan kaikesta mitä kirjassa on.
Jos meille "acimlaisille" (=oma keksimäni termi) tulee se oma palsta niin saanemme varautua siihen että sitä tullaan sanomaan harhaopiksi. Sellaisiin väitteisiin tulee suhtautua ystävällisesti ja rauhallisesti.Olen lukenut Ritva Fagerströmin kanavoiman kirjan Portti elämän jälkeen ja tällä hetkellä luen Murroksen aika kirjaa. Olen kristitty mutta kyseiset automaattikirjoitustekstit ovat lähempänä sitä mihin minä uskon kuin ev.lut raamattu. Oletko lukenut kyseisiä kirjoja? Joseph Murphyn Alitajuntasi voima -kirja on ollut minulle tien näyttäjä, oletko lukenut sen? Isäni kuoli puoli vuotta sitten ja sen myötä olen etsinyt Totuutta ja minusta tuntuu että se löytyy Ihmeiden oppikirjasta. Laitan toivomuksen ideapalstalle! Harhaoppiseksi minua väitetään jo nyt joten eipä tuo ole uutta, heidän näkemystään tulee kunnioittaa heidän totuutena.
- katjae
etsijä kirjoitti:
Olen lukenut Ritva Fagerströmin kanavoiman kirjan Portti elämän jälkeen ja tällä hetkellä luen Murroksen aika kirjaa. Olen kristitty mutta kyseiset automaattikirjoitustekstit ovat lähempänä sitä mihin minä uskon kuin ev.lut raamattu. Oletko lukenut kyseisiä kirjoja? Joseph Murphyn Alitajuntasi voima -kirja on ollut minulle tien näyttäjä, oletko lukenut sen? Isäni kuoli puoli vuotta sitten ja sen myötä olen etsinyt Totuutta ja minusta tuntuu että se löytyy Ihmeiden oppikirjasta. Laitan toivomuksen ideapalstalle! Harhaoppiseksi minua väitetään jo nyt joten eipä tuo ole uutta, heidän näkemystään tulee kunnioittaa heidän totuutena.
haluaisikohan joku myydä ihmeiden oppikurssi-kirjan? olisin kiinnostunut ostamaan. [email protected]
- ?O?
etsijä kirjoitti:
Olen lukenut Ritva Fagerströmin kanavoiman kirjan Portti elämän jälkeen ja tällä hetkellä luen Murroksen aika kirjaa. Olen kristitty mutta kyseiset automaattikirjoitustekstit ovat lähempänä sitä mihin minä uskon kuin ev.lut raamattu. Oletko lukenut kyseisiä kirjoja? Joseph Murphyn Alitajuntasi voima -kirja on ollut minulle tien näyttäjä, oletko lukenut sen? Isäni kuoli puoli vuotta sitten ja sen myötä olen etsinyt Totuutta ja minusta tuntuu että se löytyy Ihmeiden oppikirjasta. Laitan toivomuksen ideapalstalle! Harhaoppiseksi minua väitetään jo nyt joten eipä tuo ole uutta, heidän näkemystään tulee kunnioittaa heidän totuutena.
Kuinka voit sanoa olevasi kristitty, kun pidät kanavoijien automaattikirjoituksia oikeampina kuin Raamattua?
Kristittyjä ovat vain uudestisyntyneet Jeesuksen seuraajat eli jotka pitäytyvät Jeesuksen opetuksiin. Ne taas on annettu Raamatussa. - ?O?
acimlainen kirjoitti:
Jos meille "acimlaisille" (=oma keksimäni termi) tulee se oma palsta niin saanemme varautua siihen että sitä tullaan sanomaan harhaopiksi. Sellaisiin väitteisiin tulee suhtautua ystävällisesti ja rauhallisesti.Kuinka voi mennä mukaan noin epäilyttävään kanavointijuttuun?
Itse kanavoija Helen Scuhcman koki kanavoimisen vastenmielisenä eikä olisi halunnut olla siinä mukana. Hän nimitti kuulemaansa ääntä tunkeilijaksi eikä edes itse halunnut opettaa kurssia, oli jopa itse saamaansa sanomaa vastaan. Juuri tuolla tavalla toimii paholainen, vaativana tunkeilijana, joka orjuuttaa ihmistä.
Jumalan rakkauden henki on vapauden henki, joka ei orjuuta ja ahdista eikä laita ihmistä rikki, niin kuin Scuhcmanille kävi. Hengen orjuutus aiheutti syvän masennuksen, jossa eli viimeiset vuotensa.
