Muutamat Olavi Mäenpään Sinivalkoisen puolueen aktiivi on tietojen mukaan taas hakemassa Muutoksen jäsenyyttä.
Jos päästetään se on paha virhe.
Ei mäenpääläisiä
18
141
Vastaukset
- Muutos 2011
Nuo roskat on jo kerran pois siivottu
- Ei milloinkaan
Mäenpään pellekioskin klovneja ei tähän puolueeseen tule!
- Nössö Sativa
Joo, ei missään tapauksessa mitään kovia periaatteen miehiä oteta!
Tarvitaan enemmän pitkätukkaisia ituhippejä ja pilven pössyttelijöitä!
Ollaan nössöjä, siten turvataan toiminta.
- EI SiVaRi
EI, EI ja EI
- Ehdoton ei
Miettikääpä hetki. Kaikki mihin Mäenpää koskee, muuttuu tuhkaksi vajaassa vuodessa. Niin puolueet kuin urheiluseurat. Kaikki kuolee. Mäenpää ei saa pidettyä hengissä edes aavikkokaktusta.
- gretzlerwz
ei Mäenpää olekaan tulossa
- gauleiter
gretzlerwz kirjoitti:
ei Mäenpää olekaan tulossa
EI KETÄÄN SIELTÄ
- skinivalkoiset
gauleiter kirjoitti:
EI KETÄÄN SIELTÄ
joo joo ottakaa kaikki jos haluatte eroon puolueesta
- EI SVR
Ei SiVaReita puolueeseen!
- kersoiinimika
Kuka hullu on aikonut niitä ottaa?
- Muutos 2011
kersoiinimika kirjoitti:
Kuka hullu on aikonut niitä ottaa?
Ei kukaan ota, ei huolta
- AKS FOREVER
Muutos 2011 kirjoitti:
Ei kukaan ota, ei huolta
Itse asiassa kokkolalaisia ei 2010 siivottu pois, ne lähtivät itse. Oli Mäki-Ketelän sekoilut, Kerosen hinuri ja huumesekoilut.
- Ei skinivalkoisille
Mitä meidänkaltainen nuorekas puolue tekee Mäenpään kaltaisella harmaantuneella vanhuksella? Muutos on nuorekkaiden ihmisten ja nuorekkaiden ajatusten puolue, ei liinahaan vanhainkodin haarakonttori!
- Ei missään tapaukses
Täysin totta, me emme todellakaan tarvitse seniiliä vanhusta haastamaan riitaa ja kusemaan muroihin.
- Plösönaama saalistaa
Onko Turun Ruskean Talon väki vankeineen jo liittynyt Muutokseen?
- kerosiinimika
Kyse taitaa olla Kokkolan jengistä. Ilmajokinen IKL-mies Järviharju puolueessa on jo.
- Ou jee jee
Kannattaako meidän meidän muistella meneitä tai ylenkatsoa ketään joka haluaa tulla puolueemme jäseneksi ?
Tarvitsemme kaikki kynnellekykenevät joukkoihimme. Muistakaa: Vain Muutos on tärkeä, ei yksittäiset mielipiteet tai ihmiset.
Eiköhän toivoteta oikein porukalla Olavi Tervetulleksi kaltaistensa joukkkoon !- Ei Mäenpäälle
Ennemmin syödään kanelia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013