Tämä asia on jauhanut edestakaisin liki jokaisen kuukauden aikana nykyisessä suhteessani.Naisystäväni,jonka olen tuntenut jo yli kymmenen vuotta,on aivan ihana pakkaus muuten;)Välillää olimme erossa vuosia tilanteista johtuen.Nyt viimeisen reilun kahden vuoden seurustelun(tiiviinkin) aikana minun ei ole varaa mainita naispuolisen henkilön nimeä missään tilanteessa.Heti nousee mekkala ja epäilys.Yhden kerran kokeilin,miten hän reagoisi vähättelyyni?Sanoin,että kuka nyt tällaisen vanhan ukon perään juoksisi????Vastaus tuli suukkona pyödän yli;)Siinä sinulle vastaus!!
Kun asumme eri paikkakunnilla,ei voi olla kovin vapauttava tunne,jos joudun joka mutkan ja puheluni selvittämään.Mitään aihetta moiseen mustasukkaisuuteen en ole antanut.Olen oman kouluni käynyt luottamuksen menettämisestä ja ihmisistä,joihin voi luottaa.Silti luotan häneen ihan 100 %.
Niin,ehkä joillakin naisilla on toiveissa saada mies,joka ei juo.Se voi olla yksi syy,en tiedä.Onko muilla kokemusta samasta tilanteesta?
Jotenkin ylivarovainen hän on,yhtään naispuolista tuttavaansa hän ei ole esitellyt minulle.Toisaalta ymmärrän,että hän edellisessä liitossaan tuli petetyksi raskaimman kautta.Mutta minä ja hänen ex-miehensä emme voi olla samalla viivalla.VAI ONKO TÄMÄ VAIN EPÄTOIVOISTA YRITYSTÄ VÄLTTYÄ UUDELTA PETTYMYKSELTÄ JA MENEEKÖ NUO OIREET OHI?
Kovin pitkään en halua roikkua hihnassa,kun en sitä tarvitse.
Mistä alkaa terveen mustasukkaisuuden raja??
keväänkaveri
1
329
Vastaukset
- Mies 1955
Itse olen eronut vuonna 1997 ja naimisiin menin samana vuonna uuden kanssa. Vieläkin reagoin siten että pitää miettiä mitä sanoo vaikka uusi EI ole hankala.
Jos parillasi on ollut vaikea liitto takana se kyllä pysyy siellä valitettavasti.
Elikkä tuo on kyllä vaan sitä että hän ei uuutta häntäheikkiä haluaa ja luulee että kaikki ovat sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717