Profetia

Toteutumassa

»Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.»

Ilmestyskirja 22:10-15

27

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma vastuu

      'Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa,'

    • Kiitosta

      Amen.

    • ...

      Ei tarvitse odottaa, eikä sanoa, että profetia ei toteudu.

    • -jarmo-

      Tätä lupaustahan tässä on odoteltu. Aamen!

    • Voi sentään

      Mitä odottamista kun profetia on toteutuu koko ajan. Etkö näe sitä.

    • Sallittua on

      Saastutus on aivan uskomatonta ja millä vauhdilla etenee?

    • Siis tuomioita

      'Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.»'

      • Levinnyt maailmassa

        Sähköisen median tulon jälkeen saaste levisi räjähtäen yli maapallon! Elokuvat, TV, internet..puhelinkin! Mikä pysäyttää - vain Jumala!


    • Piankin

      Niinpä ja totuudesta ei enää tietoakaan. Tulee aika, että Herra toimii.

    • ---

      Aloitus on pysähdyttävää sanaa Raamatusta. Siinä ne vaihtoehdot tulee hyvin esille. Vaihtoehdot, joita ihmisillä on. Kahdesta voi valita. Jos nyt sitten voi, sillä onko Herra paaduttanut ihmisen, vai ei.

      • Totuus'

        Monet luulee, että on kolmaskin tie olemassa. Mutta ei ole. Ellet usko Jeesukseen, olet pahan oma.


    • 6768

      Totisesti. Vääryys on vallan päällä.

    • Profetiaa

      1. Jo vääryys vallan saapi
      se huutaa taivaaseen,
      se turmaa ennustaapi
      vie kansat kurjuuteen.
      Ken Herran oikeutta
      nyt täällä julistaa,
      ja ken vanhurskautta
      nyt tahtois puolustaa?

      2. Nyt viekas vilppi täällä
      on noussut kunniaan,
      on valhe vallan päällä
      ja vääryys voimissaan.
      Ei kuulla kurjan ääntä
      ja köyhää sorretaan,
      ja lainkin rikkaat vääntää
      vääryyttä puoltamaan.

      3. Kas, köyhän leivän syövät
      nuo jumalattomat.
      He viatonta lyövät
      ja häntä vainoovat.
      He kurjaa ahdistaapi
      kuin käärme kiukussa,
      korvansa tukkeaapi
      tuon raukan huudoilta.

      4. He armotonna veivät
      osuudet orpojen.
      He söivät lesken leivät,
      on Herra nähnyt sen.
      Hän vanhurskaasti kostaa
      vääryydentekijät,
      rankaisee ansiosta
      nuo viekkaat ryöstäjät.

      5. Vaan voitonpäivän kerran
      vaivaiset näkevät,
      vanhurskaus kun Herran
      lyö väärät, väkevät.
      Oi Herra, voimas näytä,
      kansaasi armahda
      ja hurskaan pyynnöt täytä
      ja päästä vaivasta.

    • Päästä vaivasta

      Siinä olikin Suomen kansan nykytilanne sanottuna tarkasti.

    • Tämä=

      Täyttä ruisleipää uskovalle oleva ketju.

    • KTS (Ei kirj.)
    • Profetiaa

      Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen

    • Profetiaa

      Nyt viekas vilppi täällä
      on noussut kunniaan,
      on valhe vallan päällä
      ja vääryys voimissaan.
      Ei kuulla kurjan ääntä
      ja köyhää sorretaan,
      ja lainkin rikkaat vääntää
      vääryyttä puoltamaan.

    • marsmars!

      Huuhaaprofetiat ovat saastaa! Taikauskoisen ajan jäänteitä. Oikeisiin töihin vaan , hyviin tekoihin, avun tarvitsijoita on paljon!

    • Mutta kun

      Kyllä,kyllä, mutta kun...

      Nyt viekas vilppi täällä
      on noussut kunniaan,
      on valhe vallan päällä
      ja vääryys voimissaan.

      • marsmars

        Maailman avustusjärjestöistä suurin osa on "maallisia". Miksi uskovat ei voi näyttää esimerkkiä että "näin meillä". Profetioinnilla ei maailmaa rakenneta.


      • ---
        marsmars kirjoitti:

        Maailman avustusjärjestöistä suurin osa on "maallisia". Miksi uskovat ei voi näyttää esimerkkiä että "näin meillä". Profetioinnilla ei maailmaa rakenneta.

        Siinä taas rajanvetoa.


    • Mutta kun

      Ei pidä paikkaansa. Ei rakenneta, mutta varoitetaan ihmisiä varautumaan asioihin, jotka Raamatussa ilmoitettu meille.

      • Tutustukaamme

        Uskovat näyttää mallia. Ymmärrätkö yhtään kuinka moni ihminen on saanut apua maailmassa Patmos- ja One Way lähetysjärjestöjen kautta? Patmoksella ei listaa vissiin näkyvillä, mutta One Way mission kertoo etusivullaan toiminnastaan.


    • Anokaa

      "Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan."

      Jumala ei viivyttele, kun hän sanoo pian niin se tarkoittaa pian.
      San 4 "Joka Herraa etsii Hänet löytää ja minun mukanani tulee rikkaus ja kunnia, ehtymätön vauraus ja suuri siunaus".

      "kaikki mitä elämään ja Jumalisuuteen tarvitaan ON JO ANNETTU, mutta saatte sen Kristuksen tuntemisen mukaan".
      Toinen tuntee Kristuksen paremmin ja toinen tuntee huonommin, mutta kannattaa jatkaa Herran tuntemisen etsimistä lisää, enemmän ja enemmän, sillä "Hänen mukanaan tulee rikkaus ja kunnia, ehtymätön vauraus ja suuri siunaus".

      Paavali: "Tahdon tuntea Kristuksen ristiinnaulittuna ja hänen YLÖSNOUSEMISENSA VOIMAN."
      Meidänkin kannattaa anoa myös Kristuksen ylösnousemisvoiman tuntemista.
      Jos tunnemme Kristuksen ristiinnaulittuna (kärsimyksen), mutta emme Hänen ylösnousemisensa voimaa, niin Herran mukana ei vo tulla rikkautta ja kunniaa, ehtymätöntä vaurautta ja suurta siunausta".
      "Anokaa niin teille annetaan, että ilonne olisi täydellinen".

    • Amen

      Kunnia elävälle Kaikkivaltiaalle Herrallemme Jeesukselle Kristukselle.

    • Mitä tarkoittaa

      "Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe