Miten hitossa on mahdollista, että kun katselin aikuisviihdettä, niin miulle tuli joku "chattipyyntö". Siinä oli joku nainen, jonka olinpaikaksi ilmoitetiin asuinpaikkani (kylä). Tämä on pieni paikka ja nainen tunnisti joitain "nähtävyyksiä". Miten on mahdollista että kone tietää että missä olen? Koneellani ei ole kertaakaan kirjauduttu Facebookkiin ym. muihin sovelluksiin jotka kysyvät tietoja, en ole sähköpostissani antanut valtiota tarkempaa asuinpaikkaa eikä tällä koneella ole koskaan maksettu laskuja.
Miksi kone tiesi missä asun noin tarkasti? Miten sen saa jatkossa estettyä? Kuka sen ylipäätään tietää?
Tietokone tietää olinpaikkani?
Jormitsu
3
373
Vastaukset 3
- mimer
Millainen chättipyyntö? Eikai vain ollut mainos? Joihinkin mainoksiin tulee paikkakunta, kun se näkyy jotenkin koneessa.
- 5k54rk54
Kai se jotenkin ip:n avulla sen sijainnin paikantaa.
- 312 b
Tähän riittää myös matkapuhelin. Mua paikannetaan säännöllisesti. En anna se häiritä itseäni. Aion pysyä tästä lähin lakeja rikkomatta.
Olen istunut kakkuni mukisematta. Lain kaltevalla polulla ei ole tulevaisuutta. Sen kun kun seuraavat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401562Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696