Nainen vaietkoon seurakunnassa

näin on

Niin sanotaan raamatussa ja kaikki miehiään vastaan nousevat naiset joutuvat helvetin tuleen.

18

202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ympäriinsä

      On huomattu. Kullinkupolia vastaan on paha nousta!

    • Selvät sävelet

      Nainen vaietkoon seurakunnassa ja nainen on luotu miehen kylkiluusta, mutta nainen on se, joka kääntää miehen pään. Vai miten se oli? Tätä olen mieheni kuullut sanoneen, kun nykyään hänenkin on pakko jotain sanoa, sillä ihmiset ihmettelevät 15 vuoden kumppanuuttamme ja 10 vuoden avioliittoamme. Olemme vain löytänyt toisemme.

      Meillä kotona on selvät sävelet äippä siivoo, tekee ruoan yleensä (mieheni toisinaan, kun haluamme syödä munakasta tai oikein ihanan kypsiä piffejä), tiskaa ja äiti on aina lasten kanssa muutoin, kun eivät ole koulussa tai päivähoidossa tai isällä on muuta menoa, sillä kyllä se äitiyteen kuuluu. No sitten mies on antanut vapaasti olla vaimonsa sellainen, kun nyt sattuu olemaan, lähtee lapsien kanssa "pois alta", kun emäntä käypi siivoomaan ja viettää muutenkin laatuaikaa lapsosten kanssa. Onko tämä epätasa-arvoa, kun enhän minä vaimona ja äitinä pääse mihinkään, kun siltä tuntuu. Ei, sillä en liiku missään iltasella tai yöhämärässä ilman turvaani ja päiväsaikaan haluan aina mahdollisuuden tullen olla lapsosten kanssa. Eli kaikki on ok, jos kumpikin on tyytyväinen omaan elämäänsä perheessään, silloin myös lapset viihtyvät perheessä. Miksi nykyään toitotetaan sitä, että miehen on tehtävä yhtälailla kotihommia, jos toiselta se käy luontevasti ja ilman "puuduttavaa" tunnetta. En minäkään autoamme koskaan imuroi ja pese, kyllä se on isukki, joka tuon tekee, en ole isännän muihinkaan hommiin puuttunut.

    • Raamattu sanoo myös, että miehen itsetyydytys, jossa menee siemeniä hukkaan pitäisi rangaista kuolemalla. Eli raamattu nyt sanoo kaikenlaista.

      • 5+11

        Missä sielä noin sanotaan?


      • 5+11 kirjoitti:

        Missä sielä noin sanotaan?

        En tarkalleen tiedä missä kohtaa, mutta jumala rankaisi jotain miestä kuolemalla, koska hän ole keskeyttänyt yhdynnän ehkäistäkseen raskauden. Toisin sanoen itsetyydytys on rangaistavaa.


      • 8+8
        tasa-arvoa1 kirjoitti:

        En tarkalleen tiedä missä kohtaa, mutta jumala rankaisi jotain miestä kuolemalla, koska hän ole keskeyttänyt yhdynnän ehkäistäkseen raskauden. Toisin sanoen itsetyydytys on rangaistavaa.

        Ei pitäisi saarnata jos et edes tiedä mistä puhut.



      • 8+8 kirjoitti:

        Ei pitäisi saarnata jos et edes tiedä mistä puhut.

        Kun väittää, ettei toinen tiedä mistä puhuu, kannattaa todella selvittää ettei toinen tiedä mistä puhuu.


      • 19+9
        tasa-arvoa1 kirjoitti:

        Siinä sinulle!

        http://en.wikipedia.org/wiki/Onan

        "Onan's death was retribution for being "evil in the sight of the Lord" through being unwilling to father a child by his widowed sister-in-law."

        Tossa omassa linkissäsi sanotaan, että hän oli paha herran silmissä ja kieltäytyi alkamasta isäksi lapselle.

        Siinä ei sanotty syyksi sitä että hän masturboi.


      • 19+9 kirjoitti:

        "Onan's death was retribution for being "evil in the sight of the Lord" through being unwilling to father a child by his widowed sister-in-law."

