Huomasitteko, et nyt menneet naimisiin :) Heidi oli tosi kaunis. Henkka-Maukan mekko, mutta ihan hyvältä näytti.
Heidin ja Tuomaksen häät!
6
931
Vastaukset
- ei kestä
Henkka-Maukan?
Noh, ei tule kauan liitto vaan kestämään.
Sen vaan näkee jo nyt.- voipyhäsylvi
Jotain outoa tossa hommassa on. Olisi kiva tietää, kumpiko kiirehtii. Veikkaan, että Heidi. Toivottavasti on Tuomaksella paperit (avioehto) kunnossa.
- mmmmmmmpop
Olisiko vaavi tulossa?
- dsas n
Onnea.Hyvä pari!
- hg jytj
Ei järki paljoa päätä pakota. Kannattaisi ensin tutustua kunnolla toiseen osapuoleen, ennen kuin sopii loppuelämän liittoa. Huh. Mihin nuilla oikein oli kiire?
- Oksettavaa
Lapsiparat. Olisivat varmasti tarvinneet pidemmän sopeutumisajan uusiin ihmiin ja uuteen elämään. Mutta ei tuollaiset latvalahot juntit osaa ajatella kuin itseään. Varmaan on parin vuoden päästä taas uudet ukot ja eukot kierroksessa, ja lapset kärsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858