The rake

the rake

Olen juuri saanut tietää rakesta, ja minulla on ollut n.5vuotiaana kokemuksia että herään keskellä yötä ja joku tumma hahmo tulee eteeni. Tuijottaa minua ontoilla silmillä jotain 5-10sekuntia. Ja sen jälkeen hokee muutaman kerran "parveke" "parveke" ja Sitten poistuu.
Eilen illalla koin tämän uudestaan. Joten kysyn onko kyseessä the rake (jos sitä on olemassa) ja onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia.

21

2491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku tyyppi

Mulla on ollu n5v samoja kokemuksia !

• Joku31

Mullakin melkein samanlaisii löysin jotkut silmät (ei ollut valkosii) mutta miten se voi olla mun kissakaan kun se oli parvekkeessa??? (mulla on kissa)

• Joku31miljoonaa

voi olla et näin harhaa

• ewt4t5ytrthf

Harva se päivä raket käy vierailulla

• Petuzzz

Minullakin oli viisivuotiaana samanlainen kokemus. Hahmo tuli sängyn reunaan tuijottamaan, säikähdin ja menin peiton alle. En uskaltanut tulla sieltä ja ei myöhemmin ole ollut. Kaverini on kanssa kertonut nähneensä Raken.

• dgghhjjsrhsjhnsjhs
    • Mulla on ollu samantapanen kokemus. Tää tyyppi tuli vaan mun peilistä ja se ei kyl sanonu mitää. Se tuli sillee käärmemmäisesti ulos mun peilin yläreunasta. Mä en ees säikähtäny XD olin vaa oikeesti sille "K. en jaksa tämmöst paskaa" ja aloin nukkuu. No oon muutenkin jo ääneen puhunut mun huoneessa tyhjälle ja näin ja antanu mun huoneessa oleville luvan tyylii piirtää ja käyttää mun konetta kunhan ne ei herätä mua. Oon jopa antanu sängyn alla oleville luvan pitää mua kädestä, jos mun käsi valahtaa alas nukkuessa. Mieluummin ystävystyn niitten kaa kuin oon paskat housuis ;D

• plus en oo ees varma että nukuinko.. on kyl vaikee uskoo kun kerta en oo ennen nähny unta, jossa oon mun sängyssä, mun omassa realistisessa huoneessa hämärässä ja ajattelen selkeesti.

• nytvittuoikeestisaatana

vittu lähtikö mielikuvitus vähä lentoo :DDDD

• epäasiantuntia

Olikohan se vaan unihalvaus tai uni en uskois että on totta the rakellahan on tosi kitkät metalliset kynnet eikö niin

• ooljyrefhjtrr

lol

• mie.taapero.oon

uuh mullekki tulee raket aina välillä. äiti ei tykkää olleskaa. sanoo vaan et kyllä 4 vee poika on jo tarpeeks iso tietääkseen eetei housuihin pidä vääntää.

• 221231321443

Kun minä olin 7vuotta niin kun olin nukkumassa joku hiplasi minua selkään ja kun heräsin edessäni oli joku tumma hahmo ja menin äkkiä takaisin peiton alle ja se oli the rake sitten hän sanoi mur mur ihminen ja poistui huoneesta ja avasi oven ja poistui se oli pelottavaa

• Isänmaa2739036

Tässä voisi olla mahdollisesti yön timosta kyse kannattaa googlata

• Anonyymi

Tuskin

• H.h

Jos rake tulis mun luo nii mä rageaisin. XD

• H_H

Haravaako täällä pelätään? Huutista

• Anonyymi

#PaskatMemetJoilleKukaanEiNauraOsaatkohanLuleeTätä?

• Anonyymi

Olen itse kokenut omassa huoneessa että sängyn alla olisi joku olento koska patja nousee ehkä 2 kuukaudessa mutta kun samalla kohdalla katson sinne nään vähäsen aikaa mustat tyhjään tuijottavat silmät sitten se katoaa

• Anonyymi

mäki oon kokenu samoi juttui ku te kaikki muut ja oon muuten 12-vuotias

• Anonyymi

Rake on kalpea pitkä kulkee nelijaloin silloin kun kirjotan tätä näin hänet silloin oli kesä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3750
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1970
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1253
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1067
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1008
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      863
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe