Lisää omituisuuksia Jehovan todistajilla
Viime päivinä on ollut tuo ollut paljon esillä, mutta minä olen ollut heidän kanssaan tekemisessä jo pidempään. Aina menee kommunikointi heidän kanssaan vaikeammaksi. Jos esität kysymyksen heidän opistaan tai yleensä järjestöstä saa nykyään vain jonkun ympäri pyörreen kommentin mikä ei ole edes vastauksen yritys kysymykseen jos toistat tai vaadit lisä selvitystä tulee heiltä huuto päin naamaa, että ”sinä et osaa googlata” Naurettavaa antaa tuollainen kommentti henkilölle joka on ollut tietokoneiden parissa jo usean vuosikymmennen ja työkseen on niiden kanssa. Sama kun sanoisi koko elämänsä uskossa olleelle, että sinä et osaa rukoilla.
Mutta mitä he tuolla oikein tarkoittavat? Varmasti sitä että pitäisi hakeutua heidän nettisivuille ja lukea sieltä eikä kysyä heiltä laisinkaan. Jokainen joka on siellä vieraillut tietää kyllä mitä ne ovat. Ne ovat varsin pitkä seloisteisia, ettei kukaan jaksa lukea eikä sieltä edes vastausta löydä. Kun vielä on tiedossa ettei heidän opistaan tai järjestöstään tai varoista tai muista ei ole 95% mitään tietoa googlella löydettävissä. Vain 5% on julkaistu jossain muodossa. Miksi he sitten tekevät ovelle ovelle työtä jos kaikki on googlaamalla saatavissa. Tai jos muutama todistaja tapaa toisensa ja he keskustelevat ja joku onneton erehtyy kysymään vaikka huomista säätä. Huutavatko noi muut toiselle sinä et osaa googlata? Tai jos todistaja on työnopastajana ja opastettava erehtyy kysymään jotain on vain tuo kommentti annettavana.
Onko Jehovan todistajia kielletty antamasta tietoja opista ym. ulkopuolisille? Ainoa mitä saa antaa on se mitä on heidän nettisivuilla. Tai ovatko he nyt vasta tulleet tietokone aikaan ja he ihmettelevät jos toinen ei käytä esim. googlea? Mistä sen nyt sitten selvää ottaisi, kun he ei edes itse kerro asioistaan mitään, mutta toisten asiat heitä kyllä kiinnostaa ja levittelevät noita uutisankkoja.
Lisää omituisuuksia Jehovan todistajilla Viime päivinä on ollu
17
109
Vastaukset
- Pohtija...
"Jokainen joka on siellä vieraillut tietää kyllä mitä ne ovat. Ne ovat varsin pitkä seloisteisia, ettei kukaan jaksa lukea eikä sieltä edes vastausta löydä. Kun vielä on tiedossa ettei heidän opistaan tai järjestöstään tai varoista tai muista ei ole 95% mitään tietoa googlella löydettävissä. Vain 5% on julkaistu jossain muodossa. Miksi he sitten tekevät ovelle ovelle työtä jos kaikki on googlaamalla saatavissa."
-Pitää pitkälti paikaansa.
Itse käsittelisin asian kyllä heti näin,/että piruko se teidätkin ajoi internetiin ?kuin laampaat teuraalle.(internetti on erittäin hyvä eksytyskeino, yksi lisää siis)tätä ei pidä vähätellä.
Tuohon leikkiin kun kerran lähtee oli järjestö mikä tahansa niin paluutta ei ole entiseen.
Toinen on se nykypäivän nuori todistaja odottaa ehkä liian helppoja aikoja, ymmärtämättä suurta ahdistusta joka koettelee koko asuttua maata. - Pohtija...
Kerron erään esimerkin.
Kysyin eräältä todostajalta kysymyksen, joka ei siis kertonut olevansa jt,kysyin hänen nimeään,vastausta en saanut kuin lempinimen eli muunetun nimen,kysyin sukunimeä ei kertonut,olimme töissä yhden päivän meidän metsä palstalla.
Tuntui oudolta kun kaveri tulee paikalle eikä esittele kuin lempinimeltään itsensä,tässä vaiheessa ajattelein tehneeni virheen,ja suorana kaverina kysyin olet linnan miehiä,kiemurteli ja kaarteli,sitten kysyin kun oli muuttanut juuri satojen kilometrien päästä että mistä muutit?ei kertonut jouduin senkin murteesta sieltä täältä päättelemään.