Jeesus toimii sanansa mukaisesti, ei sitä vastaan. - Saagapolku
acimlainen kirjoitti:
Jos meille "acimlaisille" (=oma keksimäni termi) tulee se oma palsta niin saanemme varautua siihen että sitä tullaan sanomaan harhaopiksi. Sellaisiin väitteisiin tulee suhtautua ystävällisesti ja rauhallisesti.Tällänen löytyy,
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4965
ja tässä hyvä kirja joka on aiheesta.
Gary R. Renanrd
Maailmankaikkeus katoaa.
http://www.taivaankaari.fi/
Rakkautta :) ?O? kirjoitti:
Kuinka voit sanoa olevasi kristitty, kun pidät kanavoijien automaattikirjoituksia oikeampina kuin Raamattua?
Kristittyjä ovat vain uudestisyntyneet Jeesuksen seuraajat eli jotka pitäytyvät Jeesuksen opetuksiin. Ne taas on annettu Raamatussa.on kanavoimalla kirjoitettu. Varsinkin uusi testamentti.
Kun yhteys yläkertaan meni poikki, vääristyivät uuden testamentin kirjatkin.
Ensimmäiset kristitytkin harjoittivat spiritismiä. Tämän maallistunut kirkko kielsi pakkokeinoin.
Kirkko vainosi jo 300-luvulta asti gnostilaisia kristittyjä ja muita kerettiläisiä.
Piispa Eusobioksen sanotaan kirjoittaneen uuden testamentin kokonaan uusiksi.
Hän oli yksi pahimmista apostoli-isien kirjoitusten turmelijoista.- ?O?
MarkkuP kirjoitti:
on kanavoimalla kirjoitettu. Varsinkin uusi testamentti.
Kun yhteys yläkertaan meni poikki, vääristyivät uuden testamentin kirjatkin.
Ensimmäiset kristitytkin harjoittivat spiritismiä. Tämän maallistunut kirkko kielsi pakkokeinoin.
Kirkko vainosi jo 300-luvulta asti gnostilaisia kristittyjä ja muita kerettiläisiä.
Piispa Eusobioksen sanotaan kirjoittaneen uuden testamentin kokonaan uusiksi.
Hän oli yksi pahimmista apostoli-isien kirjoitusten turmelijoista.Höpö höpö...
?O? kirjoitti:
Höpö höpö...
Se on totuus. Uusi testamentti on sekava ja ristiriitainen juuri näistä syistä.
- ihmeidenoppi
katjae kirjoitti:
haluaisikohan joku myydä ihmeiden oppikurssi-kirjan? olisin kiinnostunut ostamaan. [email protected]
Hei, vileäkö kirja kiinnostaa? Minulla on erittäin hyväkuntoinen myynnissä. 65e
0414558777
- paaaa
Ihan huuhaata!
- Arittafani
Kirja on, ja olen tehnyt kertaalleen oppikirjan 365 tehtävääkin, johon tosiaan meni vuosi aikaa. Kirja on hyvä, ja Jeesuksen sanelema teos, mitä Raamattu ei täysin siis ole. Olen hankkinut myös Renardin kaksi ensimmäistä kirjaa, joista olen lukenut molemmmat 2-3 kertaa läpi. Odottelen kolmatta kirjaa vesi kielellä.
Käytän tässä vanhaa nikkiäni, josta jotkut melkein veti herneen nenäänkin. Mutta minkäs teet, jos fanitat Arittaa.- kokija
Huomannut että anteeksianto ja anteeksipyyntö sekä Pyhä Henki energeettisenä apuvirtana (Lethe) toimii. Pyhän Hengen kasteen kautta ymmärrämme materiamaailman, joka näyttäytyy kuvina, unenkaltaisena. Hahmomme ovat myös unenkaltaisia ja se aiheuttaa huvittuneisuutta.
Kylläpäs nuo yksinkertaiset asiat on mytologioissa käännetty vinkuralle kielelle. Renardin vertauskuvalliset opehahmot ovat myös vitsikkäitä niinkuin tuo Pyhä Parta-Walsch. Kuin eloisa ja herttainen Joulupukki.
OIkeanlainen huumori syntyy Pyhästä Takertumattomuudesta. Nähdään maailma sangen hupaisana mielikuvituksena, toki myötätunto aspekti mukana ollen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153815Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261444- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3121236Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi601165Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721120- 441075
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86885
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48828