Hei kaikille. Oon perheellinen työssä käyvä mies. Kaikki elämässä hyvin. Oon useamman vuoden ajan kokenut välillä ahdistusta ja paniikki kohtauksia. Ne kestää tietyn ajan. Voi pidempi aika mennä hyvin. Oon terapiassa ihan juttelemassa käynyt ja se on helpottanut. Eli tää on ahdistuneisuutta ja lievää paniikkia. Sen tiedän. Mut kysyn millaisia oireita teillä on? Ei fyysiset mut henkiset. Itse ajattelen liikaa. Välillä tulee niin kummallisia pelkoja tai ajatuksia et ne pyörii mielessä muutaman päivän. Tuntuu että ne on ihan tyhmiä. Kuten hetki sitten tuli pelko että minusta tulee alkoholisti vaikka ihan normaalisti käytän alkoholia ja esim krapulaa ei ole aikoihin ollut. Sitten saattaa pelkoa tulla et liityn johonkin uskonlahkoon. Ja sairauden pelkoja. Siis ihan tyhmiä pelkoja mieheltä. Onko kellään vastaavaa? Oon siis ihan normaali ihminen mut tällaiset "pelot" tai oikeastaan ajatukset minua vaivaa. Tuntuu niin tyhmältä mut ne aiheuttaa jonkin asteen ahdistusta. Kertokaa kokemuksista. Siis tuleeko teille naurettavia pelko tiloja hetkeksi.? Asiallisia kommentteja kaivataan :)
Ihmeelliset ajatukset ja ns. pelot
2
220
Vastaukset
- meitsie1
Muistan, että minulla on ollut jotain sentapaisia tuntemuksia kuin "ihan kohta tapahtuu jotain todella kamalaa" ja "nyt sekoan". Ne kuitenkin liittynevät ahdistuneisuuteeni; selvää paniikkikohtausta en ole koskaan saanut.
Muita henkisiä oireita? Ks. http://keskustelu.suomi24.fi/node/12230749- "myrkytetty"
Minulla ahdistuneisuuteen ja p.häiriöön ilmenee joskus jopa naurettavia pelkoja. Poikayatäväni asuu soluasunnossa, kämppiksenä venäläinen. Tein kerran teetä keittiössä samaan aikaan kun tämä venäläinen hääri siellä myös, poistuin hetkeksi ja palatessani kävi mielessä että mitä jos hän minun ollessa muualla laittoi teeheni jotain, juon sen ja kuolen. Jälkeen päin huvitti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882