Lopulta kun kaveri lähti,niin ajoin kymmeniä kilometrejä suunistaen naapuriin omakotialuetta,tunsin vain ja ainoastaan siitä kun kertoi minkalaiset koirat hänellä on ja ne näkyi tielle(kyseessä kaukaasianpaimenkoiria kaksi kpl).
Naapurissa kerrottiin että kaveri on jehovan todistaja,ja alkoi juttua tulla yhtä sun toista koiristakin.Naapurit olivat nähneet kun joitakin todistajia käy kyseisessä talossa ja päättelivät hänen olevan todistaja.
Nuo koirat olivat päässeet riimuistaan muutaman kerran irti ja puurreet ympärillä olevia joitakin naapureita,kyseessä siis kaukaasianpaimenkoiria kaksi kpl.
No siitäpä ajelin kotin ja soittelin jokupäivä kyseiselle kaverille,(hän muuten kun soitti joskus niin joka kerta salaisesta numerosta niin ettei numeroa näkynyt)
Kun siis soitin ja keskusteltiin niin lopulta hänelle kerroin että olet sen ja sen niminen ja ilmeisesti jt,ei myöntänyt kuin hieman epämääisesti torjuen kunnes lopulta sain laitettua kaartaen hänet vahingossa paljastamaan itsensä,keroinkin siinä kohtaa kun hän vahingossa lipsautti että tuliha se sieltä lopulta,ja miksi hän sitä noin kovasti karttaa nimiään myöten,vastaukset oli sunnilleen näin.
Olipahan syy mikä oli mutta minen kerro mitään.Yritin hänelle kertoa etteikö hän älyä että luulin häntä jo rikolliseksi ja vaimokin alkoi miettimään hieman pelokkaana mikä mies tuo on,kun ei kerro mitään.
Tämän tunnustuksen jälkeen olen yrittänyt soittaa muttei hän enään vastaa tuskin koskaan ja ei hän varmasti tule soittamaan meille.
Niin oli erikoinen jehovan todistaja etten ole moista nähnyt,niin vielä asian varmentamiseksi soitin kyseisen seurakunnan vanhimmalle ja kertoi missä mennään ja varmisti henkilön olevan hieman hiipunut todistaja,ja menisikö he käymään ym sielä,kerroin ettei minun takia tarvia mennä.Lisäksi tuli mieleen vielä
Tämä jt alkoi puhelimessa syyttämään kunnianloukkauksesta minua ja oikeudellisella toimen piteellä,en voinut kun ihmettellä etten ollut tehnyt mitään väärää ainakaan mielestäni.
Mutta jos luotta jt ,niin sitten luottaa,itse opin sen etten luota. - Pohti Muisteloi
Dementikko-Papparaiset taas keksustelee,kjeh-kjeh
- GVI, arto
kaikki on googlaamalla saatavissa näkyviin
http://goo.gl/AiY8ee - Arto ON omituisuus
Tämän Dyslexiaa sairastavan alottajan julistus
että hän ?>
artonisisssanamietotuuonvoittaja jne/jne
onkin
UUSI MARTTI LUTHER
on
OMITUISUUKSIA-sajassa omtuisin ja koomisinkin - GooG LaRi
http://goo.gl/bpsvbx
** pitäisi hakeutua heidän nettisivuille ja
lukea sieltä eikä kysyä heiltä laisinkaan.
Jokainen joka on siellä vieraillut tietää kyllä mitä ne ovat.
Ne ovat varsin pitkä seloisteisia,
ettei kukaan jaksa lukea (siis nissi ei OSAA lukea)
eikä sieltä edes vastausta löydä.(siis nissi ei löydä
koska on hamotushäiriöinen ja potee dyslexiaa)
Lukutaidottoman nissin vuodatus on koominen,heheh
www.jw.org sivulta löytyy niitten opit ja jutut konventeista ja julistustyöstä
teksteinä kuvina, äänitteinä ja jopa viittomakielelläkin...
sadoilla eri kielillä.
juu, nissi EI osaa googlata ....
http://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat/- ovilla todistus
Ovilla sitten saa kuulla raamatunjakeita nekin,
joilla EI ole nettiä missä googlata,
tai ei pysty jostain syystä itse lukemaan...
Todistajat todistaa, sitä se ovilla julistus on.
