http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288687311673.html?ref=rss
Prkl, minun mielestäni asioita on turha sievistellä ja salailla, sanotaan suoraan vaan. En minä ainakaan omalla kohdallani haluaisi, että lääkäri alkaa kiertelemään ja kaartelemaan sanomisessaan, suoraa puhetta suorastaan vaatisin.
"Se on sitten mullan alle vaan"
8
108
Vastaukset
- typerä lääkäri
Mutta entäs jos haluaa polttohautauksen, ei ne lääkärit niin viisaita ole kuin kuvittelevat.
- Sopii kuvioon.
Lääkärin pitää tietää se, että osaa sanoa "se on sitten kamiinaan vaan" taikka "sinusta tuli koivuhalon korvike" taikka "se on sitten uunihoitoa loput".
- Minulle lääkäri
sanoi että kuolen jos ei operaatiota tehdä. Vielä hengissä, toistaiseksi. Vai onko tämä tuonpuoleinen? Eihän sitä koskaan tiedä.
- ---
Monesti se on niin, että "olit niin tai näin, niin aina olet väärinpäin".
Kuitenkin tuollainen suora puhe on itseasiassa helpompaa vastaaottaa, kuin pitkien voivottelujen ja toivottelujen saattelema sepustus, jossa lopullinen sanomakin jää vähän epäselväksi. - joku roti
Jos lääkärillä olisi ollut yhtään hienovaraisuutta, niin olisi sanonut vain että sinusta tulee pian oivaa lannoitetta kauniille kukkasille.
- kansan kielellä
Parempi tuollaiset ilmaisut kuin munkkilatina.
- Ajankohta tuntematon
Oma kuolemani ei ole itselleni mikään salaisuus. Muut näyttävät uskovan elävänsä ikuisesti. Ikävää että kuolevaisuus toteutuu lopulta jokaisen kohdalla. Ei siitä pitäisi järkyttyä liikaa.
- ???
Miksi lääkäri ei saa puhua kuolemasta kun täälläkin luvataan joskus samaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220