The rake

the rake

Olen juuri saanut tietää rakesta, ja minulla on ollut n.5vuotiaana kokemuksia että herään keskellä yötä ja joku tumma hahmo tulee eteeni. Tuijottaa minua ontoilla silmillä jotain 5-10sekuntia. Ja sen jälkeen hokee muutaman kerran "parveke" "parveke" ja Sitten poistuu.
Eilen illalla koin tämän uudestaan. Joten kysyn onko kyseessä the rake (jos sitä on olemassa) ja onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia.

21

2551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku tyyppi

Mulla on ollu n5v samoja kokemuksia !

• Joku31

Mullakin melkein samanlaisii löysin jotkut silmät (ei ollut valkosii) mutta miten se voi olla mun kissakaan kun se oli parvekkeessa??? (mulla on kissa)

• Joku31miljoonaa

voi olla et näin harhaa

• ewt4t5ytrthf

Harva se päivä raket käy vierailulla

• Petuzzz

Minullakin oli viisivuotiaana samanlainen kokemus. Hahmo tuli sängyn reunaan tuijottamaan, säikähdin ja menin peiton alle. En uskaltanut tulla sieltä ja ei myöhemmin ole ollut. Kaverini on kanssa kertonut nähneensä Raken.

• dgghhjjsrhsjhnsjhs
    • Mulla on ollu samantapanen kokemus. Tää tyyppi tuli vaan mun peilistä ja se ei kyl sanonu mitää. Se tuli sillee käärmemmäisesti ulos mun peilin yläreunasta. Mä en ees säikähtäny XD olin vaa oikeesti sille "K. en jaksa tämmöst paskaa" ja aloin nukkuu. No oon muutenkin jo ääneen puhunut mun huoneessa tyhjälle ja näin ja antanu mun huoneessa oleville luvan tyylii piirtää ja käyttää mun konetta kunhan ne ei herätä mua. Oon jopa antanu sängyn alla oleville luvan pitää mua kädestä, jos mun käsi valahtaa alas nukkuessa. Mieluummin ystävystyn niitten kaa kuin oon paskat housuis ;D

• plus en oo ees varma että nukuinko.. on kyl vaikee uskoo kun kerta en oo ennen nähny unta, jossa oon mun sängyssä, mun omassa realistisessa huoneessa hämärässä ja ajattelen selkeesti.

• nytvittuoikeestisaatana

vittu lähtikö mielikuvitus vähä lentoo :DDDD

• epäasiantuntia

Olikohan se vaan unihalvaus tai uni en uskois että on totta the rakellahan on tosi kitkät metalliset kynnet eikö niin

• ooljyrefhjtrr

lol

• mie.taapero.oon

uuh mullekki tulee raket aina välillä. äiti ei tykkää olleskaa. sanoo vaan et kyllä 4 vee poika on jo tarpeeks iso tietääkseen eetei housuihin pidä vääntää.

• 221231321443

Kun minä olin 7vuotta niin kun olin nukkumassa joku hiplasi minua selkään ja kun heräsin edessäni oli joku tumma hahmo ja menin äkkiä takaisin peiton alle ja se oli the rake sitten hän sanoi mur mur ihminen ja poistui huoneesta ja avasi oven ja poistui se oli pelottavaa

• Isänmaa2739036

Tässä voisi olla mahdollisesti yön timosta kyse kannattaa googlata

• Anonyymi

Tuskin

• H.h

Jos rake tulis mun luo nii mä rageaisin. XD

• H_H

Haravaako täällä pelätään? Huutista

• Anonyymi

#PaskatMemetJoilleKukaanEiNauraOsaatkohanLuleeTätä?

• Anonyymi

Olen itse kokenut omassa huoneessa että sängyn alla olisi joku olento koska patja nousee ehkä 2 kuukaudessa mutta kun samalla kohdalla katson sinne nään vähäsen aikaa mustat tyhjään tuijottavat silmät sitten se katoaa

• Anonyymi

mäki oon kokenu samoi juttui ku te kaikki muut ja oon muuten 12-vuotias

• Anonyymi

Rake on kalpea pitkä kulkee nelijaloin silloin kun kirjotan tätä näin hänet silloin oli kesä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      354
      3210
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      67
      2820
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      128
      1806
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1500
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1410
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1323
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      155
      1268
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      71
      1126
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1099
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70