Sellon Viaporin torilla olevassa apteekissa on todella käsittämätöntä toimintaa. Lääkkeiden hinnat ovat kassakuitilla väärin verrattuna esitettyihin hintoihin ja tapahtuu kortilla maksettaessa saman ostoksen veloituksia kahdesti.
Kun yrität asiaa oikaista, väittävät asiakkaan olevan väärässä ja ovat todella töykeitä. Epäasiallista käytöstä saa asiakas osakseen, vaikka virhe (ilmeisesti tahallinen yritys rahastaa) on heidän. Apteekissa on töissä pari nuoren puoleista mies farmaseuttia (tai opiskelijaa) kassalla ja he eivät todellakaan osaa asiakaspalvelusta edes alkeita asiakkaan kohtaamisesta (ilmeisesti sitä ei ole kotona opetettu, koska yliopistossa sitä ei enää kuulu opettaa).
En enää ihmettele, että apteekkarit ovat kuntiensa verotilastojen kärjessä, jos raha tehdää asiakasta kusettamalla.
Sellon apteekki (Viaporintori)
5
2955
Vastaukset
- Melkein kusetettu
Todellakin väärä valinta mennä ihmettelemään olematonta palvelua ko. putiikkiin tänään iltapäivällä. Asiakkaita oli jonossa ehkä kolmisenkymmentä ja vain 1-2 tiskiä käytössä. No puolen tunnin jonossa ihmettelyn jälkeen nostinkin kytkintä ja enpä sitten ostanutkaan lääkärin määräämää lääkettä. Varmaan vieläkin seisoisin tuolla jonottamassa jos olisin jäänyt odottamaan vuoroani. Saa tuo tauti talttua nyt sitten ihan itsestään. Muiden jonottajien nurinasta päätellen, tunnin jos toisen odottelu on ihan normitouhua tuolla. Luulisi noilla katteilla olevan varaa palkata riittävästi henkilökuntaa palvelemaan asiakkaita. Toisaalta säästyipä nuokin roposet parempaan käyttöön...
- ärsyyntynyt
Minä en pidä kassojen uudistuksesta. Miksi jono tulee kassalle sivustapäin? Kaikki jonottajat näkevät kassalla asioivien ostamat lääkkeet! Ei kiitos, haen lääkkeeni jatkossa muualta.
- pettynyt123
Erittäin huonoa asiakaspalvelua. Menin kysymään ystävällisesti neuvoa nuorelta naiselta, joka oli sielä töissä. Hän vastasi minulle erittäin törkeällä äänensävyllä "en ole mikään farmaseutti, eti semmonen ja kysy siltä". Ihmettelen suuresti,miten noin huonoilla sosiaalisilla taidoilla oleva neitonen on päässyt töihin apteekkiin...
- ÄänestinJaloillani
Minullakin on useampi huono kokemus samaisessa apteekissa. Ja nimenomaan nuorten naismyyjien asiakaspalvelun osalta. Asiakkaan kohtelu on ylimielistä ja nirppanokkamaista. Sivusta olen seurannut myös muiden asiakkaiden saamaa töykeää palvelua. Olen siirtynyt alakerrassa olevan apteekin asiakkaaksi. Siellä on ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu. Apteekin nimeä en muista mutta se on Sellon toisessa päässä, pitää mennä ovesta ulos ja apteekki on heti oikealla.
- ApteekkaritNylkeeMeidät
Itse huolestuin kun huomasin yksinkertaisen muovisen pillerin puolittimen maksavan Sellon apteekissa (siinä yläkerrassa torilla) järkyttävät 24,50 euroa. Kotona huomasin internetissä että TÄSMÄLLEEN saman tuotteen olisi saanut tilattua kotiin kuljetettuna ilman yhtään mitään lisäkuluja 0,80 €, eli alle eurolla! Totesin että ahneudella ei ole rajaa ja siirsin ostokseni toiseen apteekkiin. Linkki tuotteeseen: Http://tinyurl.com/halkaisija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972