Julistavat Jumalan Valtakunnasta
joka pian ottaa vallan MYÖS Telluksen päällä
ja poistaa kaiken pahuuden. Ainakaan siihen e ilöydy sieltä vastausta että miksi he ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan vaikka se on Raamatussa päivänselvästi
Eikä gudujen yhteystietoja löydy mistään
Kenellä se lukutaidottomuus oikei non ei ainakaan minulla vaan todistajilla- lööperi-artolle:
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Ainakaan siihen e ilöydy sieltä vastausta että miksi he ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan vaikka se on Raamatussa päivänselvästi
Kenellä se lukutaidottomuus oikei non ei ainakaan minulla vaan todistajillatotuusvoittaaaina11.5.2014 20:310 SULJE
Ainakaan siihen e ilöydy sieltä vastausta että miksi he ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan vaikka se on Raamatussa päivänselvästi------------------
Paas nissi nyt ihan TÄHÄN se jae
Raamatusta jossa lukee
*Jumala on kolminaisuus*
taikka ees *kolmiyhteinen Jumala*
PÄIVÄNSELVÄSTI niitä ei ole vielä kukaan Raamatusta löytänyt.
Olet siis ensimmäinen..?? - šema PÄTEE
Ainakaan siihen e ilöydy sieltä vastausta että miksi he ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan vaikka se on Raamatussa päivänselvästi
Kenellä se lukutaidottomuus oikei non ei ainakaan minulla vaan todistajillatotuusvoittaaaina11.5.2014 20:310 SULJE
Ainakaan siihen e ilöydy sieltä vastausta että miksi he ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan vaikka se on Raamatussa päivänselvästi-----------------
PÄIVÄNSELVÄSTI ei Raamatussa kolminaisuutta ole.
”Sanaa kolminaisuus sen enempää kuin täsmällisesti esitettyä kolminaisuusoppiakaan ei sinänsä esiinny Uudessa testamentissa,
eikä Jeesuksen ja hänen seuraajiensa tarkoitus ollut kieltää Vanhassa testamentissa esitettyä a:
’Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.’ (5. Moos. 6:4.) –
– Tuo oppi kehittyi vähitellen useiden vuosisatojen aikana ja monien kiistelyjen kautta. – – 300-luvun loppuun mennessä – – kolminaisuusoppi muotoutui olennaisilta osiltaan sellaiseksi, jollaisena se on säilynyt siitä saakka.”
The New Encyclopædia Britannica :
1976, Micropædia, X osa, s. 126. - 5. Moos. 6:4
Ainakaan siihen e ilöydy sieltä vastausta että miksi he ei usko kolmiyhteiseen
Jumalaan-----------------
mä ainakin löy-sin
www.jw.org saitilta,
mix jt ei usko kolminaisuuteen.
se on tämä ==>
’Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.’ (5. Moos. 6:4.)
eikös nissisanamiehen Raamatusta tuollaista jaetta löydy?
ei sitä kuitenkaan kukaan kumonnut ole, päinvastoin itse
Jeesus Kristus sitä siteerasi uudessa Testamentissakin.
Jeeuskin on siis sitä mieltä että Jumala on YKSI. lööperi-artolle: kirjoitti:
totuusvoittaaaina11.5.2014 20:310 SULJE
Ainakaan siihen e ilöydy sieltä vastausta että miksi he ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan vaikka se on Raamatussa päivänselvästi------------------
Paas nissi nyt ihan TÄHÄN se jae
Raamatusta jossa lukee
*Jumala on kolminaisuus*
taikka ees *kolmiyhteinen Jumala*
PÄIVÄNSELVÄSTI niitä ei ole vielä kukaan Raamatusta löytänyt.
Olet siis ensimmäinen..??Ja päivän selvästi löytyy MATT.28:19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Te olette vain sokeita
- Sanis The Massamies
Iskikö Sanamiehelle dementija
kun massapostaa
samaa pöpinää kahtena avauksena? - again..again..again.
pähee vaiva toi
dyslexia dementia-Combo
jäbä tekee vaikka sata samaa massapostausta samalle saitille
ja Ylläpito taputtaa karvaisia kämmeniään..... - dyslexia
sanamiehen lukutaito rappioituu kovaa vauhtia
- ahkeraAN
Sanamiehen omituisuuksia
ilmaantuu öiseen aikaan nettiin - Tom Peppy Finland
omitisestipervo sanamies
on perustanut kotisivulleen oman
*seksiarkiston*
ja mainostaa kotisivuaan netissä.
avioliitoistaanhan hän on jo usein avautunutkin,
nyt kiinnostaa muitten ihmisten seksihommelit
ja peppupostimerkit joita nuoleskelee salaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174706
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1962564Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291585- 211329
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221275Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1431053
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924