Miten hitossa on mahdollista, että kun katselin aikuisviihdettä, niin miulle tuli joku "chattipyyntö". Siinä oli joku nainen, jonka olinpaikaksi ilmoitetiin asuinpaikkani (kylä). Tämä on pieni paikka ja nainen tunnisti joitain "nähtävyyksiä". Miten on mahdollista että kone tietää että missä olen? Koneellani ei ole kertaakaan kirjauduttu Facebookkiin ym. muihin sovelluksiin jotka kysyvät tietoja, en ole sähköpostissani antanut valtiota tarkempaa asuinpaikkaa eikä tällä koneella ole koskaan maksettu laskuja.
Miksi kone tiesi missä asun noin tarkasti? Miten sen saa jatkossa estettyä? Kuka sen ylipäätään tietää?
Tietokone tietää olinpaikkani?
Jormitsu
3
307
Vastaukset
- mimer
Millainen chättipyyntö? Eikai vain ollut mainos? Joihinkin mainoksiin tulee paikkakunta, kun se näkyy jotenkin koneessa.
- 5k54rk54
Kai se jotenkin ip:n avulla sen sijainnin paikantaa.
- 312 b
Tähän riittää myös matkapuhelin. Mua paikannetaan säännöllisesti. En anna se häiritä itseäni. Aion pysyä tästä lähin lakeja rikkomatta.
Olen istunut kakkuni mukisematta. Lain kaltevalla polulla ei ole tulevaisuutta. Sen kun kun seuraavat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166