        Tossa omassa linkissäsi sanotaan, että hän oli paha herran silmissä ja kieltäytyi alkamasta isäksi lapselle.

        Siinä ei sanotty syyksi sitä että hän masturboi.

        Etkö osaa englantia?

        "When Onan had sex with Tamar, he withdrew before climax[4] and "spilled his seed [or semen] on the ground", since any child born would not legally be considered his heir.[5] He disregarded the principle of a levirate union, so God slew him.[6]"


      • tasa-arvoa1 kirjoitti:

        Etkö osaa englantia?

        "When Onan had sex with Tamar, he withdrew before climax[4] and "spilled his seed [or semen] on the ground", since any child born would not legally be considered his heir.[5] He disregarded the principle of a levirate union, so God slew him.[6]"

        http://www.gotquestions.org/Suomi/itsetyydytys-synti.html

        Tuossa vielä lisää. Kuten jo tuossa sanoinkin, kyse on tulkinnasta, eikä suorasta masturbaation tuomitsemisesta, joka on nyt ilmeisesti asia johon olet takertunut.


      • runkutirunks

        Se koski vain Oonania. Me muut saadaan kyllä runkata vapaasti.


      • 11+19
        tasa-arvoa1 kirjoitti:

        http://www.gotquestions.org/Suomi/itsetyydytys-synti.html

        Tuossa vielä lisää. Kuten jo tuossa sanoinkin, kyse on tulkinnasta, eikä suorasta masturbaation tuomitsemisesta, joka on nyt ilmeisesti asia johon olet takertunut.

        No en tajua mitä itse rimpuilet, itse olet jo debunkannut koko oman väitteesi ja sitä enemmän purat sitä mitä enemmän linkkailet lisää ja quoteet nuita.


      • 11+19 kirjoitti:

        No en tajua mitä itse rimpuilet, itse olet jo debunkannut koko oman väitteesi ja sitä enemmän purat sitä mitä enemmän linkkailet lisää ja quoteet nuita.

        Kuten sanoin, kyseistä kohtaa monet uskovaiset käyttävät masturboinnin kieltävänä kohtana raamatussa. Monet uskovaiset piirit pitävät masturbointia syntinä, siksi on mm. ympärileikkaus keksitty.

        Jo toisessa viestissäni tarkensin: "En tarkalleen tiedä missä kohtaa, mutta jumala rankaisi jotain miestä kuolemalla, koska hän ole keskeyttänyt yhdynnän ehkäistäkseen raskauden. Toisin sanoen itsetyydytys on rangaistavaa. "

        Toki siinä on pieni nyanssivirhe yleisen tulkinta virheen takia.


      • flat earth
        tasa-arvoa1 kirjoitti:

        Kuten sanoin, kyseistä kohtaa monet uskovaiset käyttävät masturboinnin kieltävänä kohtana raamatussa. Monet uskovaiset piirit pitävät masturbointia syntinä, siksi on mm. ympärileikkaus keksitty.

        Jo toisessa viestissäni tarkensin: "En tarkalleen tiedä missä kohtaa, mutta jumala rankaisi jotain miestä kuolemalla, koska hän ole keskeyttänyt yhdynnän ehkäistäkseen raskauden. Toisin sanoen itsetyydytys on rangaistavaa. "

        Toki siinä on pieni nyanssivirhe yleisen tulkinta virheen takia.

        Voitaisiin olla kiinnostuneempia sinun omista mielipiteistäsi masturboinnista. Eikä randomeista veikkailuistasi siitä, mitä jotkut kristityt ihmiset ajattelevat. Taas kun ei liittynyt puheenaiheeseen ollenkaan.


    • ....

      Hullu hihhuli, onneksi olen ateisti

      • Femakko ja ylpeä siitä

        Samaa mieltä, vaikka itse olenkin agnostikko.


    • Emakko ja ylpeä siit

      Samaa mieltä, vaikka itse olenkin diabeetikko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2224
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2082
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe