Miten hitossa on mahdollista, että kun katselin aikuisviihdettä, niin miulle tuli joku "chattipyyntö". Siinä oli joku nainen, jonka olinpaikaksi ilmoitetiin asuinpaikkani (kylä). Tämä on pieni paikka ja nainen tunnisti joitain "nähtävyyksiä". Miten on mahdollista että kone tietää että missä olen? Koneellani ei ole kertaakaan kirjauduttu Facebookkiin ym. muihin sovelluksiin jotka kysyvät tietoja, en ole sähköpostissani antanut valtiota tarkempaa asuinpaikkaa eikä tällä koneella ole koskaan maksettu laskuja.
Miksi kone tiesi missä asun noin tarkasti? Miten sen saa jatkossa estettyä? Kuka sen ylipäätään tietää?
Tietokone tietää olinpaikkani?
Jormitsu
3
347
Vastaukset
- mimer
Millainen chättipyyntö? Eikai vain ollut mainos? Joihinkin mainoksiin tulee paikkakunta, kun se näkyy jotenkin koneessa.
- 5k54rk54
Kai se jotenkin ip:n avulla sen sijainnin paikantaa.
- 312 b
Tähän riittää myös matkapuhelin. Mua paikannetaan säännöllisesti. En anna se häiritä itseäni. Aion pysyä tästä lähin lakeja rikkomatta.
Olen istunut kakkuni mukisematta. Lain kaltevalla polulla ei ole tulevaisuutta. Sen kun kun seuraavat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741