Antti on muuttunut mies ja uskossa oleva adventisti nykyään. No hyvä ainakin nähdä, että kyllä me voimme muuttua!
Kuka nostaa ilkeyksissään Annti Kantolan VANHOJA 2008 viestejä
13
85
Vastaukset
Ehkä Antti on muuttunut mies
mutta
ei maatunut mies... ;D- havainnut !
Antissa on tapahtunut suuri muutos vuosien varrella parempaan päin. Anttihan on maininnut käyneensä adventistien Raamattuleirilläkin.
havainnut ! kirjoitti:
Antissa on tapahtunut suuri muutos vuosien varrella parempaan päin. Anttihan on maininnut käyneensä adventistien Raamattuleirilläkin.
Minulla on sellainen käsitys että Antti on käynyt useissa seurakunnissa ja omaa usein ihan terveoppisia kommentteja mitä ei voi kyllä kaikista adventisteista täällä mainita !
Olen minäkin käynyt adventtikirkossa ja jopa "siivoustalkoissa" ! ;)
- Mitäs kyselet?
"Kuka nostaa ilkeyksissään Annti Kantolan VANHOJA 2008 viestejä"
Miksi kyselet? Odotatko, että joku oikein nimellään ilmoittautuisi, että Paavo se olen?- tyhjästä jned
Joo ja oikeassa onkin, pitää olla tosi "paavo", joka tollaista tekee! Toisi omia viestejään.
Onko uskova 1 riitautunu Kantolan kanssa. Eikös he ole nyt naimisissa?
[][] Pitää olla tosi "paavo", joka tollaista tekee!
Toisi omia viestejään.
Onko uskova 1 riitautunu Kantolan kanssa.
Eikös he ole nyt naimisissa? [][]
Itselläni ei ole aikaa, eikä kykyä kaivella, kaivella esiin ketjut ja sitten poistaa syntiset viestit. Sikäli on ihan hyvä, että joku tulee avuksi. Taisin joskus parisen vuotta sitten oikein yllyttääkin.
Kyllä minulla ainakin omasta mielestäni on ihan ykkösuskova vaimo. Riitta ei hänen nimensä kylläkään ole eikä nenonenkantola.
Näinä päivinä on jälleen ollut uutisotsikoissa Jehovan Todistajat ja kuinka raskasta henkisesti on irtiotto tuosta vartiotorniseuratoiminnasta.
Kunpa Uskova_1 miettisi, onko adventisti sittenkään, kun vaikkapa jehovalaisuuteen vertaa, mikään iso paha susi, varsinkaan nykypäivinä.
JEHOVALAISUUS
http://www.kotimaa24.fi/artikkeli/vaitos-jehovan-todistajista-eronneilla-krapulaidentiteettia/
ADVENTISMI
http://kirjasto.adventist.fi/28-opinkohtaa
USKOVA_1
http://uskonasioita.blogspot.fi/Antti: "onko adventisti sittenkään, kun vaikkapa jehovalaisuuteen vertaa, mikään iso paha susi, varsinkaan nykypäivinä"
_______________________
Jehovan todistajissa on se ero Adventisteihin, että Jehovan todistajia ei lasketa KRISTILLISEKSI järjestöksi ollenkaan mutta Adventistit lasketaan sen vuoksi koska sen opissa Jeesus ei ole ns."luotu olento"...
Adventistit siis lasketaan yhdeksi kristittyjen oksaksi siinä suuressa
kristittyjen sukupuussa !
Vaikka sekin on kyllä ihmeellistä, että MIKSI ?
Koska adventistithan itse sanovat olevansa se ainoa oikea "Pyhä jäännös" ja muut järjestöt on sitä "babyloniaa" eli tätä ns. Kristittyjen sukupuuta pitäisi tässä mielessä
kyllä vähän tarkistaa... :O
Pelkkä "sapatti-oksa" ei ole mikään ainoa oikea PELASTUS !- 1234567...
Kopittelija007 kirjoitti:
Antti: "onko adventisti sittenkään, kun vaikkapa jehovalaisuuteen vertaa, mikään iso paha susi, varsinkaan nykypäivinä"
_______________________
Jehovan todistajissa on se ero Adventisteihin, että Jehovan todistajia ei lasketa KRISTILLISEKSI järjestöksi ollenkaan mutta Adventistit lasketaan sen vuoksi koska sen opissa Jeesus ei ole ns."luotu olento"...
Adventistit siis lasketaan yhdeksi kristittyjen oksaksi siinä suuressa
kristittyjen sukupuussa !
