Helsingin autokoulut

Kati

Missä olisi hyvä autokoulu? Kertokaa hieman ko.koulusta.Kiitos etukäteen!!!!

20

4586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulun käynyt

'''

• Jossu

Et kadu.

• Tiina

Symppiksessä riippuu kuka toimii ajo-opettajana. Teijo tosi symppis mutta ei taida usein ajattaa. Ajotuntien saaminen saattaa olla kiven alla. Olen kuullut paljon hyvää Haagan autokoulusta. Ruoholahden ja Kontulan autokouluista pelkästään pahaa.

• malla

Homma hoituu ja hyvin!Mukavia kaikki. Suosittelen. - siel törmää välillä julkkiksiin :)

• Balli

julkkiksiin.....? Autokoulun tarkoitus? TV:stä näkee julkkiksia.

• migi

tuli ajettua kortti, kesän aikana, reilussa kuukaudessa. hyvä mesta, voin suositella. kivoja. Homma hoituu !Pääsee ajaa

• stinde

Kiva paikka.

• XX-84
        stinde kirjoitti:

Kiva paikka.

Mä luulen että useammassakin autokoulussa saa kortin suht ripeesti jos vain on ite aktiivinen.Tarkoittaa sitä että kun päättää mennä autokouluun on valmis ajamaan suht tiheesti(jos mahd.)ja ennenkaikkea vie ne tarvittavat paperit autokoululle heti kun aloittaa ne teoriatunnit niin pääsee pian kirjallisiin yms.Ja muistaa maksaa ajallaan niin saa varattua niitä ajotunteja lisää....

• Jontte

jokainen kehuu käymäänsä autokoulua, harvahan on käynyt useampaa koulua???? Itse kävin haagan autokoulun (2002) ja voin suositella;ajoin avensiksella (hauskaa/opettavaista),teoriat oli hauskat ja eniten jäi mieleen, että sain kortin n.reilussa kuukaudessa.

• ghjkiop

on hyvä!!!!

• Ajomies

Itä-Helsingissä autokoulu Itkonen on ainakin omien kokemusten perusteella laadukas. Opetuskalusto on tuoretta (Corolla) ja hinnatkin kohtuulliset. Opettajia on laidasta laitaan, kohtaamani olivat OK, mutta kaikkien kanssa en ajanut.

• hommahoituu

Mä ja mun 6 kaveria on käyny tiksissä autokoulu Aarressa. Tosi kivaa porukkaa ja ajoja saa suht hyvin ja hintakin ok. Mene sinne!!

PS Ajot tarvittaessa hesassa....

• bull
        hommahoituu kirjoitti:

Mä ja mun 6 kaveria on käyny tiksissä autokoulu Aarressa. Tosi kivaa porukkaa ja ajoja saa suht hyvin ja hintakin ok. Mene sinne!!

PS Ajot tarvittaessa hesassa....

sorry vaan mut mun kaveri vaihto just autokoulua kyseisen koulun kämmien takia!

• simon 2

jos omistaja on tunnettu rallikuski liikenneope ja koulu on maamme vanhin, se tarkoittaa, että Espoon autokoulu C. Nelskylä on paras. Ylivoimaisesti. Maksuaikaakin saa, Kokemusta on minulla ja kamuilla.Myös englanniksi ja ruotsiksi.

• Autokouluun

?????

• B-kortti

Autokoulua valitessa minulla aikanaan kriteerinä oli, että haluan ajokokemusta helsingisssä jossa liikennekin on vilkkaampaa. Eipä ole koskaan pelottanut ajaa keskustassa. Toisekseen kannattaa kiinnittää huomiota opettajiin, välttämätttä nuorekas ilmapiiri ei ole tae hyvästä opetuksesta ja ammattitaidosta.

• nina

kauhee ukko se omistaja, huutaa ja vähän lääppii.
      Ällöttävä

• ex ressu

Siellä ajatetaan älyttömästi ylimääräisiä, ei päästetä kirjallisiin, ei saa ajotunteja. Ihme diktaattoreita.Uudet oppilaat eivät tiedä kuin kauheita ne on. Vaihdettiin kavereiden kanssa Teekkarien kouluun ja saatiin 3 viikossa kortit. Rexi hyväksyy muuallakin suoritetut kortit opintoviikoiksi! Älkää kituko ressussa!

• titsi

itkin parilla ajotunnilla ja vaihdoin kouluu.

• Ametisti
        titsi kirjoitti:

itkin parilla ajotunnilla ja vaihdoin kouluu.

Huhtalan ja Columbuksessa sijaitseva..kokemuksia? Muutkin ItäHesan koulut harkinnassa, vinkkiä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59