Olen nyt noin 4kk omistanut tuon skrill mastercard kortin. Kaikki on sujunut ongelmitta tähän saakka, mutta tänään kun yritin siirtää rahaa niin kaikki meni hyvin siihan saakka kunnes truslyltä tuli sellanen teksi siihen että saan sms viestin siitä että monesko pankkini tunnusluku minun minun pitää antaa. No muuten se olisi varmaan onnistunutkin mutta jostakin syystä trustlyllä oli minun vanha puhelinnumero. Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi toimia? Kuinka ihmeessä saisin nykyisen numeroni päivitettyä. Skrillillä näkyy normaalisti nykyinen numeroni.
skrill/trustly
help me
1
354
Vastaukset
- FDNx
No onko pankillasi nykyistä numeroasi ? Jos kerran Skrill profiilista on nykyinen numero, pankilta tulee wanha sitten. Päivitä verkkopankista tiedot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897