80-luvulta, kolmoskanavan alkuajoilta Walker-nimisen, Helsinkiin sijoittuvan
rikossarjan? Pääosassa oli joku jenkkipoliisi, joka tuli Helsinkiin etsimään
jotakuta rikollista. Muistaisin, että yhdessä roolissa oli Minna Turunen?
Pitääköhän paikkansa, että sarjan ainoa kopio tipahti lentokoneen lastiruumasta
meren yllä? Näin muistaisin lehtiartikkelista, missä oli haastateltu
pääosanesittäjää, joka oli oikein aito jenkki, ex-ammatiltaan kokki.
Kuka muistaa?
ddddddddddddddddddd
5
281
Vastaukset
- ljfldjflsd
Tämä on kysytty täällä ennenkin. Katsele nuo vanhat keskustelut läpi.
Kylläpä on sitten käynyt pirun huono tuuri, jos tuo ainoan kopion tippuminen lastiruumasta mereen pitää paikkansa.
- kukakeksinytkin
Joo-o, oikein on hyvä vedätys :). Ei tarvi kuin lukea kohdat:
"...sarjan ainoa kopio tipahti lentokoneen lastiruumasta meren yllä... pääosanesittäjää, joka oli oikein aito jenkki, ex-ammatiltaan kokki...", niin aika paljon paljastuu. Ja tuota samaa asiaa kysytty täällä jo muutamaan kertaan *LOL* - sdsdwerwerwerwerwer
Yle Areenassa nyt: Uusi Kino: I am Walker, jossa Andrew Krasne kertoo sarjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2033097- 1202043
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1861611- 1721529
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831440- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751241- 591218
- 1191131