Vaikka sekin on kyllä ihmeellistä, että MIKSI ?
Koska adventistithan itse sanovat olevansa se ainoa oikea "Pyhä jäännös" ja muut järjestöt on sitä "babyloniaa" eli tätä ns. Kristittyjen sukupuuta pitäisi tässä mielessä
kyllä vähän tarkistaa... :O
Pelkkä "sapatti-oksa" ei ole mikään ainoa oikea PELASTUS !Lopulta tulee olemaan kuitenkin pieni jäännös, jotka pitävät Jumalan kymmenenkäskyä, sapatti mukaan lukien kasvattajana Kristukseen.
Vielä nykyäänkin, vaikka tietoa on paljon, niin edelleenkin monet julistajat julistavat, että sapatti ei kuulu Uudenliiton kristityille. He vaan pitävät peitettä silmillään, eivätkä näe, tai eivät haluakaan nähdä.
Portti on kuitenkin ahdas ja tie kaita ! - Pohdihan!
1234567... kirjoitti:
Lopulta tulee olemaan kuitenkin pieni jäännös, jotka pitävät Jumalan kymmenenkäskyä, sapatti mukaan lukien kasvattajana Kristukseen.
Vielä nykyäänkin, vaikka tietoa on paljon, niin edelleenkin monet julistajat julistavat, että sapatti ei kuulu Uudenliiton kristityille. He vaan pitävät peitettä silmillään, eivätkä näe, tai eivät haluakaan nähdä.
Portti on kuitenkin ahdas ja tie kaita !Oletkohan 1235567 adventismipöyhkeyksissäsi ihan varma, että itse mahdut siitä ahtaasta portista sisään? Paavali kirjoittaa toisten tuomitsemisesta ja oman erinomaisuuden korostamisesta: "Jotkut teistä ovat kasvaneet pöyhkeiksi...". Jospa miettisit ja lakkaisit tuomitsemasta toisten seurakuntien uskovia. Sellaisia valtuuksia ei Jumala ole sinulle antanut eikä sinua tänne maailmaan luonut sitä varten, että lyöt toisia päähän - vaikka lyömäaseenasi olisikin wanha 1700-luvun wirsikirja (kuten niin usein...).
- 1234567...
Pohdihan! kirjoitti:
Oletkohan 1235567 adventismipöyhkeyksissäsi ihan varma, että itse mahdut siitä ahtaasta portista sisään? Paavali kirjoittaa toisten tuomitsemisesta ja oman erinomaisuuden korostamisesta: "Jotkut teistä ovat kasvaneet pöyhkeiksi...". Jospa miettisit ja lakkaisit tuomitsemasta toisten seurakuntien uskovia. Sellaisia valtuuksia ei Jumala ole sinulle antanut eikä sinua tänne maailmaan luonut sitä varten, että lyöt toisia päähän - vaikka lyömäaseenasi olisikin wanha 1700-luvun wirsikirja (kuten niin usein...).
Jumala on lähettänyt väkevän eksytyksen hengen niille, joilla ei ole rakkautta totuuteen voidaksensa pelastua.
- Ettei nyt vain?
1234567... kirjoitti:
Jumala on lähettänyt väkevän eksytyksen hengen niille, joilla ei ole rakkautta totuuteen voidaksensa pelastua.
Ettei vain sen eksytyksen nimi olsisikin ADVENTISMI?
Hyvinkin mahdollista kun katselee adventtikirkkoa ja sen nykytilaa.
Eksytyshän on silloin väkevimmillään kun siihen on sekoitettu salakavalasti oikeaa ja väärää? - Seuraillut
Ettei nyt vain? kirjoitti:
Ettei vain sen eksytyksen nimi olsisikin ADVENTISMI?
Hyvinkin mahdollista kun katselee adventtikirkkoa ja sen nykytilaa.
Eksytyshän on silloin väkevimmillään kun siihen on sekoitettu salakavalasti oikeaa ja väärää?Sinulle nimim. "Ettei nyt vain?" Osuit kommentissasi naulankantaan! Sehän se on, ollaan olevinaan "kristillinen, protestanttinen kirkkokunta", mutta annas olla, niin johan kohta pyyhältää Ellen nurkan takaa mahdoton harhojen nivaska kainalossaan ja jos niitten teille eksyy lähtemään, niin sitten se on menoa - adventismin syviin pimeisiin onkaloihin, joissa vain Ellenin pieni himatuikku "valaisee"...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492