Millonka viimeks lie suomella ollu näin paska joukkue?! Taitaa jäädä jo puolivälierät haaveksi!! :D ryssät vie illalla 7-1, sanokaa mun sanoneen!
Paska joukkue!
6
221
Vastaukset
- lätkäpoju
Tuntuu kuin tämä olisi aivan joku muu joukkue kuin Leijonat. Ihan kamalaa peliä!
- Jalksapalloystava
Hyvä joukue! Yksi kaveri muisti lätkä 60 - 70-luvulla sanoo tuleko eka erässä 5:0 tai 7:0 "Punakone" vastaa.
- ateismusmaximus
Tarkoitat kai Jokereita. Hehän ovat aina olleet noin huonoja muutamaa erikoistapausta lukuunottamatta.
- Pöndepena
Hyvä mulkku juntti!
- ateismusmaximus
Pöndepena kirjoitti:
Hyvä mulkku juntti!
Totuushan on, että ei tuo ole Leijonat, vaan Jokerit. Erkka voi minun puolestani sanoa mitä tahansa, mutta se ei poista sitä faktaa, että Erkka lellii Jokerien pelaajia.
- jookeri
ateismusmaximus kirjoitti:
Totuushan on, että ei tuo ole Leijonat, vaan Jokerit. Erkka voi minun puolestani sanoa mitä tahansa, mutta se ei poista sitä faktaa, että Erkka lellii Jokerien pelaajia.
Erkka vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786