Miten hitossa on mahdollista, että kun katselin aikuisviihdettä, niin miulle tuli joku "chattipyyntö". Siinä oli joku nainen, jonka olinpaikaksi ilmoitetiin asuinpaikkani (kylä). Tämä on pieni paikka ja nainen tunnisti joitain "nähtävyyksiä". Miten on mahdollista että kone tietää että missä olen? Koneellani ei ole kertaakaan kirjauduttu Facebookkiin ym. muihin sovelluksiin jotka kysyvät tietoja, en ole sähköpostissani antanut valtiota tarkempaa asuinpaikkaa eikä tällä koneella ole koskaan maksettu laskuja.
Miksi kone tiesi missä asun noin tarkasti? Miten sen saa jatkossa estettyä? Kuka sen ylipäätään tietää?
Tietokone tietää olinpaikkani?
Jormitsu
3
366
Vastaukset
- mimer
Millainen chättipyyntö? Eikai vain ollut mainos? Joihinkin mainoksiin tulee paikkakunta, kun se näkyy jotenkin koneessa.
- 5k54rk54
Kai se jotenkin ip:n avulla sen sijainnin paikantaa.
- 312 b
Tähän riittää myös matkapuhelin. Mua paikannetaan säännöllisesti. En anna se häiritä itseäni. Aion pysyä tästä lähin lakeja rikkomatta.
Olen istunut kakkuni mukisematta. Lain kaltevalla polulla ei ole tulevaisuutta. Sen kun kun seuraavat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231111Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825