Uusi Ridge

Vanha Ritge takas

Aivan siis kauhea tuo uusi Ridge. Mistä ne tuommosen rähjäsen ukon tuohon keksi. Äänikin niin onneton, että hyvä kun erottaa Broogen äänestä. Tympeetä.

15

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutta tarvitaan

Olen eri mieltä uudesta Ridgestä. Paljon parempi kuin vanha. Kaikkien ei tarvitse olla siloposkisina ja tukka ojennuksessa. Miehinen kaveri.

• AntiLogan

Samaa mieltä aloittajan kanssa, Ron Moss oli se ainoa oikea Ridge. Tämä Thorsten Kaye jotenkin vaan ei iske... Eilisessä jaksossakin jotenkin aina välillä huojui, kun Ridge jutteli Brooken kanssa tämän kodissa. Jäi jotenkin epävarma fiilis hepusta.

• eikö olekkin?

On vähän kuin " tuhlaajapojan paluu".

• luin just!!

samaa mieltä! ihan tupakalle haisevan näköinen alkoholisti ulkonäkö! yok!

entinen Ridge tulee takaisin, luin amerikkalaisessa lehdessä! jeeeeeeeeee!!
      amerikkalaiset ovat valittanut sarjan kirjoittajille! nyt miettivät miten vanha Ridge palaa takaisin sarjaan, jeeeeeeeeeeeeee!!!

• Ihailija 998

Siis, aivan iki-ihana uusi Ridge. Komea, seksikäs, miehekäs, särmääkin löytyy, hyvä näyttelijä eikä mikään leuka Moss. Lopettakaa haukkuminen.

• faiior

Ainakin tämä näyttää ihan Ericiltä! Ja muutenkin komeampi kuin entinen, joka ei kyllä omaa silmääni miellyttänyt yhtään. Harmi, että aikoinaan tuli juonenkäänne, että Ridge ei olekaan Ericin poika, nyt kyllä nimittäin näyttää siltä ja paljon!

• El'leven

Sarjaa voisi vähän järkiperäistää. Hopen seuranpito veljesten kanssa on pelkää imuttelua.

• SALKKARIT!!

Teidän kannattaa lopettaa huonon sarjan katsominen. En ainakaan itse pidä kaunareista

• uusiridgeonhyvä

Jos et pidä ei ole pakko katsoa. Näkyy kiinnostavan kun kuitenkin vierailet palstalla jopa kommentoiden.

• SURULLINEN4

OLEN SINUN KANSSASI SAMA MIELTÄ AIVAN KAUHEA RIDGE YÖK KOKO MIES JOS OLISI RON MOSS SITEN OLISI KATSONNUT MUTTA NYT EN ENÄÄN LOPPETTIN SEN KOKONAAN UUSI RIDGE YÖK

• MatulaLopetti

Nykyinen Ridge on parempi ja komeapi näyttelijä kuin edel. puiseva vetelys. Sarjassa lähes kaikilla miehillä on parta ja pukeutuvat vapaammin. Hope todella kyllästyttää.

• parempiniin

Ridge nykyinen näyttelijä huolehtii kynsistään ovat puhtaat ja leikatut EI PURESKELLUT. Näyttelijöillä ihan ykeensä on huonosti hoidetut kädet ja likaa kynsien alla.

• steffyisback

Uusi Ridge on parempi ja paremman näköinen nykyään kuin aloittaessaan. Ei mikään plösö vetelys kuten Moss. Sarjan lähes kaikilla miehillä on parta nykyään.

• SpoileriElokuulta

Katsoin pitkästä aikaa netistä nykyisiä Boldis tapahtumia. Eipä oikein kiinnosta enää koska Rick sitten hullaantui ja meni naimisiin leikellyn mallin kiipijä Mayan kanssa joka on syntyjään mies. Thornen tytär Aly on käyttäytynyt jonkun aikaa psykomaisen batesin tavoin ja kuoli hyökättyään Steffin kimppuun. Koko sarja viurahtanut.

• lopettakaaSarja

Rickista on siis homo koska se peniksesta tehty ontelo tuntuu mieheksi syntyneen Mayan kanssa paremmalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe